Ulrik Lindkvist og AGF nu på søndag
-
foboldfreaken1001
Re: Ulrik Lindkvist og AGF nu på søndag
jeg vil også sige at det er noget være pjat hvis vi skal hylde Ulle på Sændag. Han er jo for pokker blevet hyldet en gang, og det må vel også være nok. Jeg ved godt at han er af dem som har været i klubben i aller længst tid, men som en anden også skrive så skulle da også hylde TB, OP, PS, og måske lidt flere da jeg ikke kan huske om der er flere tidl. FCM spillere/trænere der er i SAS Ligaen!!!!!
-
mrjelle
Nej nu må folk stoppe skal vi stå og hylde alle der har været omkring FCM? Hvor flinke skal vi egentlig være?
Skal vi ikke også stå og hylde en modstander hvis de scorer et flot mål imod os? Og hylde et hold der for tiden spiller godt? Come on folkens. Det skal ALDRIG være rart at spille imod os og specielt ikke på SAS Arena.
Skal vi ikke også stå og hylde en modstander hvis de scorer et flot mål imod os? Og hylde et hold der for tiden spiller godt? Come on folkens. Det skal ALDRIG være rart at spille imod os og specielt ikke på SAS Arena.
-
foboldfreaken1001
mrjelle Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nej nu må folk stoppe skal vi stå og hylde alle
> der har været omkring FCM? Hvor flinke skal vi
> egentlig være?
> Skal vi ikke også stå og hylde en modstander hvis
> de scorer et flot mål imod os? Og hylde et hold
> der for tiden spiller godt? Come on folkens. Det
> skal ALDRIG være rart at spille imod os og
> specielt ikke på SAS Arena.
Hvem ud over Bjarne Fonnesbech og Dahl Nielsen er med på ideen herinde???
> Nej nu må folk stoppe skal vi stå og hylde alle
> der har været omkring FCM? Hvor flinke skal vi
> egentlig være?
> Skal vi ikke også stå og hylde en modstander hvis
> de scorer et flot mål imod os? Og hylde et hold
> der for tiden spiller godt? Come on folkens. Det
> skal ALDRIG være rart at spille imod os og
> specielt ikke på SAS Arena.
Hvem ud over Bjarne Fonnesbech og Dahl Nielsen er med på ideen herinde???
-
Bjarne Fonnesbech
Freak & Co.
Jeg vil lige undskylde mig selv med, at jeg ikke var til Lokomotive kampen. Vidste ikke at man hyldede Ulrik der. Og det må så være nok.
Selvfølgelig mener jeg ikke, at der skal gå "inflation" i hyldester til tidl. FCM spillere, trænere m.v., så kan vi jo ikke gøre andet. Det var bare lige for at skabe lidt debat om det og måske finde en "rød tråd", hvis det kan lade sig gøre ?
For ja, det er jo professinel fodbold og professionelle spillere vi har med at gøre, de forventes at være så professionelle, at tidligere klubfølelser må de lægge bag sig og glemme, i hvert fald medens de spiller !
Fedt forslag fra Dennis , at vi efter´kampen råber "Ulle har du savnet os", når vi har vundet 4-0.
Jeg vil lige undskylde mig selv med, at jeg ikke var til Lokomotive kampen. Vidste ikke at man hyldede Ulrik der. Og det må så være nok.
Selvfølgelig mener jeg ikke, at der skal gå "inflation" i hyldester til tidl. FCM spillere, trænere m.v., så kan vi jo ikke gøre andet. Det var bare lige for at skabe lidt debat om det og måske finde en "rød tråd", hvis det kan lade sig gøre ?
For ja, det er jo professinel fodbold og professionelle spillere vi har med at gøre, de forventes at være så professionelle, at tidligere klubfølelser må de lægge bag sig og glemme, i hvert fald medens de spiller !
Fedt forslag fra Dennis , at vi efter´kampen råber "Ulle har du savnet os", når vi har vundet 4-0.
