Evt modstanderes kampe i pokalen :-) - Brøndby
-
FrejPrahl
De resterende
Her er de resterende:
FC Fredericia - AC Horsens
OB - Brøndby
Lyngby - Kolding FC
Frederikshavn - FC Midtjylland
Holbæk - SønderjyskE
AGF - Randers FC
FC København - (vinderen af Frem - Esbjerg kampen)
Glostrup - Esbjerg
FC Fredericia - AC Horsens
OB - Brøndby
Lyngby - Kolding FC
Frederikshavn - FC Midtjylland
Holbæk - SønderjyskE
AGF - Randers FC
FC København - (vinderen af Frem - Esbjerg kampen)
Glostrup - Esbjerg
-
Kent
Re: Det blev Frederikshavn! - sidst år!
Du er vist for hurtig ude - det er listen fra sidste år 
-
HauG
Re: De resterende
Nej det blev ikke Frerikshavn, men derimod skal vi have AGF på udebane... Tror det er en fin lodtrækning, gode muligheder for at komme videre sevom vi tidligere ikke har haft for gode resultater mod AGF. Men dejligt man ikke skal rejse så langt for at se kampen nu man bor i Århus 
-
Kent
Re: AGF!!!!
Tja.. perfekt og perfekt.... Det er naturligvis fedt for Århus-folkene, men personligt er jeg naturligvis i Kbh den dag, og havde derfor satset på at trække et sjællandsk hold. Hvis jeg kan smutte tidligt, kan jeg dog måske nå det til kick-off i Århus.
Desuden er det jo knap så fedt at vi trak et SAS-hold, og dobbelt ufedt, at det så er på udebane. Triple ufedt at det er i Århus, som sammen med Esbjerg er hadebanen. Det eneste rimelige er, at det trods alt er GF, og de er så elendige, at vi burde kunne vinde (men det har vi sagt mange gange før, før AGF-kampe).
Desuden er det jo knap så fedt at vi trak et SAS-hold, og dobbelt ufedt, at det så er på udebane. Triple ufedt at det er i Århus, som sammen med Esbjerg er hadebanen. Det eneste rimelige er, at det trods alt er GF, og de er så elendige, at vi burde kunne vinde (men det har vi sagt mange gange før, før AGF-kampe).
-
Bjerg90
Personligt mener jeg det er en giftig lodtrækning!
Som Kent også skrev er det et hold vi burde kunne slå, men som bekendt har vi vores problemmer på NRGi-park!
Vi skal videre, kom nu gutter !
Som Kent også skrev er det et hold vi burde kunne slå, men som bekendt har vi vores problemmer på NRGi-park!
Vi skal videre, kom nu gutter !
-
hitman202
>
> Desuden er det jo knap så fedt at vi trak et
> SAS-hold, og dobbelt ufedt, at det så er på
> udebane.
Det kunne vel nærmest næsten kun blive udebane, da lavest rangerende hold har hjemmebane, eller??
> Desuden er det jo knap så fedt at vi trak et
> SAS-hold, og dobbelt ufedt, at det så er på
> udebane.
Det kunne vel nærmest næsten kun blive udebane, da lavest rangerende hold har hjemmebane, eller??
-
Peter Ross
Med 2 hold fra samme række bliver hjemmebanen tildelt først udtrukne hold.
Peter Ross
Peter Ross
-
Thø / BW#2660
Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Med 2 hold fra samme række bliver hjemmebanen
> tildelt først udtrukne hold.
Samme række i denne sæson eller sidste? (AGF var jo i 1. division sidste sæson) - Reglerne på DBU.dk siger da bare
"Automatisk hjemmebanefordel til lavest rangerende hold. Ved sammen indrangering hjemmebanefordel til først trukne hold"
- Hvilket jeg umiddelbart vil læse som "alle andre end FCK får hjemmebane mod os" - Men jeg kan da tage fejl.. Jeg mener bare at det tidligere (i.e sidste år) var sådan at hold der havde den dårligste placering i ligaen i året før fik hjemmebane?
Men jeg vil da gerne vide om jeg husker forkert, eller reglerne er lavet om eller fortolkningen af "lavest rangerende hold" er ændret.
-------------------------------------------------------
> Med 2 hold fra samme række bliver hjemmebanen
> tildelt først udtrukne hold.
Samme række i denne sæson eller sidste? (AGF var jo i 1. division sidste sæson) - Reglerne på DBU.dk siger da bare
"Automatisk hjemmebanefordel til lavest rangerende hold. Ved sammen indrangering hjemmebanefordel til først trukne hold"
- Hvilket jeg umiddelbart vil læse som "alle andre end FCK får hjemmebane mod os" - Men jeg kan da tage fejl.. Jeg mener bare at det tidligere (i.e sidste år) var sådan at hold der havde den dårligste placering i ligaen i året før fik hjemmebane?
Men jeg vil da gerne vide om jeg husker forkert, eller reglerne er lavet om eller fortolkningen af "lavest rangerende hold" er ændret.
-
Kent
Du tager fejl.
Rangeringen handler udelukkende om række (i den igangværende sæson), ikke placering i rækken. Hvis det er to hold fra samme række, så får det førstudtrukne hold hjemmebane. Sådan har det været i mange år. Fx spillede vi sidste år hjemme mod SIF.
Rangeringen handler udelukkende om række (i den igangværende sæson), ikke placering i rækken. Hvis det er to hold fra samme række, så får det førstudtrukne hold hjemmebane. Sådan har det været i mange år. Fx spillede vi sidste år hjemme mod SIF.