FCM Ultra boys på skovtur?
-
Dennis (BW2479)
Re: FCM Ultra boys på skovtur?
WHat?
Nu er det ik os der stiller ultimative krav, som feks. Ingen flag i ASA. Du var selv nede at bede os om at flytte ind på midten igår, hvorefter jeg sagde at vi ikke ville forstyrre nogen med vores flag. Dit svar var igår at vi kunne stå foran dig. Vi er fludstændige ligeglade om vi står på asa eller midt på faxe. Vi er til for at skabe max støtte til holdet.
Nu er det ik os der stiller ultimative krav, som feks. Ingen flag i ASA. Du var selv nede at bede os om at flytte ind på midten igår, hvorefter jeg sagde at vi ikke ville forstyrre nogen med vores flag. Dit svar var igår at vi kunne stå foran dig. Vi er fludstændige ligeglade om vi står på asa eller midt på faxe. Vi er til for at skabe max støtte til holdet.
-
Hekler
Jon Damsgaard Skrev:
-------------------------------------------------------
> Spørgsmålet er om det ikke er grunden til ASA ikke
> køre optimalt?
Det?
Problemet er jo at du kan ikke definere "Det" ret nært uden samtidigt at komme enten i konflikt med det du siger i vil med UBM?
> Vi vil alle gerne være ligesom Brøndby og Faxe
> Tribunen og jeg er overbevist om at hvis man
> lavede et spørgeskeme og sendte rundt til midten
> af Faxe ville mange sætte kryds i det felt at
> halvdelen af en tur på stadion for dem er
> stemningen!
>
> /Damsgaard
Hvad er det da for noget pis at fyre af? Jeg ved at de alle dage har haft de samme diskussioner og konflikter omkring stemningen, nydere, osv. kørende som den vi har nu. Det handler bare om at man finder en løsning hen af vejen.
> Spørgsmålet er om det ikke er grunden til ASA ikke
> køre optimalt?
Det?
Problemet er jo at du kan ikke definere "Det" ret nært uden samtidigt at komme enten i konflikt med det du siger i vil med UBM?
> Vi vil alle gerne være ligesom Brøndby og Faxe
> Tribunen og jeg er overbevist om at hvis man
> lavede et spørgeskeme og sendte rundt til midten
> af Faxe ville mange sætte kryds i det felt at
> halvdelen af en tur på stadion for dem er
> stemningen!
>
> /Damsgaard
Hvad er det da for noget pis at fyre af? Jeg ved at de alle dage har haft de samme diskussioner og konflikter omkring stemningen, nydere, osv. kørende som den vi har nu. Det handler bare om at man finder en løsning hen af vejen.
-
Dennis (BW2479)
Det vil sige du syntes vi skulle have spurgt om lov på graven før vi tager flag med? Hvor meget magt tror gravens læsere og bw har? Hvad er det for en indstilling. Jeg respekterer alle der støtter min klub. Så må de næsten selvom om hvordan de gør det. Ingen over holdet, hvad er der der er så svært at forstå ved det? Det er plads til alle. Kravet er bare at man finder sin plads i fælleskabet. Det er det vi prøver!
-
Hekler
Dennis (BW2479) Skrev:
> WHat?
>
> Nu er det ik os der stiller ultimative krav, som
> feks. Ingen flag i ASA. Du var selv nede at bede
> os om at flytte ind på midten igår, hvorefter jeg
> sagde at vi ikke ville forstyrre nogen med vores
> flag. Dit svar var igår at vi kunne stå foran dig.
> Vi er fludstændige ligeglade om vi står på asa
> eller midt på faxe. Vi er til for at skabe max
> støtte til holdet.
Men du siger dermed også at i er skide ligeglade med hvilken effekt i har på andre så længe i kan gøre det på jeres måde? eller hvad?
For så når vi jo tilbage til den der med egoprojektet?
Mit store problem er at det i siger og gør er så stopfyldt af modsætninger som alle lignende grupper, og som jeg personligt har hør flere af jer tage pis på af samme grund.