-
Anni
o.t. Re: Ulrik Lindkvist og AGF nu på søndag
Jeg "hyller" altså lidt for Rasmus Daugaard, når vi skal møde Lyngby, men jeg skal nok gøre det "stille" for mig selv
)
/Anni (Der ælsker den bedste spiller, vi har haft)
))
/Anni (Der ælsker den bedste spiller, vi har haft)
-
UBM
Ulvegraven bliver mere og mere omgivet af fjolser som ikke er nogen fornemlee af hvad, man gør eller ikke gør. Lige meget om vi havde hyldet Ulle eller ej så skal han IKKE hyldes i GF uniform, skal vi så også juble hvis han score? tag jer dog sammen. ALT rescept for ham men han er FORTID, og såen er det.
-
smørtyven
UBM Skrev:
> Ulvegraven bliver mere og mere omgivet af fjolser
> som ikke er nogen fornemlee af hvad, man gør eller
> ikke gør. Lige meget om vi havde hyldet Ulle eller
> ej så skal han IKKE hyldes i GF uniform, skal vi
> så også juble hvis han score? tag jer dog sammen.
> ALT rescept for ham men han er FORTID, og såen er
> det.
- Rolig nu, tror nu nok hovedparten er einge i at Ulle ikke skal hyldes (pånær når han scorer selvmål)... En omgang hyldning (loko-kampen) må være nok.
Keep the faith
Smørtyven - Jeg ryger flere smøger end dig!
> det.
- Rolig nu, tror nu nok hovedparten er einge i at Ulle ikke skal hyldes (pånær når han scorer selvmål)... En omgang hyldning (loko-kampen) må være nok.
Keep the faith
Smørtyven - Jeg ryger flere smøger end dig!
-
Hekler
Re: o.t. Re: Ulrik Lindkvist og AGF nu på søndag
Anni Skrev:
> Jeg "hyller" altså lidt for Rasmus Daugaard, når
> vi skal møde Lyngby, men jeg skal nok gøre det
> "stille" for mig selv
)
>
> /Anni (Der ælsker den bedste spiller, vi har haft)
>
))
Han var også glad for vores SMS i søndags
> Jeg "hyller" altså lidt for Rasmus Daugaard, når
> vi skal møde Lyngby, men jeg skal nok gøre det
> "stille" for mig selv
>
> /Anni (Der ælsker den bedste spiller, vi har haft)
>
Han var også glad for vores SMS i søndags
-
Dahl Nielsen
UBM Skrev:
> det.
Super. Den generelle holdning her inde er kommet til udtryk. Så skal vi heller ikke hylde Kristian Bak, når han engang kommer på besøg til én af vores hjemmekampe. Det vil jeg lige skrive bag øret.
Fjolser, der ikke har nogen fornemmelse af hvad man gør, og hvad man ikke gør? Du starter selv ud med at tale meget nedladende, og prøver at få andre til at fremstå som værende decideret dumme. Hvem er fjolset nu?
Du er da velkommen til at juble, hvis han scorer. Det vil jeg ikke hindre dig i.
> det.
Super. Den generelle holdning her inde er kommet til udtryk. Så skal vi heller ikke hylde Kristian Bak, når han engang kommer på besøg til én af vores hjemmekampe. Det vil jeg lige skrive bag øret.
Fjolser, der ikke har nogen fornemmelse af hvad man gør, og hvad man ikke gør? Du starter selv ud med at tale meget nedladende, og prøver at få andre til at fremstå som værende decideret dumme. Hvem er fjolset nu?
Du er da velkommen til at juble, hvis han scorer. Det vil jeg ikke hindre dig i.
-
Jon Damsgaard
Dahl Nielsen Skrev:
> UBM Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ulvegraven bliver mere og mere omgivet af
> fjolser
> > som ikke er nogen fornemlee af hvad, man gør
> eller
> > ikke gør. Lige meget om vi havde hyldet Ulle
> eller
> > ej så skal han IKKE hyldes i GF uniform, skal
> vi
> > så også juble hvis han score? tag jer dog
> sammen.
> > ALT rescept for ham men han er FORTID, og såen
> er
> > det.
>
> Super. Den generelle holdning her inde er kommet
> til udtryk. Så skal vi heller ikke hylde Kristian
> Bak, når han engang kommer på besøg til én af
> vores hjemmekampe. Det vil jeg lige skrive bag
> øret.
