Farlige Frank til bold....
-
HKP
Farlige Frank til bold....
Hvad f... har manden gang i???
Har de da slet ikke set lyset?? Og det efter kampen igår!!
Med sådan en udmelding mister man respekten for den her mand. Håber ikke at resten af holdet tænker lige som ham!! Og han skal da SLET IKKE lege "big shot" i øjeblikket. Han skylder altså efterhånden!!
http://www.bold.dk/nyt/?vis=75197
Har de da slet ikke set lyset?? Og det efter kampen igår!!
Med sådan en udmelding mister man respekten for den her mand. Håber ikke at resten af holdet tænker lige som ham!! Og han skal da SLET IKKE lege "big shot" i øjeblikket. Han skylder altså efterhånden!!
http://www.bold.dk/nyt/?vis=75197
Senest rettet af HKP 28. okt 2007, 21:24, rettet i alt 1 gang.
-
Casper Søe
Re: Farlige Frank til bold....
Êr sådan set meget enig med ham, Viborg, skal vi slå på hjemmebane med fuldthus, havde vi nu haft aab havde det været en svær kamp, og hvis vi tabter point til dem, ville de være et godt stykke foran dem.
Har intet imod han siger det, så længe han bare kæmpe røven ud af bukserne, så er jeg tilfreds!
Har intet imod han siger det, så længe han bare kæmpe røven ud af bukserne, så er jeg tilfreds!
-
Martin
HKP Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvad f... har manden gang i???
>
> Har de da slet ikke set lyset?? Og det efter
> kampen igår!!
>
> Med sådan en udmelding mister man respekten for
> den her mand. Håber ikke at resten af holdet
> tænker lige som ham!! Og han skal da SLET IKKE
> lege "big shot" i øjeblikket. Han skylder altså
> efterhånden!!
>
>
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=75197
Det er ihvertifald med til at sætte VFF op for alvor, og vel også deres fans...
Jeg er enig i, at Frank var pivringe igår.... nu har han jo også fået en bedre løn, så er der noget at kæmpe for
> Hvad f... har manden gang i???
>
> Har de da slet ikke set lyset?? Og det efter
> kampen igår!!
>
> Med sådan en udmelding mister man respekten for
> den her mand. Håber ikke at resten af holdet
> tænker lige som ham!! Og han skal da SLET IKKE
> lege "big shot" i øjeblikket. Han skylder altså
> efterhånden!!
>
>
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=75197
Det er ihvertifald med til at sætte VFF op for alvor, og vel også deres fans...
Jeg er enig i, at Frank var pivringe igår.... nu har han jo også fået en bedre løn, så er der noget at kæmpe for
-
HKP
Efter min mening er det bare endnu et eksempel på den manglende ydmyghed der hersker i truppen og den mega brøler det er, ikke at tage modstanderne alvorligt.
Det kan da godt være at Viborg taber til alle, men en FCM´er er jo ikke lige pt den mest rigtige til sådanne udtalelser!!
Det kan da godt være at Viborg taber til alle, men en FCM´er er jo ikke lige pt den mest rigtige til sådanne udtalelser!!
-
Peter Ross
Tror næppe Frank er citeret ordret. Han har nok nærmere sagt noget i retning af:
- Viborg er svage for tiden, så dem bør vi slå.
- Vi skal vinde på søndag, når vi møder Viborg der bestemt ikke ridder på nogen bølge for tiden.
Find selv flere varianter. Journalister er verdensmestre i at fremsætte udtalelser, så de lige passer ind i sammenhængen.
Peter Ross
- Viborg er svage for tiden, så dem bør vi slå.
- Vi skal vinde på søndag, når vi møder Viborg der bestemt ikke ridder på nogen bølge for tiden.
Find selv flere varianter. Journalister er verdensmestre i at fremsætte udtalelser, så de lige passer ind i sammenhængen.
Peter Ross
-
j3pq3
Peter Ross Skrev:
> Tror næppe Frank er citeret ordret. Han har nok
> nærmere sagt noget i retning af:
> - Viborg er svage for tiden, så dem bør vi slå.
> - Vi skal vinde på søndag, når vi møder Viborg der
> bestemt ikke ridder på nogen bølge for tiden.
>
> Find selv flere varianter. Journalister er
> verdensmestre i at fremsætte udtalelser, så de
> lige passer ind i sammenhængen.
>
> Peter Ross
fuldstændig enig. tag bare eksemplet med Ove Pedersen. en jounalist der havde fuldstændigt fejltolket hans udtalelse og skrev noget med, at Ove krævede omkamp pga. dårlig dommer.
Tror (håber) også frank ved bedre end at sige den slags efter sådan en brøler som i går.
