Men det ender nok med tog nummer 3. Den er noget tidligere i Herning igen. Junior skal nemlig også med..
Billetter til BW (pokalfinale)
-
YahooSeeker [Bot]
Re: hvilket tog?
Bare fordi jeg gerne vil være under Hekler`s beskyttende vinger. 
Men det ender nok med tog nummer 3. Den er noget tidligere i Herning igen. Junior skal nemlig også med..
-
YahooSeeker [Bot]
Meld dig ind i HOF (anelse off topic)
Hoffmann skrev:
-------------------------------------------------------
> Bare fordi jeg gerne vil være under Hekler`s
> beskyttende vinger.
tsk tsk tsk....
Hvis du vil have den slags insider info, altså hvor jeg skal være, så må du melde dig ind i min personlig fanklub.
Kontakt formanden for Hekler´s Officielle Fanklub... HOF Det er Anni hvis du skulle være i tvivl
he he
Jeg skal hjælpe på turen over, hvor ved jeg ikke endnu, men jeg kan kun anbefale andre at melde sig også! Der bliver brug for alle hænder.
-------------------------------------------------------
> Bare fordi jeg gerne vil være under Hekler`s
> beskyttende vinger.
tsk tsk tsk....
Hvis du vil have den slags insider info, altså hvor jeg skal være, så må du melde dig ind i min personlig fanklub.
Kontakt formanden for Hekler´s Officielle Fanklub... HOF Det er Anni hvis du skulle være i tvivl
he he
Jeg skal hjælpe på turen over, hvor ved jeg ikke endnu, men jeg kan kun anbefale andre at melde sig også! Der bliver brug for alle hænder.