>
> Fjolser, der ikke har nogen fornemmelse af hvad
> man gør, og hvad man ikke gør? Du starter selv ud
> med at tale meget nedladende, og prøver at få
> andre til at fremstå som værende decideret dumme.
> Hvem er fjolset nu?
>
> Du er da velkommen til at juble, hvis han scorer.
> Det vil jeg ikke hindre dig i.
Lige nu er det da der som er fjolset?
Det er da latterligt at lukke ud at KBN ikke skal hyldes hvis han kommer på stadion! - Ulrik er blevet hyldet, og det var det!?
/Damsgaard
> UBM Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ulvegraven bliver mere og mere omgivet af
> fjolser
> > som ikke er nogen fornemlee af hvad, man gør
> eller
> > ikke gør. Lige meget om vi havde hyldet Ulle
> eller
> > ej så skal han IKKE hyldes i GF uniform, skal
> vi
> > så også juble hvis han score? tag jer dog
> sammen.
> > ALT rescept for ham men han er FORTID, og såen
> er
> > det.
>
> Super. Den generelle holdning her inde er kommet
> til udtryk. Så skal vi heller ikke hylde Kristian
> Bak, når han engang kommer på besøg til én af
> vores hjemmekampe. Det vil jeg lige skrive bag
> øret.
>
> Fjolser, der ikke har nogen fornemmelse af hvad
> man gør, og hvad man ikke gør? Du starter selv ud
> med at tale meget nedladende, og prøver at få
> andre til at fremstå som værende decideret dumme.
> Hvem er fjolset nu?
>
> Du er da velkommen til at juble, hvis han scorer.
> Det vil jeg ikke hindre dig i.
Lige nu er det da der som er fjolset?
Det er da latterligt at lukke ud at KBN ikke skal hyldes hvis han kommer på stadion! - Ulrik er blevet hyldet, og det var det!?
/Damsgaard
-
Dennis (BW2479)
SYntes du er langt ude nu dahl! Selvfølgeligt vil bak ikke blive hylder hvis han kommer som modstander i en kamp om vitige point i feks et uefa gruppespil. Selvf skal han hyldes hvis han kommer på stadion for at sige tak og farvel, har intet med denne sag at gøre. Lur mig om du ikke var til loko kampen, Ulle har sagt mange tak og farvel. Det var det. Jeg er FCM til jeg dør, jeg er ikke bak eller ulrik fan. Plejer du at hylder frandsen når han er på besøg?
Der var ingen der hylede Thygesen da han var oppe at se vores kampe da han spillede i tyskland? Man hylder simpelthen ikke en spiller der kommer med intentioner om at tage point fra os. Lige meget hvor meget ulle ligger os på hjertet så kommer han på Søndag for at skade os ved at tage 3 point. Det kan ikke engang du være i tvivl om. Hvis du eller andre vil hylde ham før kampen så er det jo jeres sag, men bliver uden mig.
Der var ingen der hylede Thygesen da han var oppe at se vores kampe da han spillede i tyskland? Man hylder simpelthen ikke en spiller der kommer med intentioner om at tage point fra os. Lige meget hvor meget ulle ligger os på hjertet så kommer han på Søndag for at skade os ved at tage 3 point. Det kan ikke engang du være i tvivl om. Hvis du eller andre vil hylde ham før kampen så er det jo jeres sag, men bliver uden mig.
-
Dahl Nielsen
Dennis (BW2479) Skrev:
> SYntes du er langt ude nu dahl! Selvfølgeligt vil
> bak ikke blive hylder hvis han kommer som
> modstander i en kamp om vitige point i feks et
> uefa gruppespil. Selvf skal han hyldes hvis han
> kommer på stadion for at sige tak og farvel, har
> intet med denne sag at gøre. Lur mig om du ikke
> var til loko kampen, Ulle har sagt mange tak og
> farvel. Det var det. Jeg er FCM til jeg dør, jeg
> er ikke bak eller ulrik fan. Plejer du at hylder
> frandsen når han er på besøg?
