FCM - Lokomotiv Moskva

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vinding

1-0

Indlæg af Vinding »

Hvor fedt at Collins også kan score med hovedet...

Thø / BW#2660

Re: 1-0 (Halvleg)

Indlæg af Thø / BW#2660 »

Jep, det ser da fornuftig ud - syntes også vi er meget mere spil-styrende end jeg havde forventet. Nu skal vi bare gerne have et mål mere eller to i anden halvleg, så begynder det at lugte af gruppespil...

Nat_KBH

Re: 1-0 (Halvleg)

Indlæg af Nat_KBH »

Lidt ærgerligt der var halvleg nu..
Det lugtede lidt af et mere mål :-D

LOOFT

Re: FCM - Lokomotiv Moskva

Indlæg af LOOFT »

Nu må de da lige få den bold i kassen! de vader jo i chancer!!! vil sgu gerne være på stadion med jer andre:-( Men vi ses i sildebyen:-)

Ellen J

Indlæg af Ellen J »

pis..
Kamp slut.
Resultat 1-3

Thø / BW#2660

Re: 1 - 3 - slut

Hmm - det betyder vel at vi må fokusere på SAS-ligaen og pokalen... - Den kan vi ikke hente i Moskva

Skuney

Indlæg af Skuney »

KÆMPE krise!!! det så så godt ud mand!! og nu så langt fra!! ØV

Bjerg90

Indlæg af Bjerg90 »

Ja, kampdn er slut.
Min konklussion bliver, ikke godt nok.
Spillet fejler ikke noget i første halvleg, og vi får scoret et vigtigt mål.
Men 2. halvleg er ikke godt nok, de første 5 min. i anden halvleg spiller vi godt, men kommer ikke rigtig frem til noget.
Pludselig i 2. halvleg er der et sort hul, på 10 min. hvor vi taber kampen, med 2 dumme scoringer mog os, og inden da havde vi 2 kæmpe chancer.
Til sidst jagter vi en udligning, men hullerne i de bageste rækker er for store, og derfor indkasere vi endnu et mål.
Spillet var okay i perioder, men vi får ikke nok ud af det.

Det var farvel til UEFA Cuppen.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Krise vil jeg sq ikke kalde det... Vi spillede sq eminent indtil de scorede til 1-1.. Derfra hang vi sq noget med hovedet, og det var vel symptomatisk at Simon P brænder en kæmpechance ved 1-2, hvorfor Sychev (for dælen han var god i 2. halvleg) brillierer ved at garne til 1-3 i overtiden. Det er vel det som kaldes europæisk spil af Lokomotiv, men det er da pisseærgerligt, når vi meget vel kunne have før med både 2,3 og 4-0 før de udlignede.

Thø / BW#2660

Skuney Skrev:
-------------------------------------------------------
> KÆMPE krise!!! det så så godt ud mand!! og nu så
> langt fra!! ØV

Ahhh, krise? Vi spillede en uheldig kamp - Vi var spilstyrende det meste af kampen, mod en stærk modstander. Det er pissetræls at vi sandsynligvis ikke kommer til gruppespillet - Men holdet spiller stadigt rigtigt godt, medaljerne i denne sæsson er stadigt indenfor rækkkevidde. En uheldig kamp.... det er ingen krise - Se på Brøndby, de ved hvad der er en krise...

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Bjerg90 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, kampdn er slut.
> Min konklussion bliver, ikke godt nok.
> Spillet fejler ikke noget i første halvleg, og vi
> får scoret et vigtigt mål.

1. Halvleg er eminent, hvor vi i den grad presser Lokomotiv i bund, og kun en superredning fra deres keeper forhindrer en 2-0 scoring fra Thyge

> Men 2. halvleg er ikke godt nok, de første 5 min.
> i anden halvleg spiller vi godt, men kommer ikke
> rigtig frem til noget.

Vi kunne nemt have scoret 2-3 mål i de første 10 min af 2. halvleg. 2 gode hovedstød af henholdsvis Baba og Magnus, som keeperen på flotteste vis napper. Derudover har Frank en megachance lige før deres udligning.

> Pludselig i 2. halvleg er der et sort hul, på 10
> min. hvor vi taber kampen, med 2 dumme scoringer
> mog os, og inden da havde vi 2 kæmpe chancer.
> Til sidst jagter vi en udligning, men hullerne i
> de bageste rækker er for store, og derfor
> indkasere vi endnu et mål.

Målet slår os ganske rigtig ud af kurs, og det er der simpelthen ikke råd til i Europa.

> Spillet var okay i perioder, men vi får ikke nok
> ud af det.

Spillet var eminent den første times tid, og ingen kunne vel have brokket sig hvis den stod en 3 eller 4-0 efter 60 minutters spil. At vi så smider det den sidste halve time er i den grad bittert.

> Det var farvel til UEFA Cuppen.

Det var det ja. Og når man om et par år kigger tilbage på resultatet af kampen og ser den endte 1-3, er der næppe ret mange som ville kunne huske at vi vel egentlig burde have vundet med en 2-3 stykker. Men sådan er fodbold når du kommer udenfor Danmarks grænser.

fcm-fan-4ever

Indlæg af fcm-fan-4ever »

det var flovt at bruge alle sine kræfter i de første 60 minutter og så gå helt ned... men føj hvor brændte vi mange chancer, når man ikke kan score fra 2 meters afstand, så vinder man ikke sådan en kamp. M men så må vi jo bare koncentrere os om at hive det guld hjem... Sejr på søndag, så er de næsten tilgivet for de mange brændte chancer...

Skuney

Indlæg af Skuney »

haha ja klart, det var heller ikke ment som det, det nu lød som om.. blot et ord der kom susende ud i fingerspidserne.. efter nærmere eftertanke vil det have været mere rigtigt at bruge ordet træls! kæmpe træls

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Deja vu? Det var en ren gentagelse af kampen på Sas Arena mod CSKA Moskva. Det er da bare vanvittig frustrende, at se at de bare ikke kan få den i kassen. 1-3, det bliver utrolig svært, at hente i Moskva, når de er på hjemmebane og vi ikke rigtig har den fornødne kynisme foran mål.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Moskvas målmand holdt russerne inde i kampen. FCM nærmest vadede i chancer, mens russerne ikke skulle have mange chancer for at passere FCMs mål. Det var forskellen i dag. FCM spillede bedst, men det er kun de 3 p. der tæller.

Besvar