Man kunne læse i Ikast avis d.10 okt 07 at visse profiler var/er bekymret over deres udebane resultater... 10 kampe spillet og kun 3 vundet.. fcm bliver sat i bås, med hold som brøndby, lyngby og viborg!!! Trist at læse, håber ikke div. meider skal til at finde et nyt hold de kan "svine" til... FCM har nu engang en delt 2.plads så helt dårlige k an de ikke være.. Men det er ikke så motiverne at læse at spillere som ex. Simon P og frank K udtaler, at de er bekrymret for den udvikling der er på udebane.... artiklen kan findes på sporten side 6
http://www.ikastavis.dk/
udebanekvaler ???????
-
ikastbo
udebanekvaler ???????
Senest rettet af ikastbo 12. okt 2007, 10:43, rettet i alt 1 gang.
-
Bobby
Re: udebanekvaler ???????
ikastbo Skrev:
-------------------------------------------------------
> Man kunne læse i Ikast avis d.10 okt 07 at visse
> profiler var/er bekymret over deres udebane
> resultater... 10 kampe spillet og kun 3 vundet..
> fcm bliver sat i bås, med hold som brøndby, lyngby
> og viborg!!! Trist at læse, håber ikke div. meider
> skal til at finde et nyt hold de kan "svine"
> til... FCM har nu engang en delt 2.plads så helt
> dårlige k an de ikke være.. Men det er ikke så
> motiverne at læse at spillere som ex. Simon P og
> frank K udtaler, at de er bekrymret for den
> udvikling der er på udebane.... artiklen kan
> findes på sporten side 6
>
>
> http://www.ikastavis.dk/
Jamen, det er jo et faktum, at vi på det seneste på ingen måder har slået til på udebane. Det er da kun forståeligt, at det bekymrer nogle af spillerne. Ja, vi ligger nr. 2, men skal vi blive i toppen, er vi altså nødt til at vinde på udebane også. Og vi skal nok ikke tabe alt for mange af de kommende udebanekampe, førend de "store" medier forståeligt begynder at fokusere på det. Jeg håber og tror også at trænerteammet har fokus på det. Så alt i alt er min holdning, at der skal være fokus på det nu, så det ikke går hen og udvikler sig til et kompleks.
Når det så er sagt, er jeg overbevist om, at vi nok skal vende skuden og sejre i de kommende udekampe, på trods af, at det er Horsens og AAB, der venter.
-------------------------------------------------------
> Man kunne læse i Ikast avis d.10 okt 07 at visse
> profiler var/er bekymret over deres udebane
> resultater... 10 kampe spillet og kun 3 vundet..
> fcm bliver sat i bås, med hold som brøndby, lyngby
> og viborg!!! Trist at læse, håber ikke div. meider
> skal til at finde et nyt hold de kan "svine"
> til... FCM har nu engang en delt 2.plads så helt
> dårlige k an de ikke være.. Men det er ikke så
> motiverne at læse at spillere som ex. Simon P og
> frank K udtaler, at de er bekrymret for den
> udvikling der er på udebane.... artiklen kan
> findes på sporten side 6
>
>
> http://www.ikastavis.dk/
Jamen, det er jo et faktum, at vi på det seneste på ingen måder har slået til på udebane. Det er da kun forståeligt, at det bekymrer nogle af spillerne. Ja, vi ligger nr. 2, men skal vi blive i toppen, er vi altså nødt til at vinde på udebane også. Og vi skal nok ikke tabe alt for mange af de kommende udebanekampe, førend de "store" medier forståeligt begynder at fokusere på det. Jeg håber og tror også at trænerteammet har fokus på det. Så alt i alt er min holdning, at der skal være fokus på det nu, så det ikke går hen og udvikler sig til et kompleks.
Når det så er sagt, er jeg overbevist om, at vi nok skal vende skuden og sejre i de kommende udekampe, på trods af, at det er Horsens og AAB, der venter.