Nej, jeg hylder ikke Frandsen, men jeg sviner ham heller ikke til, som så mange andre gør. Alt i alt bidrog Frandsen ikke med synderlig meget - det har både Ulle, Jesper og Bak gjort. David Nielsen blev heller ikke hyldet, for heller ikke han har bidraget med noget specielt. Det betyder stadig ikke, at man er i sin gode ret til at svine spilleren til. Fint nok at buhe lidt og lægge lidt pres på manden, men at råbe "David Nielsen, ååh vi hader dig" osv. er sgu lidt latterligt. Det samme gælder "Frandsen skal til psykolog".
> Der var ingen der hylede Thygesen da han var oppe
> at se vores kampe da han spillede i tyskland?
Men han var heller ikke på banen, og vi blev ikke informeret om, at han var på stadion, så det har slet ikke været aktuelt at hylde ham. Kan du huske, da Thyge fik et eksemplar af den nye FCM-trøje? Mener, det var i 'sølvkampen' hjemme mod AaB. Der blev han da hyldet, selv om han på daværende tidspunkt var på kontrakt i Borussia Mönchengladbach. Mon ikke du også råbte med?
> Man
> hylder simpelthen ikke en spiller der kommer med
> intentioner om at tage point fra os. Lige meget
> hvor meget ulle ligger os på hjertet så kommer han
> på Søndag for at skade os ved at tage 3 point. Det
> kan ikke engang du være i tvivl om. Hvis du eller
> andre vil hylde ham før kampen så er det jo jeres
> sag, men bliver uden mig.
Selvfølgelig vil Ulle, såvel som resten af AGF-mandskabet, gerne have point med hjem. Danny Olsen vil jo også gerne have point med, når vi spiller mod Nordsjælland, Claus Madsen mod OB, Kolja Afriyie mod EfB osv.
Jeg synes dog stadig godt, man kan hylde en mand, der har været så mange år i vores klub, men eftersom dette ikke er den generelle holdning her på graven, lader jeg/vi da bare være. Dog var holdningen i Esbjerg da, at vi helt klart skulle råbe Jesper Mikkelsen op, så det gjorde vi.
Vi har alle hver vores holdning, og vi er ikke altid enige i denne. Husk at acceptere det (specielt møntet på UBM).
God weekend til alle. Vi ses søndag!
> SYntes du er langt ude nu dahl! Selvfølgeligt vil
> bak ikke blive hylder hvis han kommer som
> modstander i en kamp om vitige point i feks et
> uefa gruppespil. Selvf skal han hyldes hvis han
> kommer på stadion for at sige tak og farvel, har
> intet med denne sag at gøre. Lur mig om du ikke
> var til loko kampen, Ulle har sagt mange tak og
> farvel. Det var det. Jeg er FCM til jeg dør, jeg
> er ikke bak eller ulrik fan. Plejer du at hylder
> frandsen når han er på besøg?
Nej, jeg hylder ikke Frandsen, men jeg sviner ham heller ikke til, som så mange andre gør. Alt i alt bidrog Frandsen ikke med synderlig meget - det har både Ulle, Jesper og Bak gjort. David Nielsen blev heller ikke hyldet, for heller ikke han har bidraget med noget specielt. Det betyder stadig ikke, at man er i sin gode ret til at svine spilleren til. Fint nok at buhe lidt og lægge lidt pres på manden, men at råbe "David Nielsen, ååh vi hader dig" osv. er sgu lidt latterligt. Det samme gælder "Frandsen skal til psykolog".
> Der var ingen der hylede Thygesen da han var oppe
> at se vores kampe da han spillede i tyskland?
Men han var heller ikke på banen, og vi blev ikke informeret om, at han var på stadion, så det har slet ikke været aktuelt at hylde ham. Kan du huske, da Thyge fik et eksemplar af den nye FCM-trøje? Mener, det var i 'sølvkampen' hjemme mod AaB. Der blev han da hyldet, selv om han på daværende tidspunkt var på kontrakt i Borussia Mönchengladbach. Mon ikke du også råbte med?
