Hold kæft Thyge han er nedtrykt
-
ulvennen
Hold kæft Thyge han er nedtrykt
Hej folks
Prøv lige og tjek hvor nedtrykt Thyge er på de klip her... det er helt vildt. kan godt forstå ham..
http://www.coppadiem.dk/video.asp
FUCK det bliver ikke let at sove..
Prøv lige og tjek hvor nedtrykt Thyge er på de klip her... det er helt vildt. kan godt forstå ham..
http://www.coppadiem.dk/video.asp
FUCK det bliver ikke let at sove..
Senest rettet af ulvennen 21. sep 2007, 17:05, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: Hold kæft Thyge han er nedtrykt
ulvennen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej folks
>
> Prøv lige og tjek hvor nedtrykt Thyge er på de
> klip her... det er helt vildt. kan godt forstå
> ham..
>
> http://www.coppadiem.dk/video.asp
>
> FUCK det bliver ikke let at sove..
Pis på det Thyge..
Jeg er fandme stadig stolt af at være fan af et hold, der spiller så flot fodbold !
Det var en fornøjelse at se dem, når de spillede russerne ud af banen, og FCM skal bare holde fast i deres flotte fodbold-stil
Men for pokker hvor ville jeg godt have været en tur ovre og se dem mod Spurs som jo vandt en storsejr idag !
> Hej folks
>
> Prøv lige og tjek hvor nedtrykt Thyge er på de
> klip her... det er helt vildt. kan godt forstå
> ham..
>
> http://www.coppadiem.dk/video.asp
>
> FUCK det bliver ikke let at sove..
Pis på det Thyge..
Jeg er fandme stadig stolt af at være fan af et hold, der spiller så flot fodbold !
Det var en fornøjelse at se dem, når de spillede russerne ud af banen, og FCM skal bare holde fast i deres flotte fodbold-stil
Men for pokker hvor ville jeg godt have været en tur ovre og se dem mod Spurs som jo vandt en storsejr idag !
-
Ravnen
Ja hellere spille så flot og gå ned med flaget, en af tonse sig til en et point eller mere med tophue og gummistøvler.. Jeg er også stolt af at vi tør, før eller siden skal det nok give bonus, vi må vise dem hvad vi kan næste år i Champions League 
-
Chap
Hvis jeg forstår dig ret, vil du hellere spille godt og tabe end at spille dårligt og få point med? - Det er da total ligegyldigt, om man spiller af lort, hvis man så får point med. 100 gange hellere det end at spille kanon og ikke få en skid med. Man får ikke point for godt spil, hvis man ikke scorer på chancerne.
-
Altoriso
Chap Skrev:
> Hvis jeg forstår dig ret, vil du hellere spille
> godt og tabe end at spille dårligt og få point
> med? - Det er da total ligegyldigt, om man spiller
> af lort, hvis man så får point med. 100 gange
> hellere det end at spille kanon og ikke få en skid
> med. Man får ikke point for godt spil, hvis man
> ikke scorer på chancerne.
Der kan jeg nu ikke give dig ret...
Og hvis du ser på stillingen nu, og de sidste par år, så er vi jo også kommet op i toppen ved at spille det spil som vi gør nu
Iaften kunne man jo sige at vi testede spillemåden internationalt, og at vi jo bestod... lige indtil det gik galt
Nu har jeg ikke set OB´s kamp, men den virker virkelig til at have været en tørvetriller, og skal jeg være helt ærlig, så vil jeg hellere tabe efter en flot kamp, end spille som de gør !
Det er efter min mening det der gør det fedt at være FCM-fan
Jeg ser fodbold for at blive underholdt, og det mener jeg at FCM kan stå inde for
Om nogle år når vi måske også har fået endnu bedre spillere end nu, og stadig spiller på samme måde, så vil vi være endnu mere stolte af feks at spille lige op med endnu bedre hold
Jeg ved godt at de fleste af os drømmer om det helt store lige nu, og det går jo også ret godt, men jeg vil nu gerne vende tilbage til den her populære Vision 2011, der fortæller os at vores hold først skal være på højt/højere niveau til den tid
> Hvis jeg forstår dig ret, vil du hellere spille
> godt og tabe end at spille dårligt og få point
> med? - Det er da total ligegyldigt, om man spiller
> af lort, hvis man så får point med. 100 gange
> hellere det end at spille kanon og ikke få en skid
> med. Man får ikke point for godt spil, hvis man
> ikke scorer på chancerne.
Der kan jeg nu ikke give dig ret...
