Simon tilbage på landsholdet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
foboldfreaken1001

Simon tilbage på landsholdet

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Det var da så sandelig på tide.

Stort tillykke til Simon P.!!!

http://dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=241676
Senest rettet af foboldfreaken1001 15. okt 2007, 17:53, rettet i alt 1 gang.

mrjelle

Re: Simon tilbage på landsholdet

Indlæg af mrjelle »

Kanon. Fuldt fortjent ikke mindst.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Der er vist ingen spiller i Superligaen end SP, som har været oplagt til denne udtagelse.

I hvert fald et kæmpe tillykke og endelig " løn efter fortjeneste".

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Fuldt, fuldt fortjent. Men det var jo nærmest også pinligt, hvis Olsen ikke udtog ham.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Virkelig fortjent!!

Kunne godt have tænkt mig at se Christoffer Poulsen udtaget også, men det kommer vel snart :-)

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Endelig!! Kanon med Simon på landsholdet, og det er særdeles velfortjent... Kunne godt tænke mig at se et landshold med Simon på venstre- og Grønkjær på højrekanten...

Mht. Christopher Poulsen, ja så må der snart være nogle der skubber Niclas Jensen ud. Hans alder og dalende niveau må gøre at vi snart ser en anden venstreback på landsholdet.
Det bliver nok en kamp mellem Christopher Poulsen, Chris Sørensen og Michael Jakobsen... Jeg ved godt med jeg hepper på. Det var lidt off topic, men tillykke til Simon Poulsen i hvert fald... :-)

Hausser

Indlæg af Hausser »

Kan være der ligger en lille overraskelse og lurer mht. Christopher Poulsen, han mangler jo at udtage 4 spillere og har kun udtaget 5 forsvarere (men 3 målmænd :s). Der vil uden tvivl blive udtaget en ektra forsvarer eller to og jeg er næsten sikker på at Per Krøldrup kommer med som gardering for midterforsvaret, men udtager han mon et ekstra back?

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=74318

Synes det er en rigtig god og ydmyg indstilling knægten har til tingene, og det gælder også når snakken falder på et skifte til udlandet. Personligt er jeg 100% overbevist om han er fremtidens mand på venstre fløj for landsholdet, hvis han vel og mærket kommer til den rigtige klub og ikke er ligeså uheldig som Thygesen. Når det så er sagt, så synes jeg det er positivt han ikke går ud som en anden Nicklas Bendtner og lovpriser egne evner, men er ydmyg omkring opgaven.

Mht. C. Poulsen så tror jeg ikke vi får ham at se på holdet i denne omgang, men holder han et stabilt højt niveau igennem hele sæsonen, og får vi en top 3 placering i tabellen, så tror jeg ikke det er urealistisk at tro på han bliver udtaget om et års tid. Når det så er sagt, så vil jeg da kun blive positivt overrasket hvis det viser sig han får chancen allerede nu!

Chap

Indlæg af Chap »

Det er fremragende! Tillykke til Simon - han har sku fortjent det.

Thø / BW#2660

Indlæg af Thø / BW#2660 »

Kanon (omend ret forventet nyhed).

Også er jeg vild med følgende MO-citat:

"Simon viser god form i øjeblikket. Han ligger meget tæt på OBs Jonas Borring, som var med sidst og gjorde det godt. Denne gang har vi dog valgt at tage Simon med, da han scorer mål, og derudover udviser stort overskud på banen,"

- Aha, denne gang har vi brug for spillere der scorer mål - Lyder som en god ide, lol

mrjelle

Re: Simon tilbage på landsholdet OT

Indlæg af mrjelle »

Det kan godt være jeg ser med farvede briller. Men er Simon ikke bedre end Borring?
Har jeg altid ment.

Mht CP: Så tvivler jeg på han bliver udtaget i denne omgang også set i skyggen af hvor vigtige kampe det drejer sig om. Tror Krøldrup, løvenkrands og evt Agger bliver udtaget fredag. Noget der dog undre mig er at Dennis Sørensen åbenbart er røget helt ud af truppen til trods for fuld spilletid i Tyskland. Okay jeg ved ikke hvor godt han spiller men han blev altid udtaget i sin sidste tid i FCM også selvom han ikke altid var lige god.

Gaston

Indlæg af Gaston »

Tillykke til Simon også herfra, det er rart med noget repræsentation af klubben på landsholdet. Og ja han er bedre end Borring til at afdrible en mand, mens Borring mere lever på sin hurtighed efter hvad jeg har set.

Mht. CP så synes jeg altså han tager lige lovlig mange chancer i sit spil. Første gang en fløj modtager bolden og spiller tilbage første gang i stedet for at vende rundt, så sidder CP i haserne på ham. Jeg får i hvert fald nervøse trækninger når han kommer blæsende... Derfor synes jeg ikke han er landsholdsaktuel... endnu...

Bobby

Indlæg af Bobby »

Hvis Agger ikke når at blive klar, mangler vi jo helt klart en midterforsvarer. Det åbenlyse valg er Krøldrup, da han har landsholdserfaring og vi går nogle meget vigtige kampe i møde. En spændende overraskelse kunne være Kristian Bak, der nu styrer Heerenveen's midterforsvar med hård hånd.

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Var til åben træning igår. 70 min meget afslppet træning uden den store intensitet. Men simon viste sig frem fra sin bedste side. Sådan som jeg læste træningen her en del dage før så har simon en bænkplads. Der er 4 der skal sorteres fra. Da de spillede 11 iomd 10 spillede mads timm i det centrale forsvar og nordstrand på højre back. Sådan som jeg læste træning er mads timm sorteret helt fra sammen med stephan a selvf. Så mangler vi kun to for at give naldo en bænkplads, så det ser remeligt lyst ud. Tror meget vel nordstrand kan blive sorteret fra. Vi spiller vel kun med 1 angriber så må være nok med dahl og hr arsenal, hvad med perez han kan vel også spille deroppe.

Men ellers virkede det som om simon var i rigtigt godt humør. Han var sammen med thomas sørensen den eneste der kom over efter træning, Han var ikke selv helt overbevist om en bænkplads men tror han er tæt på særligt hvis christian poulsen er ude. I øvrigt blev træning stoppet midt i det hele fordi MO lige skulle svine grønkjær. En jesper grønkjær der må være 100% sikker på en stratopstilling, for har aldrig set magen til dårlig indstilling til træning. Han var nærmest ikke tilstede igår og blev kun overgået i dårlighed af en mads timm der var helt til grin over for Niclas b.

KOM NU PÅ HOLDET NALDO

Bobby

Startopstillin OT

Indlæg af Bobby »

Ja i mangel ag interessante nyheder kommer her mit bud på en startopstilling, eller rettere sagt den opstilling, jeg håber og tror MO starter med.

På mål

I mine øjne er Sørensen og Christiansen stort set lige gode i øjeblikket, så det er ikke så vigtigt for mig, hvem af dem, der starter inde.

Forsvaret kan vel kun bestå af Martin Luarsen og Gravgaard i midten og Niklas og Helveg på de to back pladser.

På den defensive midtbane håber jeg Christian Poulsen og Leon A. På kanterne starter vi vel inde med de sædavanlige Grønkjær og Rommedal, hviklet vel også er OK.

Så håber jeg på at se Perez på den offensive midtbane og Jon D. helt fremme.

Naturligvis er Simon P. på bænken og kommer ind i anden halvleg og scorer...

Besvar