> Man
> hylder simpelthen ikke en spiller der kommer med
> intentioner om at tage point fra os. Lige meget
> hvor meget ulle ligger os på hjertet så kommer han
> på Søndag for at skade os ved at tage 3 point. Det
> kan ikke engang du være i tvivl om. Hvis du eller
> andre vil hylde ham før kampen så er det jo jeres
> sag, men bliver uden mig.
Selvfølgelig vil Ulle, såvel som resten af AGF-mandskabet, gerne have point med hjem. Danny Olsen vil jo også gerne have point med, når vi spiller mod Nordsjælland, Claus Madsen mod OB, Kolja Afriyie mod EfB osv.
Jeg synes dog stadig godt, man kan hylde en mand, der har været så mange år i vores klub, men eftersom dette ikke er den generelle holdning her på graven, lader jeg/vi da bare være. Dog var holdningen i Esbjerg da, at vi helt klart skulle råbe Jesper Mikkelsen op, så det gjorde vi.
Vi har alle hver vores holdning, og vi er ikke altid enige i denne. Husk at acceptere det (specielt møntet på UBM).
God weekend til alle. Vi ses søndag!
-
Peter Ross
Dahl Nielsen Skrev:
> Jeg synes dog stadig godt, man kan hylde en mand,
> der har været så mange år i vores klub
Ulrik (og Jesper for den sags skyld) fik sin afsked mod Lokomotiv Moskva, hvor de fik blomster og noget andet gøjl som tak for deres indsats.
Ergo har de fået deres afsked, og så behøver vi ikke traske mere rundt i det. Ulrik er kommet videre, vi er kommet videre, finito.
Peter Ross - Der dog gerne så Ulle tilbage i FCM !
> Jeg synes dog stadig godt, man kan hylde en mand,
> der har været så mange år i vores klub
Ulrik (og Jesper for den sags skyld) fik sin afsked mod Lokomotiv Moskva, hvor de fik blomster og noget andet gøjl som tak for deres indsats.
Ergo har de fået deres afsked, og så behøver vi ikke traske mere rundt i det. Ulrik er kommet videre, vi er kommet videre, finito.
Peter Ross - Der dog gerne så Ulle tilbage i FCM !
-
Dennis (BW2479)
Hvordan kan du bruge et helt indlæg på at snakke om noget irelavant pladder? Hvor kommer dte med thygesen ind? Og ja selvf stod jeg der og hylede thyge! Hvad i alverden har det med sagen at gøre? Hvordan kan du sammenligne det med at ulle kommer og spiller imod os? Hvad er det du ikke forstår ved at ulle har fået sin afsked?
Fint med forskellige meninger! Men det betyder helt sikkert ikke at jeg syntes det er fornuftigt. SYntes tanken om at hylde en spiller der kommer for at skade os er klam. Ulle kommer ind i den hvide trøje for at hindre os i at blive danske mestre. Kom videre!
Syntes du ikke bare vi skal lukke denne debat? Du er åbenbart den eneste der har den indstilling, hvis du ikke vil bruge den med dine venner igen
Stædighed kan ikke altid betale sig
Fint med forskellige meninger! Men det betyder helt sikkert ikke at jeg syntes det er fornuftigt. SYntes tanken om at hylde en spiller der kommer for at skade os er klam. Ulle kommer ind i den hvide trøje for at hindre os i at blive danske mestre. Kom videre!
Syntes du ikke bare vi skal lukke denne debat? Du er åbenbart den eneste der har den indstilling, hvis du ikke vil bruge den med dine venner igen
Stædighed kan ikke altid betale sig
-
UBM
Dahl Nielsen!!!!!!
Endnu engang et kanont grin her på graven, jeg tror du misforstår mit indlæg lidt. Det jeg mener er at jeg ALDrig ville hylde en person, som bar en trøje fra vores modstanders hold. Men den dag KB kommer tilbage for at sige tak, ville jeg da helt klart være med til at takke ham, hvis vi dog ikke spiller imod ham.
Endnu engang et kanont grin her på graven, jeg tror du misforstår mit indlæg lidt. Det jeg mener er at jeg ALDrig ville hylde en person, som bar en trøje fra vores modstanders hold. Men den dag KB kommer tilbage for at sige tak, ville jeg da helt klart være med til at takke ham, hvis vi dog ikke spiller imod ham.