>
>
> Peter Ross
fuldstændig enig. tag bare eksemplet med Ove Pedersen. en jounalist der havde fuldstændigt fejltolket hans udtalelse og skrev noget med, at Ove krævede omkamp pga. dårlig dommer.
Tror (håber) også frank ved bedre end at sige den slags efter sådan en brøler som i går.
-
Casper Søe
Peter Ross Skrev:
>
>
> Peter Ross
Selvfølgelig har de det, det regner jeg os altid med når jeg læser en artikel, fra et "neutralt" medie, der bare skal få folk til at læse. Nok os derfor jeg tager så let på det.
>
>
> Peter Ross
Selvfølgelig har de det, det regner jeg os altid med når jeg læser en artikel, fra et "neutralt" medie, der bare skal få folk til at læse. Nok os derfor jeg tager så let på det.
-
HKP
Peter Ross Skrev:
>
>
> Peter Ross
Det er meget muligt, at der er leget lidt med hans udtalelse. Men tag nu din egen sætning.... eventuelle fortolkning... så ville FCM stadig passe mindst ligeså godt ind i sætningen som Viborg.
Så længe han bare har udtalt noget lignende, mener jeg det er topmålet af overvurdering af egne evner!! Nogen der kan huske hvordan vi blev udspillet sidst vi mødte VFF og vandt ekstremt heldigt?, Frank kan ihvertfald ikke...
>
>
> Peter Ross
Det er meget muligt, at der er leget lidt med hans udtalelse. Men tag nu din egen sætning.... eventuelle fortolkning... så ville FCM stadig passe mindst ligeså godt ind i sætningen som Viborg.
Så længe han bare har udtalt noget lignende, mener jeg det er topmålet af overvurdering af egne evner!! Nogen der kan huske hvordan vi blev udspillet sidst vi mødte VFF og vandt ekstremt heldigt?, Frank kan ihvertfald ikke...
-
Zolo
helt enig. Viborg er nok den værste modstander vi kan få lige nu. Er der nogen der skylder FCM noget lige pt. er det vist HR. meget fromme Frank
E.R. har uge efter uge vist ham tillid og givet ham masser af spilletid, men det er ikke Frank C´s skyld at vi med nød og næppe holder 2 pladsen
et nederlag til Viborg kan koste adskillige pladser nedad i tabellen og det bliver ikke let at komme tilbage i top 3 igen
E.R. har uge efter uge vist ham tillid og givet ham masser af spilletid, men det er ikke Frank C´s skyld at vi med nød og næppe holder 2 pladsen
et nederlag til Viborg kan koste adskillige pladser nedad i tabellen og det bliver ikke let at komme tilbage i top 3 igen
-
Peter Ross
Zolo Skrev:
> helt enig. Viborg er nok den værste modstander vi
> kan få lige nu.
Hvorfor ?
> et nederlag til Viborg kan koste adskillige
> pladser nedad i tabellen og det bliver ikke let at
> komme tilbage i top 3 igen
Ja, hvor Horsens og OB kan distancere os med 1 (ET !) point, mens AaB kan snige sig 3 point foran. Det kan jeg godt se, det når vi nok ikke at hente på 19 runder...
Peter Ross
> helt enig. Viborg er nok den værste modstander vi
> kan få lige nu.
Hvorfor ?
> et nederlag til Viborg kan koste adskillige
> pladser nedad i tabellen og det bliver ikke let at
> komme tilbage i top 3 igen
Ja, hvor Horsens og OB kan distancere os med 1 (ET !) point, mens AaB kan snige sig 3 point foran. Det kan jeg godt se, det når vi nok ikke at hente på 19 runder...
Peter Ross
-
Zolo
Peter Ross Skrev:
> Zolo Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > helt enig. Viborg er nok den værste modstander
> vi
> > kan få lige nu.
>
> Hvorfor ?
>
> > et nederlag til Viborg kan koste adskillige
> > pladser nedad i tabellen og det bliver ikke let
> at
> > komme tilbage i top 3 igen
>
> Ja, hvor Horsens og OB kan distancere os med 1 (ET
> !) point, mens AaB kan snige sig 3 point foran.
> Det kan jeg godt se, det når vi nok ikke at hente
> på 19 runder...
>
> Peter Ross
for mig at se kører det absolut ikke optimal, men det er da godt at andre er tilfreds med lidt
mener du at Frank indfrier forventningerne som (farlig) angriber??
> Zolo Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > helt enig. Viborg er nok den værste modstander
> vi
> > kan få lige nu.
>
> Hvorfor ?