Det hænger ikke sammen Dennis
> WHat?
>
> Nu er det ik os der stiller ultimative krav, som
> feks. Ingen flag i ASA. Du var selv nede at bede
> os om at flytte ind på midten igår, hvorefter jeg
> sagde at vi ikke ville forstyrre nogen med vores
> flag. Dit svar var igår at vi kunne stå foran dig.
> Vi er fludstændige ligeglade om vi står på asa
> eller midt på faxe. Vi er til for at skabe max
> støtte til holdet.
Men du siger dermed også at i er skide ligeglade med hvilken effekt i har på andre så længe i kan gøre det på jeres måde? eller hvad?
For så når vi jo tilbage til den der med egoprojektet?
Mit store problem er at det i siger og gør er så stopfyldt af modsætninger som alle lignende grupper, og som jeg personligt har hør flere af jer tage pis på af samme grund.
Det hænger ikke sammen Dennis
-
Hekler
Dennis (BW2479) Skrev:
> Det vil sige du syntes vi skulle have spurgt om
> lov på graven før vi tager flag med? Hvor meget
> magt tror gravens læsere og bw har? Hvad er det
> for en indstilling. Jeg respekterer alle der
> støtter min klub. Så må de næsten selvom om
> hvordan de gør det. Ingen over holdet, hvad er der
> der er så svært at forstå ved det? Det er plads
> til alle. Kravet er bare at man finder sin plads i
> fælleskabet. Det er det vi prøver!
Nej jeg gør ikke, men hvis det er fordi man vil lave noget åbentlyst nyt og anderledes, men i kunne sku have sparet jer selv for en del bøvl, fordi i ville kunne have fået et klart billede af hvad i kunne forvente.
Jeg synes der er masser af muligheder for plads til jer, men det er sku svært når man holder det hemmeligt og så kommer med et forsøg som dette.
Jeg har en fornemmelse af at I, i virkeligheden godt vidste præcis hvordan det ville gå, med dem måde hvor der ikke var nogen der ville fortælle hvad det var i havde gang i lige inden kampen?
Der er ikke noget problem i at er forsøg ikke virker, men der er et problem i at insistere i præmisserne når alle har været vidne til fiaskoen.
Der må skrues på nogle knapper.
> Det vil sige du syntes vi skulle have spurgt om
> lov på graven før vi tager flag med? Hvor meget
> magt tror gravens læsere og bw har? Hvad er det
> for en indstilling. Jeg respekterer alle der
> støtter min klub. Så må de næsten selvom om
> hvordan de gør det. Ingen over holdet, hvad er der
> der er så svært at forstå ved det? Det er plads
> til alle. Kravet er bare at man finder sin plads i
> fælleskabet. Det er det vi prøver!
Nej jeg gør ikke, men hvis det er fordi man vil lave noget åbentlyst nyt og anderledes, men i kunne sku have sparet jer selv for en del bøvl, fordi i ville kunne have fået et klart billede af hvad i kunne forvente.
Jeg synes der er masser af muligheder for plads til jer, men det er sku svært når man holder det hemmeligt og så kommer med et forsøg som dette.
Jeg har en fornemmelse af at I, i virkeligheden godt vidste præcis hvordan det ville gå, med dem måde hvor der ikke var nogen der ville fortælle hvad det var i havde gang i lige inden kampen?
Der er ikke noget problem i at er forsøg ikke virker, men der er et problem i at insistere i præmisserne når alle har været vidne til fiaskoen.
Der må skrues på nogle knapper.
-
Hekler
Dennis (BW2479) Skrev:
> Jeg vil nok mere sige 100% af det er stemningen.
> Ellers kunne jeg sidde derhjemme at se den på tv,
> der er udsynet klart i top. Tror lige Lund med det
> indlæg har slået det ASA ihjel som han selv har
> været en forkæmper af. Spørgsmålet er bare hvor
> langt til højre vi skal flytte os for ikke at
> irritere nogen?
