Nicolai Kammersgaard Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Ja en skodkamp som dommeren ødelægger. Jeg vil
> stadigvæk fastholde at vi kunne have vendt kampen.
> Men heldigvis er der en ny kamp imorgen og to
> hjemmekampe mod EFB så vi kan få massere af
> revanche.
Vi har kun 1 hjemmekamp mod ESBJERG denne sæson.
David
EFB-FCM
-
Nicolai Kammersgaard
Re: slap dog af...
David Skrev:
> Nicolai Kammersgaard Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Ja en skodkamp som dommeren ødelægger. Jeg vil
> > stadigvæk fastholde at vi kunne have vendt
> kampen.
> > Men heldigvis er der en ny kamp imorgen og to
> > hjemmekampe mod EFB så vi kan få massere af
> > revanche.
>
> Vi har kun 1 hjemmekamp mod ESBJERG denne sæson.
>
>
> David
ah pis. Så taber vi jo tre kampe i år
> Nicolai Kammersgaard Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Ja en skodkamp som dommeren ødelægger. Jeg vil
> > stadigvæk fastholde at vi kunne have vendt
> kampen.
> > Men heldigvis er der en ny kamp imorgen og to
> > hjemmekampe mod EFB så vi kan få massere af
> > revanche.
>
> Vi har kun 1 hjemmekamp mod ESBJERG denne sæson.
>
>
> David
ah pis. Så taber vi jo tre kampe i år
-
Kraut
Nicolai Kammersgaard Skrev:
> >
Vi havde intet vist fremtil da Troest blev udvist (ca. efter 40 min.) - Intet!
Men ja, i teorien kunne vi have vundet, hvis ikke Troest var blevet udvist - Men med det spil vi leverede i 1. halvleg var der intet der tydede på det.....
Men vi kan da godt blive enige om, at forudsætningerne for 3 point blev sværere med 1 i undertal ;0)
> >
Vi havde intet vist fremtil da Troest blev udvist (ca. efter 40 min.) - Intet!
Men ja, i teorien kunne vi have vundet, hvis ikke Troest var blevet udvist - Men med det spil vi leverede i 1. halvleg var der intet der tydede på det.....
Men vi kan da godt blive enige om, at forudsætningerne for 3 point blev sværere med 1 i undertal ;0)
-
Kent
HKP Skrev:
> Eksempler på dispositioner som jeg synes var
> betænkeligt:
> Voldsom rotation i VFF kampen
Tror det er diskuteret før, men vi kører et rotationsprincip der gør, at vi sparer spillere, når vi kan. Her er en hjemmekamp mod VFF en gylden mulighed, og samtidig er der jo også folk, der skriger på fx mere spilletid til Chr. Olsen. Vi vandt kampen, og fik sparet spillere. Mission accomplished.
Så kan man være uenig i brugen af rotationsprincip, men hvis vi sammenligner den nuværende situation, med den vi stod i for 2 år siden, hvor vi også spillede UEFA (og tabte 3-1), så har vi på nuværende tidspunkt 0 (nul) skader i truppen, mens vi dengang havde 5-6 stykker, og fik ødelagt hele efteråret af skader, hvilket betød vi lå faretruende tæt på nedrykningsstregen. Du kan også sammenligne med fx OB, der i øjeblikket ikke kan stille med angribere grundet skader. Rotatationsprincippet virker på den lange bane. Og når vi nu har en stor trup, så er det da fjollet ikke at bruge den. Der er ingen tvivl om, at når/hvis vi ryger ud af UEFA, så der bliver længere mellem kampene, så vil kæderne også blive toppet.
> taktikken i UEFA-kampen imod LOK
Jeg synes ikke det var taktikken, det var galt med, men udførslen. Det var en kamp vi aldrig burde have tabt. Vi brude have været foran 4/5-0 efter den første time. Når man har et hold nede i sækken, så skal man gå efter struben - for det første er vi ikke gearet til at stille os ned og forsvare en 1-0, for det andet er det tvivlsomt om det ville være nok i returen. Det var naturligvis bedre end det, vi endte med, men det vil jeg altså ikke klandre trænerne.
> ofte får vi en start på anden halvleg helt stillestående og inkasserer mål
Det må du altså lige uddybe lidt:
Mål mod os indtil videre (i sasligaen):
ACH 2 - scoret '45 (1. halvleg) og '57
AaB 1 - scoret '89
FCN 1 - scoret '70
RFC 2 - scoret '22 og '31
LBK 1 - scoret '2
OB 1 - scoret '90
EfB 2 - scoret '12 og '77
Jeg mindes at Haka vist scorede på os i starten af 2. halvleg i den første kamp mod dem, men jeg kan altså ikke på nogen måde se, at vi "ofte" inkasserer mål i starten af 2. halvleg. Tværtimod.
> Eksempler på dispositioner som jeg synes var
> betænkeligt:
> Voldsom rotation i VFF kampen
Tror det er diskuteret før, men vi kører et rotationsprincip der gør, at vi sparer spillere, når vi kan. Her er en hjemmekamp mod VFF en gylden mulighed, og samtidig er der jo også folk, der skriger på fx mere spilletid til Chr. Olsen. Vi vandt kampen, og fik sparet spillere. Mission accomplished.
Så kan man være uenig i brugen af rotationsprincip, men hvis vi sammenligner den nuværende situation, med den vi stod i for 2 år siden, hvor vi også spillede UEFA (og tabte 3-1), så har vi på nuværende tidspunkt 0 (nul) skader i truppen, mens vi dengang havde 5-6 stykker, og fik ødelagt hele efteråret af skader, hvilket betød vi lå faretruende tæt på nedrykningsstregen. Du kan også sammenligne med fx OB, der i øjeblikket ikke kan stille med angribere grundet skader. Rotatationsprincippet virker på den lange bane. Og når vi nu har en stor trup, så er det da fjollet ikke at bruge den. Der er ingen tvivl om, at når/hvis vi ryger ud af UEFA, så der bliver længere mellem kampene, så vil kæderne også blive toppet.
> taktikken i UEFA-kampen imod LOK
Jeg synes ikke det var taktikken, det var galt med, men udførslen. Det var en kamp vi aldrig burde have tabt. Vi brude have været foran 4/5-0 efter den første time. Når man har et hold nede i sækken, så skal man gå efter struben - for det første er vi ikke gearet til at stille os ned og forsvare en 1-0, for det andet er det tvivlsomt om det ville være nok i returen. Det var naturligvis bedre end det, vi endte med, men det vil jeg altså ikke klandre trænerne.
> ofte får vi en start på anden halvleg helt stillestående og inkasserer mål
Det må du altså lige uddybe lidt:
Mål mod os indtil videre (i sasligaen):
ACH 2 - scoret '45 (1. halvleg) og '57
AaB 1 - scoret '89
FCN 1 - scoret '70
RFC 2 - scoret '22 og '31
LBK 1 - scoret '2
OB 1 - scoret '90
EfB 2 - scoret '12 og '77
Jeg mindes at Haka vist scorede på os i starten af 2. halvleg i den første kamp mod dem, men jeg kan altså ikke på nogen måde se, at vi "ofte" inkasserer mål i starten af 2. halvleg. Tværtimod.