>
> > et nederlag til Viborg kan koste adskillige
> > pladser nedad i tabellen og det bliver ikke let
> at
> > komme tilbage i top 3 igen
>
> Ja, hvor Horsens og OB kan distancere os med 1 (ET
> !) point, mens AaB kan snige sig 3 point foran.
> Det kan jeg godt se, det når vi nok ikke at hente
> på 19 runder...
>
> Peter Ross
for mig at se kører det absolut ikke optimal, men det er da godt at andre er tilfreds med lidt
mener du at Frank indfrier forventningerne som (farlig) angriber??
-
Zolo
Hausser Skrev:
> Lad os få Speedy på banen
ja det kan da ikke blive dårligere
> Lad os få Speedy på banen
ja det kan da ikke blive dårligere
-
Peter Ross
Nu nævner jeg overhovedet ikke Frank i mit indlæg, så kan ikke se hvorfor han lige pludselig er så interessant i et svar til mig ?
Du maler fanden på væggen, hvis du mener vi bliver uhjælpeligt sat ved et nederlag mod Viborg på søndag. Efter den kommende runde er der stadig 57 point at spille om - lur mig, om man ikke kan hente 1-3 point på de nærmeste modstandere i løbet af 19 kampe ?
Kan du ikke forklare mig, hvorfor du mener Viborg er den værste modstander vi kan få lige pt. ?
Peter Ross
Du maler fanden på væggen, hvis du mener vi bliver uhjælpeligt sat ved et nederlag mod Viborg på søndag. Efter den kommende runde er der stadig 57 point at spille om - lur mig, om man ikke kan hente 1-3 point på de nærmeste modstandere i løbet af 19 kampe ?
Kan du ikke forklare mig, hvorfor du mener Viborg er den værste modstander vi kan få lige pt. ?
Peter Ross
-
BW - 665
Zolo Skrev:
> for mig at se kører det absolut ikke optimal,
Vi ligger nummer 3 og bliver konstant nævnt i sammenhæng som "SAS Ligaens bedste offensiv" og lignende. Hvordan ville det køre hvis det var "optimalt", efter din mening?
> men det er da godt at andre er tilfreds med lidt
Lidt? Tjaa... vi ligger nr. 3, kun 2 point fra FCK på førstepladsen med et fornuftigt kampprogram foran os. Hvordan er det nu lige helt præcist du for det til at være "lidt"?
> mener du at Frank indfrier forventningerne som
> (farlig) angriber??
Kan ikke helt se hvad det har med hans udtalelser om Fodsvederne til bold.dk at gøre, men siden du nu spørger, så ja det mener jeg han gør. Han er den konstante trussel i feltet vi har brug for, giver en masse plads til de andre spillere i vores offensiv og deltager desuden godt i spillet udenfor feltet. Det eneste der mangler er målene, men så længe de bliver scoret, er jeg ligeglad med hvem der har sidste fod på. Så ja, jeg mener han, sammen med resten af holdet, indfriger forventningerne og mere til!
Det imponerer mig du kan have så negativ en attitude når det går så godt for tiden, og vi er vel ca. de mest forkælede fans i ligaen lige pt, med 6 sejre og 1 uafgjort i de sidste 7 hjemmekampe. Men uddyb da venligst for os jubel-optimister hvordan vores situation giver grund til pessimisme?
> for mig at se kører det absolut ikke optimal,
Vi ligger nummer 3 og bliver konstant nævnt i sammenhæng som "SAS Ligaens bedste offensiv" og lignende. Hvordan ville det køre hvis det var "optimalt", efter din mening?
> men det er da godt at andre er tilfreds med lidt
Lidt? Tjaa... vi ligger nr. 3, kun 2 point fra FCK på førstepladsen med et fornuftigt kampprogram foran os. Hvordan er det nu lige helt præcist du for det til at være "lidt"?
> mener du at Frank indfrier forventningerne som
> (farlig) angriber??
Kan ikke helt se hvad det har med hans udtalelser om Fodsvederne til bold.dk at gøre, men siden du nu spørger, så ja det mener jeg han gør. Han er den konstante trussel i feltet vi har brug for, giver en masse plads til de andre spillere i vores offensiv og deltager desuden godt i spillet udenfor feltet. Det eneste der mangler er målene, men så længe de bliver scoret, er jeg ligeglad med hvem der har sidste fod på. Så ja, jeg mener han, sammen med resten af holdet, indfriger forventningerne og mere til!
Det imponerer mig du kan have så negativ en attitude når det går så godt for tiden, og vi er vel ca. de mest forkælede fans i ligaen lige pt, med 6 sejre og 1 uafgjort i de sidste 7 hjemmekampe. Men uddyb da venligst for os jubel-optimister hvordan vores situation giver grund til pessimisme?