I skal flytte ned foran hvis i vil bruge flagene og stadig være en del af fællesskabet. Jeg kan i hvert fald ikke se en anden løsning lige nu?
> Jeg vil nok mere sige 100% af det er stemningen.
> Ellers kunne jeg sidde derhjemme at se den på tv,
> der er udsynet klart i top. Tror lige Lund med det
> indlæg har slået det ASA ihjel som han selv har
> været en forkæmper af. Spørgsmålet er bare hvor
> langt til højre vi skal flytte os for ikke at
> irritere nogen?
I skal flytte ned foran hvis i vil bruge flagene og stadig være en del af fællesskabet. Jeg kan i hvert fald ikke se en anden løsning lige nu?
-
Takito
Esben Skrev:
> Du må sku undskylde, men det lyder lidt som at du
> tuder.. Du sidder og beklager dig over at du skal
> gå på kompromis med dit udsyn, bare fordi du vil
> bidrage med stemningen og ikke sidder med et tæppe
> over dig på handelsbanken. Er det for hårdt at gå
> på kompromis, må du jo bare lade være med at stå
> på Nordea. Det er dit eget valg!...
Det sku da den værste omgang lort du skriver der - man betaler for en ståplads med frit udsyn. Ikke for en plads med et flag foran sig. Så flaget er ikke det som hører til. Ergo er det den som skal flytte sig!
> Du må sku undskylde, men det lyder lidt som at du
> tuder.. Du sidder og beklager dig over at du skal
> gå på kompromis med dit udsyn, bare fordi du vil
> bidrage med stemningen og ikke sidder med et tæppe
> over dig på handelsbanken. Er det for hårdt at gå
> på kompromis, må du jo bare lade være med at stå
> på Nordea. Det er dit eget valg!...
Det sku da den værste omgang lort du skriver der - man betaler for en ståplads med frit udsyn. Ikke for en plads med et flag foran sig. Så flaget er ikke det som hører til. Ergo er det den som skal flytte sig!
-
Peter Ross
Re: UBM hvor skal vi hen du?
Hekler Skrev:
> Alt i alt så tror jeg faktisk i lige skal have
> snakket sammen om hvad fanden meningen med hele
> projektet er fordi jeg kan i hvert fald høre
> mindst 3 forskellige forklaringer lige nu.
Kan du så ikke liste de 3 forklaringer, som du læser dem ? Jeg ser 1 forklaring, der dog ikke er formuleret ens.
For jeg går ud fra, du snakker om "forklaringer" på rykningen i går ?
Peter Ross
> Alt i alt så tror jeg faktisk i lige skal have
> snakket sammen om hvad fanden meningen med hele
> projektet er fordi jeg kan i hvert fald høre
> mindst 3 forskellige forklaringer lige nu.
Kan du så ikke liste de 3 forklaringer, som du læser dem ? Jeg ser 1 forklaring, der dog ikke er formuleret ens.
For jeg går ud fra, du snakker om "forklaringer" på rykningen i går ?
Peter Ross
-
Dennis (BW2479)
Hekler Skrev:
> Men du siger dermed også at i er skide ligeglade
> med hvilken effekt i har på andre så længe i kan
> gøre det på jeres måde? eller hvad?
Hekler dine indlæg er næsten så sørgelige at de ikke fortjener et svar men du ved jo godt jeg ikke kan lade være
Hvordan siger jeg det? Ja vi havde tænkt os at blive ved med at flage hvis det er det du mener. Det var ikke et problem for dig igår, hvorfor er det det idag? Vi flyttede ind på midten igen efter opfordring fra bland andet dig. Idag for vi så at vide at det ikke er holdbart og så siger vi at vi nok skal blive ude til højre. Og nu er det heller ik godt nok. Det er en smule forvirrende!
>
> For så når vi jo tilbage til den der med
> egoprojektet?