Og hvis du ser på stillingen nu, og de sidste par år, så er vi jo også kommet op i toppen ved at spille det spil som vi gør nu
Iaften kunne man jo sige at vi testede spillemåden internationalt, og at vi jo bestod... lige indtil det gik galt
Nu har jeg ikke set OB´s kamp, men den virker virkelig til at have været en tørvetriller, og skal jeg være helt ærlig, så vil jeg hellere tabe efter en flot kamp, end spille som de gør !
Det er efter min mening det der gør det fedt at være FCM-fan
Jeg ser fodbold for at blive underholdt, og det mener jeg at FCM kan stå inde for
Om nogle år når vi måske også har fået endnu bedre spillere end nu, og stadig spiller på samme måde, så vil vi være endnu mere stolte af feks at spille lige op med endnu bedre hold
Jeg ved godt at de fleste af os drømmer om det helt store lige nu, og det går jo også ret godt, men jeg vil nu gerne vende tilbage til den her populære Vision 2011, der fortæller os at vores hold først skal være på højt/højere niveau til den tid
-
Gaston
Jeg synes også drengene spillede flot, og det skal de have ros for. Men det var så også bare med til at forstærke skuffelsen en milliard gange, at vi rent faktisk havde chancerne til at knække dem...
Jeg synes det er flot i 60 min. men for satan hvor ville det nogen gange være rart at spille lige så kynisk som københavnerne. Med dette resultat behøver russerne ikke engang blive nervøse hvis vi kommer foran derovre...
Jeg synes det er flot i 60 min. men for satan hvor ville det nogen gange være rart at spille lige så kynisk som københavnerne. Med dette resultat behøver russerne ikke engang blive nervøse hvis vi kommer foran derovre...
-
Altoriso
Gaston Skrev:
> Med dette resultat
> behøver russerne ikke engang blive nervøse hvis vi
> kommer foran derovre...
Da de kom på 1-1 tænkte jeg faktisk at det godt kunne være et ekstra godt resultat, da man måske kunne forestille sig at russerne ville tage det lettere i returkampen, men sådan endte det jo desværre ikke helt
> Med dette resultat
> behøver russerne ikke engang blive nervøse hvis vi
> kommer foran derovre...
Da de kom på 1-1 tænkte jeg faktisk at det godt kunne være et ekstra godt resultat, da man måske kunne forestille sig at russerne ville tage det lettere i returkampen, men sådan endte det jo desværre ikke helt
-
René
dybt dybt uenig.
Hvad fa..... nytter det at spille godt, producere 100 mio chancer - og så alligevel ryge ud - dybt naivt og manglende proffesionaliste
Det står på side 1 i lærebogen - citat Claus Madsen til P3 i morges
I øvrigt - til alle Femi-elskere (og jeg er en af dem) - havde virkelig sat næsen op efter en pragtpræstation - men må til min megaskuffelse konstatere, at han var væk, da det virkelig gjaldt - det samme gælder i øvrigt Thyge. Forsvaret har ikke skylden for deres 3 mål alene!
Hvad fa..... nytter det at spille godt, producere 100 mio chancer - og så alligevel ryge ud - dybt naivt og manglende proffesionaliste
Det står på side 1 i lærebogen - citat Claus Madsen til P3 i morges
I øvrigt - til alle Femi-elskere (og jeg er en af dem) - havde virkelig sat næsen op efter en pragtpræstation - men må til min megaskuffelse konstatere, at han var væk, da det virkelig gjaldt - det samme gælder i øvrigt Thyge. Forsvaret har ikke skylden for deres 3 mål alene!
-
Noe
René Skrev:
------------------------------------------------------
>
> Hvad fa..... nytter det at spille godt, producere
> 100 mio chancer - og så alligevel ryge ud - dybt
> naivt og manglende proffesionaliste
Det er nok naivt - uanset hvad Erik Rasmussen måtte mene - men det er f...... ikke uprofessionelt. Det havde været uprofessionelt, hvis de ikke havde haft hjertet med, og det var jo ikke tilfældet. De blev snydt af en flok kyniske russere (igen, kunne man sige), og lad os håbe, at de lærer af det. Nogle gange glemmer folk at de der gutter er 18-22 år. De er bedre allerede næste år.
>
> I øvrigt - til alle Femi-elskere (og jeg er en af
> dem) - havde virkelig sat næsen op efter en
> pragtpræstation - men må til min megaskuffelse
> konstatere, at han var væk, da det virkelig gjaldt
> - det samme gælder i øvrigt Thyge. Forsvaret har
> ikke skylden for deres 3 mål alene!
