Forlængelse med Femi til 2011
-
Kent
Forlængelse med Femi til 2011
Ifølge HF Online har vi forlænget med Femi til vinteren 2011!
Kanon vigtigt!!
Man skal have login for at læse det:http://herningfolkeblad.dk/apps/pbcs.dl ... Abonnement
Her er et udsnit for dem uden:
FCM's afrikanske guld
FC Midtjylland har kontrakt med klubbens vigtigste og måske mest værdifulde spiller, Ajilore Femi, til vinteren 2011
...
En spilleragent siger til Herning Folkeblad, at den kun 22-årige Femi vil være en særdeles attraktiv spiller i mange europæiske klubber, og allerede nu vil han koste mindst to millioner Euro (cirka 15 millioner kroner).
Samme agent siger også, at hvis det handler om England, så hedder det to millioner pund (over 20 millioner kroner) og en ugeløn til Femi på mindst 150.000 kroner.
Til det siger sportsdirektør Jens Ørgaard:
- Jeg kommenterer ikke beløb, men der er jo en grund til, at vi har forlænget og givet Femi en bedre løn. Han er i mine øjne den stærkeste defensive spiller i SAS Ligaen og en meget vigtig spiller for FC Midtjylland.
Edit: så er den også på FCM.dk: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
De siger sommeren 2011 - kanon!! Selvom vi naturligvis ikke har ham så længe.
Kanon vigtigt!!
Man skal have login for at læse det:http://herningfolkeblad.dk/apps/pbcs.dl ... Abonnement
Her er et udsnit for dem uden:
FCM's afrikanske guld
FC Midtjylland har kontrakt med klubbens vigtigste og måske mest værdifulde spiller, Ajilore Femi, til vinteren 2011
...
En spilleragent siger til Herning Folkeblad, at den kun 22-årige Femi vil være en særdeles attraktiv spiller i mange europæiske klubber, og allerede nu vil han koste mindst to millioner Euro (cirka 15 millioner kroner).
Samme agent siger også, at hvis det handler om England, så hedder det to millioner pund (over 20 millioner kroner) og en ugeløn til Femi på mindst 150.000 kroner.
Til det siger sportsdirektør Jens Ørgaard:
- Jeg kommenterer ikke beløb, men der er jo en grund til, at vi har forlænget og givet Femi en bedre løn. Han er i mine øjne den stærkeste defensive spiller i SAS Ligaen og en meget vigtig spiller for FC Midtjylland.
Edit: så er den også på FCM.dk: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
De siger sommeren 2011 - kanon!! Selvom vi naturligvis ikke har ham så længe.
Senest rettet af Kent 23. okt 2007, 14:29, rettet i alt 1 gang.
-
Bobby
Re: Forlængelse med Femi til 2011
Sådan! Meget, Meget vigtig signing af Ørgaard. Det er sgu iorden!
-
Hausser
Det her er den vigtigste forlængelse af alle dem vi har lavet og der har ellers været mange vigtige iblandt. Selv om vi givetvis ikke kan holde på ham for evigt, så står vi nu langt bedre i en forhandlingssituation og prisen på ham, har lige fået et markant tryk opad.
Nu mangler vi bare en endelig bekræftigelse på FCMs hjemmeside.
Edit: Og den kom så der, lækkert!!
Edit2: Hov så læste jeg lige det med lønnen igen, misforståelse herfra..
Nu mangler vi bare en endelig bekræftigelse på FCMs hjemmeside.
Edit: Og den kom så der, lækkert!!
Edit2: Hov så læste jeg lige det med lønnen igen, misforståelse herfra..
-
mrjelle
Kanon nyhed. Godt arbejde IGEN af Ørgaard.
Nu har vi alle nøglespillere på lange kontrakter fantastisk.
Nu har vi alle nøglespillere på lange kontrakter fantastisk.
