http://www.bold.dk/nyt/?vis=74764
Det er jo altid rart at få god kritik af en der rent faktisk ved hvad han taler om.
Jeg tænkte på om der var nogen der havde lagt mærke til at der har været en del folk med mere eller mindre tilknytning til klubben der har udtalt sig positivt. Sjovt nok er det kun udefra der er kritik.
Har der været nogen forbi klubben som har været mindre begejstret?
Marc Møller om FCM
-
BW - 665
Re: Marc Møller om FCM
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=74764
>
> Det er jo altid rart at få god kritik af en der
> rent faktisk ved hvad han taler om.
>
> Jeg tænkte på om der var nogen der havde lagt
> mærke til at der har været en del folk med mere
> eller mindre tilknytning til klubben der har
> udtalt sig positivt. Sjovt nok er det kun udefra
> der er kritik.
>
> Har der været nogen forbi klubben som har været
> mindre begejstret?
Dejligt at høre Marc Møller udtale sig positivt om klubben, også offentligt. Jeg havde fornøjelsen af at tale med ham kort tid efter sin debut i startopstillingen mod OB, og allerede dengang var han meget begejstret for forholdene.
Mht. andre tilfælde så synes jeg at mindes en vis Thomas Frandsen udtale sig negativt om FCM's fysiske træningsmetoder? Correct me if I'm wrong, men jeg synes at erindre kritiken kom kort efter skiftet tilbage til VFF, og gik på at vores fysiske træning var ineffektiv og at han var i meget bedre fysisk form efter skiftet grundet VFF's bedre fysiske træningsprogram?
Det må have været inden vi fik tilknyttet den fysiske træner hvilket Erik Rasmussen og spillerne jo som bekendt er meget begejstrede for. Har søgt efter kilden til udtalelsen, men forgæves... så det kan godt være det bare er min hukommelse den er gal med...
-------------------------------------------------------
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=74764
>
> Det er jo altid rart at få god kritik af en der
> rent faktisk ved hvad han taler om.
>
> Jeg tænkte på om der var nogen der havde lagt
> mærke til at der har været en del folk med mere
> eller mindre tilknytning til klubben der har
> udtalt sig positivt. Sjovt nok er det kun udefra
> der er kritik.
>
> Har der været nogen forbi klubben som har været
> mindre begejstret?
Dejligt at høre Marc Møller udtale sig positivt om klubben, også offentligt. Jeg havde fornøjelsen af at tale med ham kort tid efter sin debut i startopstillingen mod OB, og allerede dengang var han meget begejstret for forholdene.
Mht. andre tilfælde så synes jeg at mindes en vis Thomas Frandsen udtale sig negativt om FCM's fysiske træningsmetoder? Correct me if I'm wrong, men jeg synes at erindre kritiken kom kort efter skiftet tilbage til VFF, og gik på at vores fysiske træning var ineffektiv og at han var i meget bedre fysisk form efter skiftet grundet VFF's bedre fysiske træningsprogram?
Det må have været inden vi fik tilknyttet den fysiske træner hvilket Erik Rasmussen og spillerne jo som bekendt er meget begejstrede for. Har søgt efter kilden til udtalelsen, men forgæves... så det kan godt være det bare er min hukommelse den er gal med...
-
foboldfreaken1001