FCMs reklamer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Nicolai Kammersgaard

FCMs reklamer

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Der er lige nu inde på FCM.dk en reklame for en politiker, som stiller op til folketingsvalget. Men skal man blande sport og politik sammen?
Jeg synes det ikke, fordi at jeg ikke synes at FCM skal reklamere for et bestemt parti. Jeg synes at FCM burde forholde sig neutrale og så fedte lidt for nogle lokalpolitikere, hvis det endeligt skulle være. Hvilket de så iøvrigt også gør :)
Hvad synes i?

Nicolai Kammersgaard
Senest rettet af Nicolai Kammersgaard 30. okt 2007, 18:55, rettet i alt 1 gang.

Thomas Lund

Re: FCMs reklamer

Indlæg af Thomas Lund »

Reklamepladsen er vel købt lige som alle de andre.

Per Ørum ER lokalpolitiker og FCM fan (se hans cv)

Han sad i øvrigt i den første bestyrelse for Black Wolves i 1999-2000.
Se det er der sikkert ikke mange der vidste/husker.

Lund

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Det kan godt være han er det og han gjorde det, men Jeg sys nu heller ikke man skal blande de to ting sammen, altså sport og politik.
Mange ville sikker blive stødt hvis det nu var en reklame for Pia eller Asmaa

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg har før arbejdet i Italien, og der jokede vi altid lidt med, at det italienerne snakkede mest om, var fodbold, religion, politik og damer, så jeg kan ikke se noget galt i at der er reklamer for en politiker..:-)

Man må vel også regne med at de ansvarlige har nogle retningslinier at følge mht salg af reklameplads - det er jo klart at man ikke bør reklamere for feks noget ulovligt eller groft uetisk

Jeg synes at for mange mennesker går op i, hvad man kan/må og ikke kan/må !
Hvis man har et problem med noget på feks et privat website, så synes jeg at man skal holde sig fra det website - længere er den ikke !

Hekler

Indlæg af Hekler »

Du kan jo bare blokkere reklamerne, eller i det mindste hvis du bruger en ordenlig browser som firefox.

felisan

Jan Ørum og FCM's hjemmeside!

Indlæg af felisan »

nu forholder det jo sig sådan, at lokalpolitikeren Per Ørum's broder Jan er ejeren af Vermø gruppen:
http://www.vermoe.dk/index.php?sid=omos&id=fakta
der bl. a. har stået for FCM's nye hjemmeside:
http://www.vermoe.dk/index.php?sid=inte ... menu=cases..

så man må da håbe, at Per Ørums eksponering på hjemmesiden ikke kun er i brødrenes interesse, men også i FCM's :O)

hitman202

Re: Jan Ørum og FCM's hjemmeside!

Indlæg af hitman202 »

felisan Skrev:
-------------------------------------------------------
> nu forholder det jo sig sådan, at lokalpolitikeren
> Per Ørum's broder Jan er ejeren af Vermø gruppen:
> http://www.vermoe.dk/index.php?sid=omos&id=fakta
> der bl. a. har stået for FCM's nye hjemmeside:
> http://www.vermoe.dk/index.php?sid=interactive&id=
> fcmidtjylland&submenu=cases..
>
> så man må da håbe, at Per Ørums eksponering på
> hjemmesiden ikke kun er i brødrenes interesse, men
> også i FCM's :O)

Nå på den skumle måde;-)
Ja lad os håbe han betaler kassen for at vi skal kigge på hans face

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Politikerne køber da også plads i diverse medier. Jeg kan ikke se, at FCM blander sport og politik sammen. I stedet gør de en forretning ud af det. Det handler vel kun om penge.

Ellers er jeg enig i, at FCM som forretning gør klogest i, ikke at lade sig ” fedte” ind i politik. Så de ikke kan blive koblet sammen med de narrestreger diverse polititikker til tider foretager sig. Det er vigtig, at forretningen holdes på et helt professionel plan. Hvis ikke så må FCM også tage de ” øretæver”, som kan efterfølgende skade deres forretning.

bw152/michael

Indlæg af bw152/michael »

Jeg er meget imod det, det hører sig ikke til, FC Midtjylland skal forholde sig neutralt uanset om manden har siddet i BW´s bestyrelse eller ej!

