Sejre til både junior og ynglinge
-
Mose
Sejre til både junior og ynglinge
Juniorholdet vandt 2-0 mens ynglingene vandt hele 6-1.
Jeg gætter på at Jude har scoret mindst et par stykker.
Jeg gætter på at Jude har scoret mindst et par stykker.
Senest rettet af Mose 11. okt 2007, 10:39, rettet i alt 1 gang.
-
Hausser
Re: Sejre til både junior og ynglinge
WTF, har jeg slet ikke hørt noget om, mod Aab kan jeg læse inde på DBU. flot er det.
Nu ved vi selvfølgelig ingenting om holdopstillinger overhovedet, men jeg gætter nu alligevel på målscorerne
Juniorer: Edo og Hvilsom
Ynglinge: Jude 3, Adeola, Albæk og Sune Kiilerich
Nu ved vi selvfølgelig ingenting om holdopstillinger overhovedet, men jeg gætter nu alligevel på målscorerne
Juniorer: Edo og Hvilsom
Ynglinge: Jude 3, Adeola, Albæk og Sune Kiilerich
-
Johannes Skov Olesen
Godt skud på målscorerne, men ikke helt en fuldtræffer.
Jude:2
Mads Albæk: 2
Zakaria Hassan:1
Jonas Jakobsen: 1
Jeg ved desværre ikke hvem der scorede for juniorholdet.
Jude:2
Mads Albæk: 2
Zakaria Hassan:1
Jonas Jakobsen: 1
Jeg ved desværre ikke hvem der scorede for juniorholdet.
-
Hausser
Supert, tak for det.
Hvis du har været ude og se kampen, så må du da gerne lige smide et referat
Hvis du har været ude og se kampen, så må du da gerne lige smide et referat
-
Hausser
Hvad jeg kan regne ud inde fra dbu.dk, så er målscorerne fra junior-kampen Vito Hammershøy og Rasmus Lynge.
-
Hausser
Ultakorte referater fra kampene, snuppet inde fra debatside.dk
Juniorliga AaB - FCM 0 - 2
Det var faktisk en okay lige kamp - dog var det tydligt at FCM havde flere spillere der kunne noget på egen hånd. To tidligere AaB'er var med hos FCM. Nicolai Ritter og Nordstrøm (begge på U16 landsholdet) - Nicolai Ritter som i sidste uge fik tilbud fra Bayern Munchen. I alt tror jeg at FCM havde 3 eller 4 spillere som er nordjyder og burde spille i AaB.
Ynglingeliga AaB - FCM 1 - 6
Ja resultatet giver jo et godt billede af situationen. AaB blev spillet ud af egen bane. Hos FCM var der flere man vil kunne rykke om uden de store problemer - hos AaB kunne jeg ikke lige finde nogen jeg ville give changen
"Nicolai Ritter som i sidste uge fik tilbud fra Bayern Munchen."??? Er der nogen herinde som har hørt noget om det og hvorfor Aaberne det før vi gør? Er klar over Ritter kommer fra Aab, men vi burde trods alt også vide noget sådant om vores spillere..
Juniorliga AaB - FCM 0 - 2
Det var faktisk en okay lige kamp - dog var det tydligt at FCM havde flere spillere der kunne noget på egen hånd. To tidligere AaB'er var med hos FCM. Nicolai Ritter og Nordstrøm (begge på U16 landsholdet) - Nicolai Ritter som i sidste uge fik tilbud fra Bayern Munchen. I alt tror jeg at FCM havde 3 eller 4 spillere som er nordjyder og burde spille i AaB.
Ynglingeliga AaB - FCM 1 - 6
Ja resultatet giver jo et godt billede af situationen. AaB blev spillet ud af egen bane. Hos FCM var der flere man vil kunne rykke om uden de store problemer - hos AaB kunne jeg ikke lige finde nogen jeg ville give changen
"Nicolai Ritter som i sidste uge fik tilbud fra Bayern Munchen."??? Er der nogen herinde som har hørt noget om det og hvorfor Aaberne det før vi gør? Er klar over Ritter kommer fra Aab, men vi burde trods alt også vide noget sådant om vores spillere..
