Den næste modstander AGF
-
Hekler
Den næste modstander AGF
ja jeg ved godt jeg kommer lidt foran da vi båe har kampen i Esbjerg i morgen og en pokalkamp Onsdag
Men nu har man muligheden for at holde lidt øje med AGF som vi har om en uge godt og vel.
Jeg ser den og et kunne være interessant om der var andre der ville komme med deres observatoner?
Men nu har man muligheden for at holde lidt øje med AGF som vi har om en uge godt og vel.
Jeg ser den og et kunne være interessant om der var andre der ville komme med deres observatoner?
Senest rettet af Hekler 26. sep 2007, 17:54, rettet i alt 1 gang.
-
uschel
Re: Den næste modstander AGF
Jeg synes det virker som om de er uhyre stærke i presspillet, som jo osse er en af vores forcer
-
Noes
uschel Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nordsjælland klart nedre med og 0-1 ved Bernburg
0-2
Igen Bernburg.
> Nordsjælland klart nedre med og 0-1 ved Bernburg
0-2
Igen Bernburg.
-
Jesper BW1100
Re: Dommeren
Det mest sindsopvækkende i den kamp må da være dommeren Jesper Overgaard. Sjældent har jeg da set så elendig en dommerpræstation. Først kommer Steffen Rasmussen alt for sent ud og laver et klokkeklart straffe, som ikke bliver dømt. Senere er det så vores tidligere back Ulrik Lindkvist, som, ret klodset i øvrigt, tager bolden med hånden, så den ikke går i mål. Jesper Overgaard står 2 meter derfra, men mener af uforståelige årsager, at det er hovedet han tager den med. For så lige at krydre en helt igennem elendig præstation, giver han White fra AGF rødt kort i en situation hvor han ikke engang rammer FCN-spilleren.
-
Jon Damsgaard
Re: Dommeren
Jesper BW1100 Skrev:
> Det mest sindsopvækkende i den kamp må da være
> dommeren Jesper Overgaard. Sjældent har jeg da set
> så elendig en dommerpræstation. Først kommer
> Steffen Rasmussen alt for sent ud og laver et
> klokkeklart straffe, som ikke bliver dømt. Senere
> er det så vores tidligere back Ulrik Lindkvist,
> som, ret klodset i øvrigt, tager bolden med
> hånden, så den ikke går i mål. Jesper Overgaard
> står 2 meter derfra, men mener af uforståelige
> årsager, at det er hovedet han tager den med. For
> så lige at krydre en helt igennem elendig
> præstation, giver han White fra AGF rødt kort i en
> situation hvor han ikke engang rammer
> FCN-spilleren.
Klodset eller ej, det var nu meget smart gjort alligevel!
Og med den standard dommeren havde valgt at lægge for dagen tror jeg sgu også jeg havde taget chancen.
/Damsgaard - Som ikke glæder sig til at se Ulle i den hvide trøje næste weekend
> Det mest sindsopvækkende i den kamp må da være
> dommeren Jesper Overgaard. Sjældent har jeg da set
> så elendig en dommerpræstation. Først kommer
> Steffen Rasmussen alt for sent ud og laver et
> klokkeklart straffe, som ikke bliver dømt. Senere
> er det så vores tidligere back Ulrik Lindkvist,
> som, ret klodset i øvrigt, tager bolden med
> hånden, så den ikke går i mål. Jesper Overgaard
> står 2 meter derfra, men mener af uforståelige
> årsager, at det er hovedet han tager den med. For
> så lige at krydre en helt igennem elendig
> præstation, giver han White fra AGF rødt kort i en
> situation hvor han ikke engang rammer
> FCN-spilleren.
Klodset eller ej, det var nu meget smart gjort alligevel!
Og med den standard dommeren havde valgt at lægge for dagen tror jeg sgu også jeg havde taget chancen.
/Damsgaard - Som ikke glæder sig til at se Ulle i den hvide trøje næste weekend
-
YahooSeeker [Bot]
Hekler Skrev:
>
> Jeg ser den og et kunne være interessant om der
> var andre der ville komme med deres observatoner?
Min umiddelbar reaktion er, at det ser ud til, at AGF har nogle forsvarsmæssige opdækningsproblemer, hvor bl.a. koncentrationen til tider svigter.
Ellers syntes jeg, at en spiller som Dioh Williams til tider viser klasse, men heldigvis mangler han egoismen til at gå selv – i stedet spiller han ofte en uskarp Graulund, som med ret stor garanti misbruger chancer på samlebånd. Når så den ene spiller er fremhævet, så mener jeg ikke, at der er andre spiller, som er værd at skrive om. Det skulle da lige være af sympati for Ulrik Lindkvist.
På papiret er det et hold, som ikke bør have ret store muligheder for succes mod FCM.