Enig. Femi var ikke god til at omstille sig til opgaven. Han forsøgte at spille med den samme risiko som i superligaen. Det så ikke altid overbevisende ud. Men igen - manden er 22 år, han bliver klogere.
Europaeventyret er slut nu, desværre på en ærgelig måde. Jo hurtigere de kommer over det, jo større chance i turneringen. Jeg synes vi skal skrue ned for de store overskrifter, og glæde os over det enorme potentiale i holdet.
------------------------------------------------------
>
> Hvad fa..... nytter det at spille godt, producere
> 100 mio chancer - og så alligevel ryge ud - dybt
> naivt og manglende proffesionaliste
Det er nok naivt - uanset hvad Erik Rasmussen måtte mene - men det er f...... ikke uprofessionelt. Det havde været uprofessionelt, hvis de ikke havde haft hjertet med, og det var jo ikke tilfældet. De blev snydt af en flok kyniske russere (igen, kunne man sige), og lad os håbe, at de lærer af det. Nogle gange glemmer folk at de der gutter er 18-22 år. De er bedre allerede næste år.
>
> I øvrigt - til alle Femi-elskere (og jeg er en af
> dem) - havde virkelig sat næsen op efter en
> pragtpræstation - men må til min megaskuffelse
> konstatere, at han var væk, da det virkelig gjaldt
> - det samme gælder i øvrigt Thyge. Forsvaret har
> ikke skylden for deres 3 mål alene!
Enig. Femi var ikke god til at omstille sig til opgaven. Han forsøgte at spille med den samme risiko som i superligaen. Det så ikke altid overbevisende ud. Men igen - manden er 22 år, han bliver klogere.
Europaeventyret er slut nu, desværre på en ærgelig måde. Jo hurtigere de kommer over det, jo større chance i turneringen. Jeg synes vi skal skrue ned for de store overskrifter, og glæde os over det enorme potentiale i holdet.
-
bruno
Ja holdet har enorme potentiale, men næsten ingen internationale erfaring. FCM har bedre spiller mand for mand, talent og taktik en Moskva, men de har nogle indbyget rutiner og løbe mønstre i deres spil, fordi de spiller i en rigtig stærk liga til daglig eks. omstillingen spilet går, gik rigtig stærk for dem, fordi de bruger banes bredde og laver de lange side skift under kontraangreb.
Hvis Frank havde spilet et par år i udlandet så vil han også vide, at der var sjælen tid til at få bolden under kontrol inden en afslutning, der skal bare knaldes til den første gang.
Jeg tror FCM bare skulle bruge en sæson i stærk liga, så vil i et se et hold der kunne komme rigtig langt international også.
Det er ikke helt tilfældig at FCK og OB henter nogle meget rutineret spiller hjem med en masse international erfaring, som kender de rutiner i spilet som du sjælen ser her hjemme.
Det er heller ikke tilfældig at hold der henter en udenlandsk træner lige pluslig stiger i niveau FCK, OB, Randers har haft held med engelske træner, nå ja.. men Brønby er jo også syg !
Jeg tror, at hvis vi skal klare os godt i CL eller UFFA i fremtiden Så skal vi holde på de spiller vi har nu i et par år i nu og vi skal havde tilført noget international rutine spiller på holdet.
Når vi spiller trænings kampe skal det ikke være mod hold som Silkeborg og Viborg men mod udlandske hold.
Hvis Frank havde spilet et par år i udlandet så vil han også vide, at der var sjælen tid til at få bolden under kontrol inden en afslutning, der skal bare knaldes til den første gang.
Jeg tror FCM bare skulle bruge en sæson i stærk liga, så vil i et se et hold der kunne komme rigtig langt international også.
Det er ikke helt tilfældig at FCK og OB henter nogle meget rutineret spiller hjem med en masse international erfaring, som kender de rutiner i spilet som du sjælen ser her hjemme.
Det er heller ikke tilfældig at hold der henter en udenlandsk træner lige pluslig stiger i niveau FCK, OB, Randers har haft held med engelske træner, nå ja.. men Brønby er jo også syg !
Jeg tror, at hvis vi skal klare os godt i CL eller UFFA i fremtiden Så skal vi holde på de spiller vi har nu i et par år i nu og vi skal havde tilført noget international rutine spiller på holdet.
Når vi spiller trænings kampe skal det ikke være mod hold som Silkeborg og Viborg men mod udlandske hold.