EFB-FCM
-
foboldfreaken1001
Troels får opbakning!!
Han får virkeligt meget opbakning inde på deres fanforum:
http://www.efbfan.dk/viewtopic.php?t=857
EDIT: Ironi kan være anvendt!!!!!
http://www.efbfan.dk/viewtopic.php?t=857
EDIT: Ironi kan være anvendt!!!!!
-
Vinding
Re: Troels får opbakning!!
De må gerne beholde for min skyld.
Han var en fiasko hos og OB. Så han er vores største håb når vi skal møde EFB.
Han er og bliver kun en TV træner, nøjagtigt lige som Poul Hansen.
Vinding
Han var en fiasko hos og OB. Så han er vores største håb når vi skal møde EFB.
Han er og bliver kun en TV træner, nøjagtigt lige som Poul Hansen.
Vinding
-
Nat_KBH
Jeg kan nu egentlig godt lide TB som personlighed - men må jo nok desværre give diverse folk ret i at hans træner egenskaber ikke holder vand i så lange perioder ad gangen...
Men samtidig må man også huske at EFB er ramt af samme problem som alle andre klubber (eksl. FCK) at de ikke har økonomien til at beholde de gode spillere.
Hver gang en spiller for kæmpet sig op på et godt og solidt niveau kommer der en klub med god økonomi pg hapser ham - oftest til en bænkposition.
Det er ærgerligt for mange danske klubber at dansk fodbold er bygget op sådan, but that's how lifes goes.
-At det så PT er til vores fordel i og med vi har en god bred trup hvor vi i sommer kunne overleve at sælge gode kræfter er jo kun godt
Men synes at kunne erindrer at det ikke er mange sæsoner siden vi trillede rundt i den mindre pæne ende af tabellen (måske var det under TB, det husker jeg ikke helt).
Jeg håber og tror på at vi også overlevet vinter transferen uden de store sår og mén og stadig kæmper om guld til den tid.
Men samtidig må man også huske at EFB er ramt af samme problem som alle andre klubber (eksl. FCK) at de ikke har økonomien til at beholde de gode spillere.
Hver gang en spiller for kæmpet sig op på et godt og solidt niveau kommer der en klub med god økonomi pg hapser ham - oftest til en bænkposition.
Det er ærgerligt for mange danske klubber at dansk fodbold er bygget op sådan, but that's how lifes goes.
-At det så PT er til vores fordel i og med vi har en god bred trup hvor vi i sommer kunne overleve at sælge gode kræfter er jo kun godt
Men synes at kunne erindrer at det ikke er mange sæsoner siden vi trillede rundt i den mindre pæne ende af tabellen (måske var det under TB, det husker jeg ikke helt).
Jeg håber og tror på at vi også overlevet vinter transferen uden de store sår og mén og stadig kæmper om guld til den tid.
-
Hekler
Nat_KBH Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg kan nu egentlig godt lide TB som personlighed
> - men må jo nok desværre give diverse folk ret i
> at hans træner egenskaber ikke holder vand i så
> lange perioder ad gangen...
> Men samtidig må man også huske at EFB er ramt af
> samme problem som alle andre klubber (eksl. FCK)
> at de ikke har økonomien til at beholde de gode
> spillere.
> Hver gang en spiller for kæmpet sig op på et godt
> og solidt niveau kommer der en klub med god
> økonomi pg hapser ham - oftest til en
> bænkposition.
> Det er ærgerligt for mange danske klubber at dansk
> fodbold er bygget op sådan, but that's how lifes
> goes.
> -At det så PT er til vores fordel i og med vi har
> en god bred trup hvor vi i sommer kunne overleve
> at sælge gode kræfter er jo kun godt
> Men synes at kunne erindrer at det ikke er mange
> sæsoner siden vi trillede rundt i den mindre pæne
> ende af tabellen (måske var det under TB, det
> husker jeg ikke helt).
>
> Jeg håber og tror på at vi også overlevet vinter
> transferen uden de store sår og mén og stadig
> kæmper om guld til den tid.
Nu høre det jo med til historien at EFB mangler de to eneste midterforsvarer de har, og det er sku noget svært at få et hold til at hænge sammen uden forsvar. De kampe jeg har set med dem i år har de faktisk spillet noget skide godt fodbold (Regner ikke den sidste med),og antallet af mål taler jo lidt for sig selv.
Ud fra de arbejdsbetingelser der er synes jeg faktisk Troels Beck nu har fet bygget et ret godt hold op med de rette værktøjer til at de kan slå alle i Ligaen.
Lad os bare håbe de stadig mangler et forsvar på søndag.
> Jeg kan nu egentlig godt lide TB som personlighed
> - men må jo nok desværre give diverse folk ret i
> at hans træner egenskaber ikke holder vand i så
> lange perioder ad gangen...
> Men samtidig må man også huske at EFB er ramt af
> samme problem som alle andre klubber (eksl. FCK)
> at de ikke har økonomien til at beholde de gode
> spillere.
