admin søges

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Thomas Lund

admin søges

Indlæg af Thomas Lund »

Jeg søger administratorer til Ulvegraven.

Den ideelle kandidat er allerede bekendt med Ulvegraven. Du læser med herinde næsten dagligt, men skriver her sjældent eller aldrig.

Dine arbejdsopgaver bliver primært at gennemlæse indlæg og slette/redigere dem der ikke overholder reglerne, samt i visse tilfælde at uddele advarsler eller blokere/slette brugere der ikke overholder reglerne.

Arbejdsbetingelserne er nemme når det går godt for FCM, men der vil helt naturligt være mere arbejde hvis det går skidt for klubben.

Du bliver en del af et team på flere admins, hvilket til tider kan gøre jobbet lidt mere besværligt, da daglig kommunikation ikke altid er muligt og det ikke altid er til at vide hvad andre admins har slettet/redigeret i løbet af dagen.

Desuden søger jeg en hovedadmin, der skal overtage mit job, som kontaktperson for de folk der ønsker at klage over indlæg eller (og det er den primære opgave) egne slettede indlæg. Ovenstående opgaver indgår naturligvis også i hovedadmins opgaver.

Begge "jobs" kræver naturligvis at du også har noget tid til at læse/skimme de fleste indlæg igennem for at sikre dig at indholdet er ok jvf. reglerne.

send en mail til mig hvis du er interesseret: thomaslund@email.dk

Lund
Senest rettet af Thomas Lund 11. nov 2007, 16:22, rettet i alt 1 gang.

Besvar