Uanset hvor mange penge han har givet for at få den plads hører det sig ikke til..

/Meyhoff - Forenet Nordea 2007, INGEN OVER KLUBBEN!

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

Ja det er helt igennem ækelt..
Dette har i hvert fald effekt på mig negativt..
ja er klar over at fcm får en lille sjat penge for det, og ja burde jeg så ikke være glad.. Nej det syntes jeg ikke, i mine øjne er det at sælge sin sjæl til djævlen (eller i hvert fald en procentdel af den; og ja Per Ørdum er djævlen)
Jeg ved godt at et sådan billede ikke afgør en valgkamp, men det er dårligt at udsende sådanne signaler som meningsløs fodboldklub

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes også det er ærgeligt at intet åbenbart kan adskilles fra valgkamp nu om dage. Hver en centimeter skal klistres til, og der er ingen grænser for de smukke tilbud og løfter. Stem på mig, stem på mig, dukker der ansigter op hvorend man færdes.
Hvad i alverden skal man med et navn og et billede, det er cirkus der kommer til byen, intet andet.

Tænder man så for TV, så ryger de sædvanelige flosker ud i en lind strøm, vi går ind og dit og dat, alt bliver meeget bedre hos os siger den ene fløj mens den anden kævler løs om stabilitet og forsvarlighed. Så tomt og intetsigende, så hult og værdiløst. Det sekund valget er ovre hopper de ned i deres kasser igen.

Hvad FCM vælger at gøre står dem selvfølgelig frit, men jeg synes det er sørgeligt de også skal være skueplads for "se mig" cirkuset. Om det så var Frank Kristensen som stillede op til Folketinget, så burde de lade være.

:-)

ikastbo

Indlæg af ikastbo »

100% enig jeg mener det er pinligt at lade en politikker reklamere på en sportskluds klub hjemmeside.... hvor går grænsen????....her er den vist nok nået
er sport ikke neutralt område for politik religon og race ???

Colt Sivas

Indlæg af Colt Sivas »

ikastbo Skrev:
> 100% enig jeg mener det er pinligt at lade en
> politikker reklamere på en sportskluds klub
> hjemmeside.... hvor går grænsen????

Bare vent. Imorgen når i løber på banen mod VFF er der også et billede på trøjerne. :I)

Nej spøj til side. Syntes personligt at det er usmageligt. Og enig i de fleste i denne tråd i, at politik ikke skal blandes sammen med sport. Der er dog langt til "Black Power" manifestationen.

http://www.infoplease.com/spot/summer-o ... -city.html

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

bw152/michael Skrev:
> Jeg er meget imod det, det hører sig ikke til, FC
> Midtjylland skal forholde sig neutralt uanset om
> manden har siddet i BW´s bestyrelse eller ej!
>
> Uanset hvor mange penge han har givet for at få
> den plads hører det sig ikke til..
>
> /Meyhoff - Forenet Nordea 2007, INGEN OVER
> KLUBBEN!

Jeg er som beskrevet i et andet indlæg i tråden ikke helt enig!

Nu snakker vi af og til om ytringsfrihed, og jeg synes klart at FCM som privat virksomhed skal have lov til at bestemme over deres egen virksomhed
Dvs at hvis de mener at en politiker skal have lov til at reklamere på DERES hjemmeside, så skal de have lov til det !

Helt ærligt; så er alle der må stemme over 18 år og myndige - dvs at de også burde være i stand til at skelne mellem de inputs omverdenen giver dem ( ved godt det kan være svært... )

Nu skriver du selv med store bogstaver NORDEA !

Jeg ser ikke den store forskel på om FCM ønsker at reklamere for en bank eller en politiker !
Du bestemmer stadig selv om du vil "benytte" dig af pågældende "virksomhed"

PS manden har iøvrigt også været stadionspeaker for FCM :-)

Esben

Indlæg af Esben »

Han har betalt for en reklameplads. Han sætter reklamen på den plads han har købt. Så kan jeg ikke se hvad problemet er.

Besvar