-
Hausser
Så dukker den op igen, da jeg tilfældigt læser inde op ob-news.dk, om en kommende ungdomskamp mellem Aab og Ob. I kommentarerne står der om Nikolaj Ritter "I øvrigt har Bayern München netop haft fingrene ude efter ham uden held."
Kan det virkelig passe der ikke er nogen herinde som har hørt om noget sådant?
FCM plejer jo ikke ligefrem at sætte deres lys under en skæppe, hvad taletudvikling angår, hvis det passer kan jeg simpelthen ikke forstå de ikke har meldt noget ud? Det er jo trods alt god reklame.
Jeg ved at flere FCM'ere skriver inde på Aabs fanforum, var der ikke en som kunne smide en forspørgsel derinde, syntes det kunne være interessant at vide mere.
Tråden er her: http://www.debatside.dk/forum/viewtopic ... 8&start=15
Kan det virkelig passe der ikke er nogen herinde som har hørt om noget sådant?
FCM plejer jo ikke ligefrem at sætte deres lys under en skæppe, hvad taletudvikling angår, hvis det passer kan jeg simpelthen ikke forstå de ikke har meldt noget ud? Det er jo trods alt god reklame.
Jeg ved at flere FCM'ere skriver inde på Aabs fanforum, var der ikke en som kunne smide en forspørgsel derinde, syntes det kunne være interessant at vide mere.
Tråden er her: http://www.debatside.dk/forum/viewtopic ... 8&start=15
-
uschel
Re: Sejr til juniorer og nederlag til Ynglinge
Det blev en lidt blandet fornøjelse resultatmæssig. Ynglinge tabte meget overraskende 1-2 til KB mens Juniorne vandt 4-1 osse over KB..
På forhånd havde jeg nok regnet med sikker sejr til ynglinge og måske et knebent nederlag til vores juniorer. Men sådan gik det ikke
På forhånd havde jeg nok regnet med sikker sejr til ynglinge og måske et knebent nederlag til vores juniorer. Men sådan gik det ikke
-
Hausser
Det må siges at være en kæmpe overraskelse at et suverænt kørende ynglingemandskab ikke formår at slå et midterhold som KB.
Er der nogen som har styr på målscorerne?
Er der nogen som har styr på målscorerne?
-
uschel
ikke fordi det ændre så meget i stillingen, Men Brøndbys ynglinge tabte for første gang i sæsonen. 2-1 ude mod AGF. Men vi henter dem ikke alligevel da de fører helt suveræn. Så vi skal stadig gå efter sølvet. Juniornes kamp mod EFB i næste rundte bliver meget vigtig hvis vi skal gøre os forhåbninger om medaljer
-
j3pq3
juniorholdet vandt i dag over kb med cifrene 4-1. tillykke til jer. 
-
Hausser
Jeg kan informere om at målscorerne for FCM var Elvedin Sarajcic "Edo" 2, Hvilsom 1 og Foged 1.
Edo har nu scoret 15 mål i juniorligaen og fører topscorerlisten suverænt, hvis holdet ikke kan få en titel, så kan han muligvis.
Edo har nu scoret 15 mål i juniorligaen og fører topscorerlisten suverænt, hvis holdet ikke kan få en titel, så kan han muligvis.
-
uschel
Jeg fandt lige dette link med et glimrende overblik over ungdomsrækkerne lige nu
http://ob-news.dk/news.php?readmore=329
i øvrigt fed side, når man blot ser bort fra den til tider hadske tone mod os.
Men alt i alt en glimrende side for os, der elsker ungdoms fodbold
http://ob-news.dk/news.php?readmore=329
i øvrigt fed side, når man blot ser bort fra den til tider hadske tone mod os.
Men alt i alt en glimrende side for os, der elsker ungdoms fodbold