Går før tid

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jan

Går før tid

Indlæg af Jan »

Kunne ikke rigtigt finde et sted i tråden "fcm-vff" hvor jeg ville placere dette indlæg, så starter et nyt.

Mange tilskuere begynder, at forlade stadionet 5 min. før kampene er slut. håber snart de lærer, at kampen vare 90 min. + tillægstid, og at de virkelig fortrød de ikke så slutningen.
Senest rettet af Jan 30. okt 2007, 00:22, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: Går før tid

Indlæg af Ravnen »

Det er sikkert alle dem som først kom 10 minutter inde i kampen.. det er træls når der skal laves en flot tifo hele vejen rundt, at der stadig er store huller når spillerne løber på banen.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Ja, det er skide irriterende folk går op til 10 min. før sidste fløjt!

Når det så er sagt, så ville det måske være en idé at forsøge at forstå årsagen til fænomenet?

De trafikale forhold efter en kamp på SAS Arena er ganske enkelt katastrofale! Jeg kan sandt for dysen ikke forstå, at der fra FCMs side ikke stilles nogle større krav til Messecenteret vedr. dette.

Det MÅ bare være muligt at få etableret nogle flere til-/frakørselsveje (nu bruger jeg selv Syd som parkering, så det er her jeg kan udtale mig!) og/eller at få afviklet på en smidigere måde. Jeg er i hvert fald ved at bide rettet i stykker efter hver kamp i arrigskab over at skulle holde i den forba.... bilkø!

Nå, så fik jeg lidt luft.

Men for at komme tilbage til din pointe, Jan, ja, jeg er enig i at det er irriterende at folk går før tid, men jeg kan sgu også godt forstå at man bare ikke orker at bruge 40 min. i en bilkø sammen med en masse aggressive bilister, som "skubber" sig frem 5 cm. fra sin egen (nu er det jo ikke fordi biler generelt er billige i DK ;-).

Cortez

PS: Til alle som nu vil give mig en lektion i hvad forskellen er ml. diverse fandefinitioner: Spar jer!

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det har da i det mindste hjulpet gevaldigt at motorvejen nu går ud til Stadion. Det var en pine førhen at skulle kæmpe sig gennem Herning i det mylder.

Men det er rigtigt at det er for lidt med en udkørsel, spørgsmålet er bare om vejen udenfor ville kunne bære hvis man havde flere udkørsler, så ville det hele vel bare gå i stå der i stedet?

Sømanden

Indlæg af Sømanden »

Syntes man skulle indfinde sig i fanbaren efter kampen, så er det værste trafikkaos også overstået når man er færdig

jeps Drink and drive. Nej man sørger selvfølgelig for at ens ædru chauffør for sig en sodavand.

Hader de der hjemmeværnsfolk, giv dem en overtrækstrøje og de tror de er politiet.

Xort

Indlæg af Xort »

Hmm eller kunne der vel åbnes op for at man kan kører igennem messecenterets dyreskue plads når der ikke er andre arragementer?

Nat_KBH

Indlæg af Nat_KBH »

Jeg synes nu ikke at SAS Arene er det værste stadion at komme ud fra efter kamp.
Det tager ikke meget mere end 15 minutter fra jeg har startet bilen til jeg er på motorvejen.
Har jeg husket forkert hvis jeg erindrer at man af og til bliver lukket ud bagom p-pladsen henne ved messecentret, således at man reelt set bruger 2 indgange ved de meget besøgte kampe...

Ved da i hvert fald at det snildt kan tage længere tid at komme væk i bil fra både Parken og Brøndby Stadion, fordi de stadions er placeret så centralt som de er og der både er gående, cyklister og andet i en pærevælling. Der er fordelen ved SAS Arena at der ikke rigtig er så meget omkring så man har muligheden for at komme væk lidt hurtigere...
Men det kan godt være jeg er ene om at have den synsvinkel :-D

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Helt enig med Nat_KBH!
Vi parkerer ovre på Messecentrets parkeringsplads og kan være hjemme i den anden ende af byen et kvarter efter vi har sat os ind i bilen.

Jeg har altid ment at vi har det stadion i Danmark med de bedste parkeringsforhold. Næsten alle andre stadions skal man parkere på sideveje eller lignende, ligesom man skulle i Ikast. Og i Vejle resulterer det ofte i parkeringsbøde oveni.

Parken og Brøndbystadion er også helt hen i vejret, og mange går eller cykler til fodbold.

Det er et privilegie når vi er en klub hvor mange kommer kørende "langvejs fra", at de altid kan være sikre på en parkeringsplads.

Besvar