Hvad vil du gerne opnå med den permanente provokation. Hvornår har jeg/vi nogensinde sat os foran holdet. Vi er villige til hvad som helst. Sådan som jeg ser det er det dig der ikke vil flytte dig en meter. Ned foran er også en mulighed vi vil overveje. Tak for indputtet, men indpakningen kan du godt behold efor dig selv.
>
> Mit store problem er at det i siger og gør er så
> stopfyldt af modsætninger som alle lignende
> grupper, og som jeg personligt har hør flere af
> jer tage pis på af samme grund.
>
> Det hænger ikke sammen Dennis
Modsætninger. Længere oppe skriver du at du er enig med lunds start indlæg som er en stor modsætning? Hvad er det du mener der er en modsætning jeg forstår det simpelthen ik? Så hjælp mig da jeg er åbenbart ikke klogere.
> Men du siger dermed også at i er skide ligeglade
> med hvilken effekt i har på andre så længe i kan
> gøre det på jeres måde? eller hvad?
Hekler dine indlæg er næsten så sørgelige at de ikke fortjener et svar men du ved jo godt jeg ikke kan lade være
>
> For så når vi jo tilbage til den der med
> egoprojektet?
Hvad vil du gerne opnå med den permanente provokation. Hvornår har jeg/vi nogensinde sat os foran holdet. Vi er villige til hvad som helst. Sådan som jeg ser det er det dig der ikke vil flytte dig en meter. Ned foran er også en mulighed vi vil overveje. Tak for indputtet, men indpakningen kan du godt behold efor dig selv.
>
> Mit store problem er at det i siger og gør er så
> stopfyldt af modsætninger som alle lignende
> grupper, og som jeg personligt har hør flere af
> jer tage pis på af samme grund.
>
> Det hænger ikke sammen Dennis
Modsætninger. Længere oppe skriver du at du er enig med lunds start indlæg som er en stor modsætning? Hvad er det du mener der er en modsætning jeg forstår det simpelthen ik? Så hjælp mig da jeg er åbenbart ikke klogere.
-
Dennis (BW2479)
Re: UBM hvor skal vi hen du?
Jeg kan tilføje at der fra vores side i en længere periode har været planer om at flytte hen over opgangen. Ene og alene af en grund. At være vildere uden at irritere nogen. Nu er UBM jo ikke noget pludseligt opstået, det har været længe undervejs. Og der har da på intet tidspunkt været tvivl om at flagene hører med til den kultur vi står for og gerne vil udbrede på nordea.
-
LOOFT
Takito Skrev:
> Det sku da den værste omgang lort du skriver der -
> man betaler for en ståplads med frit udsyn. Ikke
> for en plads med et flag foran sig. Så flaget er
> ikke det som hører til. Ergo er det den som skal
> flytte sig!
Gider du ikke lige læse de tidligere indlæg? Vi havde medvilje stilt os over opgangen! Så det er ikke os... Men er at folk går på knæ for at få os tilbage på ASA, for at kunne se det ikke fungerede er noget bullshit! Vi vidste det jo udemærket godt inden at folk vil blive sure! men dem som intet vover, intet vinder...
> Det sku da den værste omgang lort du skriver der -
> man betaler for en ståplads med frit udsyn. Ikke
> for en plads med et flag foran sig. Så flaget er
> ikke det som hører til. Ergo er det den som skal
> flytte sig!
Gider du ikke lige læse de tidligere indlæg? Vi havde medvilje stilt os over opgangen! Så det er ikke os... Men er at folk går på knæ for at få os tilbage på ASA, for at kunne se det ikke fungerede er noget bullshit! Vi vidste det jo udemærket godt inden at folk vil blive sure! men dem som intet vover, intet vinder...
-
LOOFT
Hvor skal UBM stå?
Nu vil jeg personligt gerne have nogle forslag fra folk og gerne folk som ikke er kommet med deres mening!
- Som et par stykker har skrevet, duer det ikke i ASA...
