Testkamp mod AGF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
uschel

Testkamp mod AGF

Indlæg af uschel »

så er det mulighed for at se drengene i ikast på Mandag

http://agf.co.dk/docs/aktuelt/Indhold_d ... sp?id=4919
Senest rettet af uschel 20. nov 2007, 20:44, rettet i alt 1 gang.

Jacob

Re: Testkamp mod AGF

Indlæg af Jacob »

Pinligt at man altid skal opdage det på andre sider end fcm.dk

uschel

Indlæg af uschel »

Ja jeg ville da osse foretrække, at den kom på vores egen side, men af frygt for den ikke gør, lagde jeg den bare på som en forbrugeroplysning. Men mon ikke den kommer på senere. Der er jo "længe" til mandag

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jacob Skrev:
-------------------------------------------------------
> Pinligt at man altid skal opdage det på andre
> sider end fcm.dk

vor herre bevares - det er også rigtigt vigtigt at vide at FCM spiller en slags træningskamp mod AGF...

Hvis du er interesseret i at følge spillerne uden for kampene, så har du et program for træningen her http://www.fcm.dk/index.php?ID=69&topID=5

Hvis du derudover har brug for at klage din nød, så har du en mailadresse her: info@fcmidtjylland.dk

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Altoriso Skrev:
> Jacob Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Pinligt at man altid skal opdage det på andre
> > sider end fcm.dk
>
>
> vor herre bevares - det er også rigtigt vigtigt at
> vide at FCM spiller en slags træningskamp mod
> AGF...

Nogle folk finder den slags info interessant. Skal det ikke offentliggøres, blot fordi kun 10-20 personer har interesse i det ?

Peter Ross

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Peter Ross Skrev:

> Nogle folk finder den slags info interessant. Skal
> det ikke offentliggøres, blot fordi kun 10-20
> personer har interesse i det ?
>
> Peter Ross

Nej det mener jeg sådan set ikke er nødvendigt..

I hvert fald må det jo siges at være en prioriteringssag, som i dette tilfælde nok er nedprioriteret ift andre sikkert vigtigere opgaver
Og lad nu være med at sige at det kun tager et øjeblik at lægge en sådan nyhed op :-) I en hver virksomhed er der masser af små opgaver der også lige skal ordnes osv

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Det tager kun et øjeblik og selvf skal der informeres om sådan en kamp på hjemmesiden. Mit gæt er at det er svipser og ellers er den bare ikke så fastlagt som det ser ud til.

Vigtigere ting? Som at skrive om ulveshoppens nye varme hjerter? Klap nu hesten, det her har ingenting med mangel på tid at gøre.

Det skal i øvrigt ikke lyde som en general kretik af siden som er blevet lysår bedre i løbet af det sidste års tid.

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Dennis (BW2479) Skrev:
> Det tager kun et øjeblik og selvf skal der
> informeres om sådan en kamp på hjemmesiden. Mit
> gæt er at det er svipser og ellers er den bare
> ikke så fastlagt som det ser ud til.

Ja det er dit gæt, og dit gæt er ligeså godt som mit. Jeg vil gætte på personen med ansvaret for det stod med andet på hånden og vurderer at en nyhed som denne godt kan vente en dag eller 2 med at lægges op på hjemmesiden, specielt når den også kan læses andre steder, men det er jo bare mit gæt, ligesom dit gæt er dit.

> Vigtigere ting? Som at skrive om ulveshoppens nye
> varme hjerter? Klap nu hesten, det her har
> ingenting med mangel på tid at gøre.

Hvad ved du om det? Har du en eller anden særligt indsigt i arbejdsopgaverne for den der står med det ansvar, eller er det endnu et "gæt"?

> Det skal i øvrigt ikke lyde som en general kretik
> af siden som er blevet lysår bedre i løbet af det
> sidste års tid.

Her er vi enige!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Der har indenfor den seneste uge været tid til at smide 3 nyheder om Ulveshoppen, 2 nyheder om Ulvetimen, 1 nyhed om weekendens kampe i talentafdelingen (Kunne en reservekamp ikke stoppes ind her ?), 1 artikel fra kampprogrammet, 1 nyhed om sæsonkort til foråret 2008 samt 1 nyhed om BWs bustur til Aalborg op på fcm.dk, så tiden skal vist ikke bruges som en undskyldning her.

Alle ovenstående ting er almen PR, hvilket jeg også vil mene en nyhed om en træningskamp vil være, så kæden hopper lidt af for mig her.

FCM er en fodboldklub, og det er bare ikke godt nok, når nyheder om kampe, forlængelser eller indkøb der alle har direkte forbindelse til FCMs hovedformål (fodbold), skal findes andre steder end fcm.dk.

Peter Ross

Dennis (BW2479)

Slap nu af makker. Der er landsholdspause. Vi har spillet vores sidste kamp på hjemmebane for i år. Det her har intet med tidspres at gøre. Som Peter skriver så handler fcm om fodbold.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Dennis (BW2479) Skrev:
> Slap nu af makker. Der er landsholdspause. Vi har
> spillet vores sidste kamp på hjemmebane for i år.
> Det her har intet med tidspres at gøre. Som Peter
> skriver så handler fcm om fodbold.

Kunne det tænkes at netop landskampspausen, så også er en periode, hvor folkene i FCM tager sig nogle fridage ?
Husk på at der ikke er meget normal arbejdsuge over deres job

Jeg kan stadig ikke græde snot over at der mangler en nyhed om en træningskamp...

Hausser

Indlæg af Hausser »

Fint du ikke græder snot over det Altoriso, men det ændrer altså ikke ved det faktum, at det ville være en lille ting at informere om kampen. Alt andet vil da være dårlig fanpleje og mon ikke der dukker flere fcm'ere op hvis de reklamere lidt :)

Hausser

Indlæg af Hausser »

Er der nogen som skal du og se kampen og som kan smide opdatere os med startopstilling og resultat?

Hausser

Indlæg af Hausser »

GFerne har en liveupdate af kampen på dette link:

http://www.morethanaclub.dk/news.php?readmore=6970

Dennis (BW2479)

Jesper Weinkouff
Kolja Kjær Klimpel Julle
Madsen lawal Røll Dennis
Dadu CO