Ja undskyld den dramatiske overskrift, men der er godt nok stille herinde i øjeblikket så jeg tænkte at jeg ville vække jer;-)
det er spilleren Martin Braithwaite der skifter fra os og til Esbjerg, http://www.bold.dk/nyt/?vis=74734, åbenbart en offensivspiller.
jeg synes ikke det er en spiller jeg har hørt noget om så nogen der kan give noget info, f.eks. om det er et tab og lignende?
Ungdomsspiller stjålet!
-
Bhomaszz
Ungdomsspiller stjålet!
Senest rettet af Bhomaszz 12. okt 2007, 19:29, rettet i alt 1 gang.
-
Hausser
Re: Ungdomsspiller stjålet!
Jeg var godt klar over han var skiftet, men jeg er lidt i tvivl om hvornår det er sket, for jeg ved han allerede har bombet en håndfuld gange for deres ynglingeliga.
Jeg ved at han havde flere alvorlige skader dengang han spillede for FCM, og tror faktisk han var tæt på at blive fodboldinvalid. Derfor var hans tid i FCM nok ikke så godt som man kunne forvente, og det er vel det som ligger til grund for skiftet.
Men det er under alle omstændigheder et taber for FCM, mener han havde spillet flere u-landskampe og de er jo aldrig rare at miste.
Jeg ved at han havde flere alvorlige skader dengang han spillede for FCM, og tror faktisk han var tæt på at blive fodboldinvalid. Derfor var hans tid i FCM nok ikke så godt som man kunne forvente, og det er vel det som ligger til grund for skiftet.
Men det er under alle omstændigheder et taber for FCM, mener han havde spillet flere u-landskampe og de er jo aldrig rare at miste.