- Det virkede fint, da vi stod over opgangen. Her er det sjovt at bemærke at de børn/unge som står der, er meget nemme at påvirke. Der stod folk som aldrig har sunget med før, der hoppede- og sang med. Med tiden vil det kunne bredde sig mod ASA... det kræver dog nok lidt tid! Det vil kræve en ekstra trumme, da vi ellers (som skete mod EFB) vil synge i kanon... (ASA kan her evt. rykkes tættere på opgangen sammen med tårnet)
- Vi kunne også rykker capotårnet ned og står foran? der står de lidt mindre børn og spørgsmålet om de i virkeligheden ikke er lidt for unge?
- Vi kan også rykke helt ned i hjørnet mod faxe?
Kom med din mening og evt. andre forslag, har bare taget nogle der har været forslået og listet op.
- Som et par stykker har skrevet, duer det ikke i ASA...
- Det virkede fint, da vi stod over opgangen. Her er det sjovt at bemærke at de børn/unge som står der, er meget nemme at påvirke. Der stod folk som aldrig har sunget med før, der hoppede- og sang med. Med tiden vil det kunne bredde sig mod ASA... det kræver dog nok lidt tid! Det vil kræve en ekstra trumme, da vi ellers (som skete mod EFB) vil synge i kanon... (ASA kan her evt. rykkes tættere på opgangen sammen med tårnet)
- Vi kunne også rykker capotårnet ned og står foran? der står de lidt mindre børn og spørgsmålet om de i virkeligheden ikke er lidt for unge?
- Vi kan også rykke helt ned i hjørnet mod faxe?
Kom med din mening og evt. andre forslag, har bare taget nogle der har været forslået og listet op.
-
Dennis (BW2479)
Hekler Skrev:
> Nej jeg gør ikke, men hvis det er fordi man vil
> lave noget åbentlyst nyt og anderledes, men i
> kunne sku have sparet jer selv for en del bøvl,
> fordi i ville kunne have fået et klart billede af
> hvad i kunne forvente.
>
> Jeg synes der er masser af muligheder for plads
> til jer, men det er sku svært når man holder det
> hemmeligt og så kommer med et forsøg som dette.
Har da aldrig været hemmeligt. Desuden er vi rykket længere og længere til højre i denne sæsson for at venne folk til tanken. Og nu står vi 2 meter uden for ASA så hvor stort er problemet.
> Jeg har en fornemmelse af at I, i virkeligheden
> godt vidste præcis hvordan det ville gå, med dem
> måde hvor der ikke var nogen der ville fortælle
> hvad det var i havde gang i lige inden kampen?
Så du mener at vi flyttede hen til højre for at provokere? Inden kampen? Alle var da velkommende til at spørge og mange kom da hen og spurgte? Vi stod der 90 min inden kampstart så du havde chancen. Trommen kom op 5-10 min inden kampstart og efter hvad du selv siger er du altid på plads 45 min inden. Så mit gæt er at du har stået og set på os i noget der ligner en halv time.
> Der er ikke noget problem i at er forsøg ikke
> virker, men der er et problem i at insistere i
> præmisserne når alle har været vidne til fiaskoen.
>
>
> Der må skrues på nogle knapper.
Har vi ik selv sagt at der skal skrues på nogle knapper når vi har evalueret denne kamp. Valget er bare mere eller mindre blevet taget fra os idet vi ikke er velkommende midt på.
Så vi kan vælge at stille os ned foran tårnet som du siger eller der hvor vi stod igår. Vi vil da tage dit forslag med i vores overvejelser. Kan se en del minus sider ved at stå foran capotårnet, men det er jo noget vi må overveje. Vi er åbne for det meste så længe vi kan få lov til at støtte holdet som vi tror de for mest ud af det. Vi kan jo også bare stille os helt oppe bagved i midten det er jo også en mulighed. EN mulighed vi i første omgang fravalgte netop for ikke at tage din plads. Men vi må lige ligge hovederne i blød.