> Hver gang en spiller for kæmpet sig op på et godt
> og solidt niveau kommer der en klub med god
> økonomi pg hapser ham - oftest til en
> bænkposition.
> Det er ærgerligt for mange danske klubber at dansk
> fodbold er bygget op sådan, but that's how lifes
> goes.
> -At det så PT er til vores fordel i og med vi har
> en god bred trup hvor vi i sommer kunne overleve
> at sælge gode kræfter er jo kun godt
> Men synes at kunne erindrer at det ikke er mange
> sæsoner siden vi trillede rundt i den mindre pæne
> ende af tabellen (måske var det under TB, det
> husker jeg ikke helt).
>
> Jeg håber og tror på at vi også overlevet vinter
> transferen uden de store sår og mén og stadig
> kæmper om guld til den tid.
Nu høre det jo med til historien at EFB mangler de to eneste midterforsvarer de har, og det er sku noget svært at få et hold til at hænge sammen uden forsvar. De kampe jeg har set med dem i år har de faktisk spillet noget skide godt fodbold (Regner ikke den sidste med),og antallet af mål taler jo lidt for sig selv.
Ud fra de arbejdsbetingelser der er synes jeg faktisk Troels Beck nu har fet bygget et ret godt hold op med de rette værktøjer til at de kan slå alle i Ligaen.
Lad os bare håbe de stadig mangler et forsvar på søndag.
-
Kent
Re: EFB-FCM
Esbjerg kæmper stadig lidt med skader. Det vigtigste er, at de har Zimling ude, mens jeg altid synes at Murcy spiller godt mod os. Men forhåbentlig er han ikke 100% endnu.
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=139844
Vi burde være i stand til at overmatche deres centrale midt, så vi kan lægge et tungt pres på et af ligaens mest ustabile forsvar. Vi SKAL simpelthen kunne score et par kasser i den kamp, selvom ikke engang det plejer at være nok i Esbjerg.
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=139844
Vi burde være i stand til at overmatche deres centrale midt, så vi kan lægge et tungt pres på et af ligaens mest ustabile forsvar. Vi SKAL simpelthen kunne score et par kasser i den kamp, selvom ikke engang det plejer at være nok i Esbjerg.
-
Vinding
Re: EFB-FCM
Jeg håber ikke at de får Nicolai Høgh på benene, da Derveld nok ville at være foretrække sådan som han spillede mod FCN.
Jeg har nogle kollegaer der ikke vil ned på Esbjerg stadion, sådan som de spiller for tiden, selvom de er EFB fans. Men nu når FCM kommer på besøg, så vil de ned og og se en sikker sejr til EFB.
Jeg håber bare sådan på en sejr til os, da jeg ikke gider og høre på dem længere.
Vinding
Jeg har nogle kollegaer der ikke vil ned på Esbjerg stadion, sådan som de spiller for tiden, selvom de er EFB fans. Men nu når FCM kommer på besøg, så vil de ned og og se en sikker sejr til EFB.
Jeg håber bare sådan på en sejr til os, da jeg ikke gider og høre på dem længere.
Vinding
-
Kasper_Nielsen
Hvad sker der for viasat?
Er jeg den eneste som finder det underligt, at den sene kamp på tv3+ ikke er BIF-FCK? I stedet har man valgt at sende denne kl 16 på tv2sport og i stedet vise EFB-FCM.
Tilfældighed? Fordi Brøndby er i dyb krise?, eller er det blot fordi FCM har vist at de har klassen til at integrere sig i toppen kontinuerligt?
Bare en tanke
Tilfældighed? Fordi Brøndby er i dyb krise?, eller er det blot fordi FCM har vist at de har klassen til at integrere sig i toppen kontinuerligt?
Bare en tanke
-
Noe
Re: Hvad sker der for viasat?
Kasper_Nielsen Skrev:
> Er jeg den eneste som finder det underligt, at den
> sene kamp på tv3+ ikke er BIF-FCK? I stedet har
> man valgt at sende denne kl 16 på tv2sport og i
> stedet vise EFB-FCM.
>
> Tilfældighed? Fordi Brøndby er i dyb krise?, eller
> er det blot fordi FCM har vist at de har klassen
> til at integrere sig i toppen kontinuerligt?
>
> Bare en tanke
Fordi TV 2 sport skal promoveres, tror jeg er det bedste bud. FCM kan vinde mesterskabet 3 år i træk, uden at vippe Brøndby af tv-tronen. Money talks..
> Er jeg den eneste som finder det underligt, at den
> sene kamp på tv3+ ikke er BIF-FCK? I stedet har
> man valgt at sende denne kl 16 på tv2sport og i
> stedet vise EFB-FCM.
>
> Tilfældighed? Fordi Brøndby er i dyb krise?, eller
> er det blot fordi FCM har vist at de har klassen
> til at integrere sig i toppen kontinuerligt?
