Billetter til BW (pokalfinale)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Poulsgaard

Billetter til BW (pokalfinale)

Indlæg af Poulsgaard »

Er der nogle der har luret, hvor BW kan/skal købe billetter.

Sidst var det et specielt BW tog (hvortil der blev givet rabat).

Poulsgaard

Edit: Stavebøf
Senest rettet af Poulsgaard 25. apr 2005, 18:47, rettet i alt 1 gang.

Søren

Re: Billetter til BW (pokalfinale)

Indlæg af Søren »

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Ja det fandt jeg så selv ud af.

Der er et produkt i FCM shoppen der direkte heder BW transport !!!

-Bare til almen orientering ;-)

Poulsgaard

Kim

Re: Gang i den på Nedre Nesa

Indlæg af Kim »

Hvad der er langt mere interessant for os øst-folk der jo ikke skal med tog over broen, er hvor BW kommer til at stå - jeg forventer selv at det bliver nedre Nesa - derfor har jeg allerede sat mig på en røvfuld billetter dertil...

Sæt igang!

BW #456

Outlaws

Afgangstider

Indlæg af Outlaws »

Er er nogle der kender nogle afgangstider på de forskellige tog?

Jean / BW# 1238

Re: Afgangstider

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Outlaws skrev:
-------------------------------------------------------
> Er er nogle der kender nogle afgangstider på de
> forskellige tog?

For de 2 forløbige tog:
------------------------------
Ruteplan:

Tog nr. 3: KAN KØBES I SPAR BUTIKKERNE!
Afg. kl. 07.20 Herning, afg. kl. 07.37 Brande, ank. Østerport kl. 11.11.
Retur fra Parken: Afg. kl. 19.02 Østerport, afg. kl. 22.29 Brande, ank. Herning kl. 22.45.

Tog nr. 5:Afg. kl. 06.54 Struer, afg. kl. 07.01 Hjerm, afg. 07.27 Holstebro, afg. kl. 07.39 Aulum, afg. kl. 07.45 Vildbjerg, afg. kl. 07.57 Herning, afg. kl. 08.13 Brande, ank. kl. 11.45 Østerport.
Retur fra Parken: Afg. kl. 19.38 Østerport, ank. kl. 23.17 Brande, ank. kl. 23.34 Herning, ank. kl. 00.00 Vildbjerg, ank. kl. 00.06 Aulum, ank. kl. 00.18 Holstebro, ank. kl. 00.25 Hjerm, ank. kl. 00.32 Struer.
------------------------------

http://shop.fcmidtjylland.dk/shop/productlist.asp?Id=89 og klik på "KØB", så kan du se ruteplanen.

Outlaws

Re: Afgangstider

Indlæg af Outlaws »

Tak det havde jeg ikke lige set man kunne

Kim

Re: Ingen gang i den for BW East

Indlæg af Kim »

Hej!

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på at hele nedre nesa har fcm sat sig på i forhold til tog-turene fra jylland - indtil videre vil det sige at bw east og østfolket kun kan købe til øvre nesa, hvor det jo, ikke i samme grad, forventes fest/sang/og vilde tilstande...

Har netop været i kontakt med bwe-formanden der afventer svar fra FC Midtjylland omkring hvordan vi BW-østfans skal forholde os...

BW #456

PS: Surt at være placeret på Øvre NESA hvis vi vandt pokal finalen og der var vildt fest på nedre... (forhåbentlig bliver der lavet en ordning for os..)

Harder

Indlæg af Harder »

Vil lige gøre dig opmærksom på at man sagtens kan købe billetter til NESA nedre på billetnet.dk. Så der skulle ikke være det store problem i at få billetter til fanatiske (og syngende) øst-fans :)

/Harder - Den skal fuld pedal i Parken!

Kim

Indlæg af Kim »

Vil lige gøre dig opmærksom på at det har jeg selvfølgelig forsøgt og får følgende svar, ligesom alle andre der forsøger på billetnet.dk:

Vi beklager - systemet kan ikke foretage bestillingen:
1009 - Der findes ikke 2 sammenhængende pladser i denne sektion - prøv en anden sektion

Derfor, NEJ!!! du kan IKKE købe nedre NESA billetter via billetnet.dk - en kammy fortalte mig at de på posthuset/billetnet-skranken havde fortalt at alt var udsolgt... og, nej, det er ikke fordi 4.000 private selv har sikret sig billet til nedre nesa

BW #456

PS: Tak for tippet!

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Havde da ellers forstået det sådan, at der var fri placering på nesa.. men det kan da være jeg (igen) har misforstået noget

Keep the faith
Smørtyven - som HAR bestilt... har du?

Clemme

Indlæg af Clemme »

Hvordan bliver fordelingen så på øvre og nedre, foreksempel er vi 3 drenge der skal afsted sammen, vi kører med tog 3 (forhåbentlig sammen med Black-wolves??)
men vi har bestilt de almindelige billetter, hvor bliver vi placeret. Vi vil selvfølgelig gerne stå sammen med BW så vi kan være med i festen og synge med.

Clemme

Harder

Indlæg af Harder »

Hehe, så kan jeg lære det kan jeg :)

Det var ellers et forsøg værd...

/Harder - Som stadigvæk skal vild og våd i Don Ø's beton fæstning!

Harder

Indlæg af Harder »

Sakset fra dbu.dk:

"FC Midtjylland forventer at tage mellem otte og 10.000 tilskuere med over broerne, og deres tilhængere er derfor blevet tildelt Nesa-tribunen med dens 8.517 siddepladser. På kampdagen vil der dog kun blive lukket 80% af kapaciteten ind - 6.800 tilskuere - idet pladserne bliver unummererede."

Man må derfor gå ud fra at der ER fri placering til finalen, og det derfor ikke bliver noget problem at stå sammen med sine kammerater, og hvem man nu ellers kommer med :)

/Harder

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Så er der solgt 10000 billetter til parken.... http://www.dbu.dk/page.aspx?id=619, så det er bare med at komme igang... tager BW ikke tog nr. 5???

Besvar