Jeg kan nu godt se lidt af det Jesper mener, BIF vinder en kamp og pludselig er alt fantastisk.
Ingen havde da regnet med de ville blive ved i al uendelighed med ikke at kunne vinde på udebane.
Men derfra og til at komme tilbage som tophold er vejen stadig lang. Det er der det bliver lidt ironisk, vi husker alle tydeligt usårlige Brøndby som en fast del af danske Top2, den eneste udfordrer til FCK osv. Og så virker det lidt underligt når de fejrer en udesejr over Viborg på den måde, set i det store perspektiv. Det er MEGET anderledes end dengang de var et tophold.
De har stadig meget arbejde der skal gøres før de for alvor kan klappe hinanden på skuldrene. Jeg tror ikke på at alt pludselig forandres til det bedre pga. en sejr, Køhlert virker stadig ikke som træneren der kan få Brøndby tilbage på sporet.
Farlige udtalelser fra Tude Frandsen
-
Kent
Re: Brøndby vandt
Jeg synes ikke man skal glemme det mentale aspekt at denne sejr - set i det lys var fejringen igår det helt rigtige.
Selvom Brøndby ikke har fordums styrke, så tror jeg alle er enige om, at holdet trods alt ikke burde være en nedrykningskandidat. De har i den grad underpræsteret, og en del af det, skyldes den mentale side.
Det endelig at få den forkætrede udebanesejr, og så fejre den i så stor stil, og blive hyldet af fansene, kan give noget ny (mental) energi og tro på tingene. Det er ikke nogen mirakelkur, men det kan få tingene til at begynde at gå i den rigtige retning - de har købt noget tid og noget goodwill hos fanesene. Selvom de taber næste kamp, så tror jeg ikke fansene går amok og demonstrere, smadre busser osv. selvom de taber.
Så nu har de fået en smule luft, men naturligvis ikke mere, end at det står på spil igen på til næste udekamp. Men hvis de er dygtige bygger de videre på denne positive energi, som har afløst den negative energi der har omgivet dem hele efteråret, og så kan Brøndby være på vej op i tabellen.
Selvom Brøndby ikke har fordums styrke, så tror jeg alle er enige om, at holdet trods alt ikke burde være en nedrykningskandidat. De har i den grad underpræsteret, og en del af det, skyldes den mentale side.
Det endelig at få den forkætrede udebanesejr, og så fejre den i så stor stil, og blive hyldet af fansene, kan give noget ny (mental) energi og tro på tingene. Det er ikke nogen mirakelkur, men det kan få tingene til at begynde at gå i den rigtige retning - de har købt noget tid og noget goodwill hos fanesene. Selvom de taber næste kamp, så tror jeg ikke fansene går amok og demonstrere, smadre busser osv. selvom de taber.
Så nu har de fået en smule luft, men naturligvis ikke mere, end at det står på spil igen på til næste udekamp. Men hvis de er dygtige bygger de videre på denne positive energi, som har afløst den negative energi der har omgivet dem hele efteråret, og så kan Brøndby være på vej op i tabellen.
-
Vinding
Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg tror stadig at Brøndby med denne sejr får
> vendt bøtten, og som du kan se på DR-Tekst TV, så
> er feks Retov ude at sige "at han er rigtig stolt
> af at spille i denne klub"
> Og at det var "en virkelig hurdle" de nu fik
> overstået
Jeg tror ikke at Brøndby lige vender bøtten. Jeg er sikker på at den respekt mange hold havde for Brøndby år tilbage er i dag væk.
Vinding
-------------------------------------------------------
> Jeg tror stadig at Brøndby med denne sejr får
> vendt bøtten, og som du kan se på DR-Tekst TV, så
> er feks Retov ude at sige "at han er rigtig stolt
> af at spille i denne klub"
> Og at det var "en virkelig hurdle" de nu fik
> overstået
Jeg tror ikke at Brøndby lige vender bøtten. Jeg er sikker på at den respekt mange hold havde for Brøndby år tilbage er i dag væk.
Vinding
-
Anni
Det kan jo være, at det bliver en fordel for Brøndby, at respekten er væk, hvis alle andre hold går ud fra, at de kan tæve Brøndby så let som ingenting
)
/Ulvemor
/Ulvemor
-
Vinding