Forstår bare ikke hvor den fjentlighed kommer fra. Så hjælp da til i stedet for at modarbejde
> Nej jeg gør ikke, men hvis det er fordi man vil
> lave noget åbentlyst nyt og anderledes, men i
> kunne sku have sparet jer selv for en del bøvl,
> fordi i ville kunne have fået et klart billede af
> hvad i kunne forvente.
>
> Jeg synes der er masser af muligheder for plads
> til jer, men det er sku svært når man holder det
> hemmeligt og så kommer med et forsøg som dette.
Har da aldrig været hemmeligt. Desuden er vi rykket længere og længere til højre i denne sæsson for at venne folk til tanken. Og nu står vi 2 meter uden for ASA så hvor stort er problemet.
> Jeg har en fornemmelse af at I, i virkeligheden
> godt vidste præcis hvordan det ville gå, med dem
> måde hvor der ikke var nogen der ville fortælle
> hvad det var i havde gang i lige inden kampen?
Så du mener at vi flyttede hen til højre for at provokere? Inden kampen? Alle var da velkommende til at spørge og mange kom da hen og spurgte? Vi stod der 90 min inden kampstart så du havde chancen. Trommen kom op 5-10 min inden kampstart og efter hvad du selv siger er du altid på plads 45 min inden. Så mit gæt er at du har stået og set på os i noget der ligner en halv time.
> Der er ikke noget problem i at er forsøg ikke
> virker, men der er et problem i at insistere i
> præmisserne når alle har været vidne til fiaskoen.
>
>
> Der må skrues på nogle knapper.
Har vi ik selv sagt at der skal skrues på nogle knapper når vi har evalueret denne kamp. Valget er bare mere eller mindre blevet taget fra os idet vi ikke er velkommende midt på.
Så vi kan vælge at stille os ned foran tårnet som du siger eller der hvor vi stod igår. Vi vil da tage dit forslag med i vores overvejelser. Kan se en del minus sider ved at stå foran capotårnet, men det er jo noget vi må overveje. Vi er åbne for det meste så længe vi kan få lov til at støtte holdet som vi tror de for mest ud af det. Vi kan jo også bare stille os helt oppe bagved i midten det er jo også en mulighed. EN mulighed vi i første omgang fravalgte netop for ikke at tage din plads. Men vi må lige ligge hovederne i blød.
Forstår bare ikke hvor den fjentlighed kommer fra. Så hjælp da til i stedet for at modarbejde
-
Chap
Re: Hvor skal UBM stå?
Som du selv siger, fungerede det ikke rigtigt i går - og eftersom mange folk ikke gider have at der bliver flaget, bliver os stemningsskabere nødt til at rykke os væk.
Jeg vil mene, at det sted vi stod i går er perfekt, da vi ikke generer nogle ved at stå helt oppe bagved. Derudover kommer vi også væk fra storskærmen, der nok blokerer en del af lyden. Det jeg så synes man kan gøre, er evt. at rykke CAPO tårnet hen mellem ASA og os, der står over opgangen og dermed også have trommen i det område, så den ligesom kan sørge for, at der ikke bliver sunget i 2 forskellige tempoer som mod EfB.
Og forresten så må det da have taget lang tid at finde på en så kreativ overskrift til tråden Thomas Lund.
Jeg vil mene, at det sted vi stod i går er perfekt, da vi ikke generer nogle ved at stå helt oppe bagved. Derudover kommer vi også væk fra storskærmen, der nok blokerer en del af lyden. Det jeg så synes man kan gøre, er evt. at rykke CAPO tårnet hen mellem ASA og os, der står over opgangen og dermed også have trommen i det område, så den ligesom kan sørge for, at der ikke bliver sunget i 2 forskellige tempoer som mod EfB.
Og forresten så må det da have taget lang tid at finde på en så kreativ overskrift til tråden Thomas Lund.
-
LOOFT
Re: Hvor skal UBM stå?
Kan man ikke bare have trommen lige imellem? så kommer lyden ens ud...