-
Kent
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Selv om han er særdeles vigtig, så tror jeg dog
> alligevel ikke han får 150.000 kr i ugen, mon ikke
> der skulle stå i måneden
Det er ved en kontrakt i udlandet de snakker om det - ikke den nuværende med os.
> Selv om han er særdeles vigtig, så tror jeg dog
> alligevel ikke han får 150.000 kr i ugen, mon ikke
> der skulle stå i måneden
Det er ved en kontrakt i udlandet de snakker om det - ikke den nuværende med os.
-
Peter Ross
Uanset hvad man kan mene om Ørgaard som person, så viser han sig igen som en af de absolut bedste sportsdirektører i DK !
Uanset hvor langt han har strakt sig, for at få Femis underskift på en forlængelse, så er det ikke en centimeter for meget, han har strakt sig !
Peter Ross
Uanset hvor langt han har strakt sig, for at få Femis underskift på en forlængelse, så er det ikke en centimeter for meget, han har strakt sig !
Peter Ross
-
Ravnen
Fantastisk!!! Uhyre vigtigt at få det på plads, nu må vi så bare håbe han alligevel ikke smutter i vinterpausen 
-
mrjelle
Ravnen Skrev:
> Fantastisk!!! Uhyre vigtigt at få det på plads, nu
> må vi så bare håbe han alligevel ikke smutter i
> vinterpausen
Hvis han gør tror jeg han bliver dyr.
> Fantastisk!!! Uhyre vigtigt at få det på plads, nu
> må vi så bare håbe han alligevel ikke smutter i
> vinterpausen
Hvis han gør tror jeg han bliver dyr.
-
Ravnen
Jeg vil gætte på der er et transferloft i kontrakten, det har vi set før. Men håber da vi er gået væk fra det.
-
Jesper BW1100
Så længe loftet er højt nok (læs: 20-25 mil) så er det acceptabelt med en sådan klausul, hvis den har været et krav fra Femi's side 
-
Kent
Ravnen Skrev:
> Jeg vil gætte på der er et transferloft i
> kontrakten, det har vi set før. Men håber da vi er
> gået væk fra det.
Inden gårsdagens kamp talte den nye formand (Bo Olesen) oppe i loungen. Han sagde at de i den sidste periode havde været igennem alle kontrakter, og det var nu sådan, at det alene var FCM, der bestemte hvornår en spiller skulle sælges.
Det var ca. sådan han formulerede det, og jeg opfatter det på den måde, at det betyder at der ikke er transferloft i nogen kontrakter længere (det passer jo også med, at man lavede en ny med Simon, som eftersigende havde et loft tidligere). Så det er bestemt godt.
Desuden udtalte han, at man fremover ikke vil sælge spillere før man har sikret sig en erstatning, der mindst er på samme niveau eller kan udvikle sig til det. Jeg ved ikke helt hvordan det skal fortolkes, altså om man køber ind ½ år før man sælger eller bare dagen før, men sådan var meldingen i hvert fald.
> Jeg vil gætte på der er et transferloft i
> kontrakten, det har vi set før. Men håber da vi er
> gået væk fra det.
Inden gårsdagens kamp talte den nye formand (Bo Olesen) oppe i loungen. Han sagde at de i den sidste periode havde været igennem alle kontrakter, og det var nu sådan, at det alene var FCM, der bestemte hvornår en spiller skulle sælges.
Det var ca. sådan han formulerede det, og jeg opfatter det på den måde, at det betyder at der ikke er transferloft i nogen kontrakter længere (det passer jo også med, at man lavede en ny med Simon, som eftersigende havde et loft tidligere). Så det er bestemt godt.
Desuden udtalte han, at man fremover ikke vil sælge spillere før man har sikret sig en erstatning, der mindst er på samme niveau eller kan udvikle sig til det. Jeg ved ikke helt hvordan det skal fortolkes, altså om man køber ind ½ år før man sælger eller bare dagen før, men sådan var meldingen i hvert fald.