>
> Jeg ser den og et kunne være interessant om der
> var andre der ville komme med deres observatoner?
Min umiddelbar reaktion er, at det ser ud til, at AGF har nogle forsvarsmæssige opdækningsproblemer, hvor bl.a. koncentrationen til tider svigter.
Ellers syntes jeg, at en spiller som Dioh Williams til tider viser klasse, men heldigvis mangler han egoismen til at gå selv – i stedet spiller han ofte en uskarp Graulund, som med ret stor garanti misbruger chancer på samlebånd. Når så den ene spiller er fremhævet, så mener jeg ikke, at der er andre spiller, som er værd at skrive om. Det skulle da lige være af sympati for Ulrik Lindkvist.
På papiret er det et hold, som ikke bør have ret store muligheder for succes mod FCM.
-
BW#2264
Jeg var selv i Århus for at se kampen, og mit umiddelbare indtryk er at AGF prøver og prøver, men lige så snart der er tegning til noget - så løber det hele ud i sandet.
Sad med en fornemmelse af at AGF aldrig rigtig blev farlige, mens Nordsjælland kørte den stille og roligt hjem efter scoringen til 2-0....
Det korte af det lange er at FCM under alle omstændigheder bør kunne vinde med en 2-3 mål i næste weekend - og gerne holde målet rent.
Sad med en fornemmelse af at AGF aldrig rigtig blev farlige, mens Nordsjælland kørte den stille og roligt hjem efter scoringen til 2-0....
Det korte af det lange er at FCM under alle omstændigheder bør kunne vinde med en 2-3 mål i næste weekend - og gerne holde målet rent.
-
Ranger (AGF)
Tjah, hidtil har forsvaret faktisk stået ok, men i dag skiftedes de til at lave fejl. Og Kari, der har været en af de bedste på den centrale midt, var også meget ringe i dag. Så det er vel næsten kun Lucena og Dioh, der var godkendt.
Så der er sgu nok ikke mange af os, der forventer noget større resultat hos jer i næste uge. Mon ikke det bliver jeres fløje, der afgør det. Det er i hvert fald der, vi har været ringest (og White der endelig er kommet i gang har nu også karantæne). Kampen på den centrale midt bliver spændende.
Men bolden er rund...
Så der er sgu nok ikke mange af os, der forventer noget større resultat hos jer i næste uge. Mon ikke det bliver jeres fløje, der afgør det. Det er i hvert fald der, vi har været ringest (og White der endelig er kommet i gang har nu også karantæne). Kampen på den centrale midt bliver spændende.
Men bolden er rund...
-
BW#2264
Som jeg så det var det egentlig en meget lige kamp. Om det så var jer der spillede fint, eller FCN under niveau skal jeg ikke gøre mig klog på, men som sagt, så var eneste forskel egentlig evnen til at gøre angrebene færdige.
AGF's angreb løb for meget ud i sandet - det skal rettes - ikke bare til næste uges opgør hos os, men også med henblik på resten af sæsonen...
AGF's angreb løb for meget ud i sandet - det skal rettes - ikke bare til næste uges opgør hos os, men også med henblik på resten af sæsonen...
-
Ranger (AGF)
Vi har spillet ganske ok i sæsonen på nær i Viborg og mod Lyngby. Så spillet har generelt ikke fejlet det store. Men angrebet har, som du også nævner, været ret tyndt.
Nu har vi fået to nye angribere, hvor kun Dioh umiddelbart er til startopstillingen. Dembele er lidt en lotto kupon. Og da Dioh kun har trænet med holdet i 1½ uge, så tager det nok lidt tid, før angrebet er helt samspillet. Så det kan næsten kun blive bedre i løbet af sæsonen
Nu har vi fået to nye angribere, hvor kun Dioh umiddelbart er til startopstillingen. Dembele er lidt en lotto kupon. Og da Dioh kun har trænet med holdet i 1½ uge, så tager det nok lidt tid, før angrebet er helt samspillet. Så det kan næsten kun blive bedre i løbet af sæsonen
-
foboldfreaken1001
Ranger (AGF) Skrev:
Så det kan næsten kun
> blive bedre i løbet af sæsonen
Ja, ellers kan det jo være at i bliver nødt til at tage smut ned forbi 1. Division for at få det til at fungere
Så det kan næsten kun
> blive bedre i løbet af sæsonen
Ja, ellers kan det jo være at i bliver nødt til at tage smut ned forbi 1. Division for at få det til at fungere
-
foboldfreaken1001
Influenza-epedemi i spillertruppen
Vidste ikke helt hvor jeg skulle smide det, og jeg ville ikke starte en ny tråd da det ville være tåbeligt
http://forza.dk/index.php/news/show/id=140128
ups
http://forza.dk/index.php/news/show/id=140128
ups