>
> Bare en tanke
Fordi TV 2 sport skal promoveres, tror jeg er det bedste bud. FCM kan vinde mesterskabet 3 år i træk, uden at vippe Brøndby af tv-tronen. Money talks..
-
Kent
Jeg har en helt anden, og langt mere konspiratorisk (og dermed langt bedre) teori:
De gør det, fordi de hader FCM! (allerede her lyder den sandsynlig, da vi ved at alle medier hader FCM, og kun fremkommer med løgne om os).
Da Viasat hader FCM, har de det meget skidt med vores succes (tilføj evt selv noget om Janteloven), og derfor vil de gøre alt for at få os ned med nakken. På trods af mediernes totale hetz (og ikke mindst Morten Olsens fuldstændig uforståelige modvilje mod at udtage enhver af vores spillere, samt DBUs generelle had mod FCM, fordi vi kan finde hullerne i deres regler), er det efterhånden lykkes FCM at få opdyrket et image som et positivt og velspillende hold. Dermed har vi tiltrukket spillere, sponsorer, fans og samarbejdsklubber. Det kan Viasat naturligvis ikke acceptere.
De hader ligefrem FCM så meget, og har så stort et ønske om at ødelægge vores ry som velspillende med attraktiv fodbold, at de ligefrem er villig til at ofre fedekalven i form af BIF-FCK og den dertilhørende 8 timers lange optakt, for i stedet at vise os spille kamp i Esbjerg. Velvidende at vi altid ligner en flok håbløse knoldsparkere i de kampe, og vi dermed uigenkaldeligt vil skade vores image.
Så planen er genial i sin simpelhen: Sørg for at flest mulig ser vores udekampe i Esbjerg, så skal vores fisker-kompleks (der får BIFs udebanekompleks til at ligne en forbipasserende forkølelse) nok sørge for resten. Sponsorer, tilskuere, fans og samarbejsklubber vil forsvinde som dug for solen, når de ser hvor stor en elendighed, vi kan præstere på blåvandsarenaen.
Er jeg virkelig den eneste, der har luret det?

De gør det, fordi de hader FCM! (allerede her lyder den sandsynlig, da vi ved at alle medier hader FCM, og kun fremkommer med løgne om os).
Da Viasat hader FCM, har de det meget skidt med vores succes (tilføj evt selv noget om Janteloven), og derfor vil de gøre alt for at få os ned med nakken. På trods af mediernes totale hetz (og ikke mindst Morten Olsens fuldstændig uforståelige modvilje mod at udtage enhver af vores spillere, samt DBUs generelle had mod FCM, fordi vi kan finde hullerne i deres regler), er det efterhånden lykkes FCM at få opdyrket et image som et positivt og velspillende hold. Dermed har vi tiltrukket spillere, sponsorer, fans og samarbejdsklubber. Det kan Viasat naturligvis ikke acceptere.
De hader ligefrem FCM så meget, og har så stort et ønske om at ødelægge vores ry som velspillende med attraktiv fodbold, at de ligefrem er villig til at ofre fedekalven i form af BIF-FCK og den dertilhørende 8 timers lange optakt, for i stedet at vise os spille kamp i Esbjerg. Velvidende at vi altid ligner en flok håbløse knoldsparkere i de kampe, og vi dermed uigenkaldeligt vil skade vores image.
Så planen er genial i sin simpelhen: Sørg for at flest mulig ser vores udekampe i Esbjerg, så skal vores fisker-kompleks (der får BIFs udebanekompleks til at ligne en forbipasserende forkølelse) nok sørge for resten. Sponsorer, tilskuere, fans og samarbejsklubber vil forsvinde som dug for solen, når de ser hvor stor en elendighed, vi kan præstere på blåvandsarenaen.
Er jeg virkelig den eneste, der har luret det?
-
Noe
Den forklaring er jeg villig til at acceptere, uden videre sværdslag. Det er jo åbenlyst i sin enkelthed. De sataner!
Men hvad gør Viasat med de første 50 min, hvor vi spiller fiskerne helt ud på Dokker Banke - altså inden det totale sammenbrud i 2. halveg? Sort skærm? Ekstra interviews med en flæbende Køhlert?
Men hvad gør Viasat med de første 50 min, hvor vi spiller fiskerne helt ud på Dokker Banke - altså inden det totale sammenbrud i 2. halveg? Sort skærm? Ekstra interviews med en flæbende Køhlert?
-
Hekler
Noe Skrev:
> Den forklaring er jeg villig til at acceptere,
> uden videre sværdslag. Det er jo åbenlyst i sin
> enkelthed. De sataner!
>
> Men hvad gør Viasat med de første 50 min, hvor vi
> spiller fiskerne helt ud på Dokker Banke - altså
> inden det totale sammenbrud i 2. halveg? Sort
> skærm? Ekstra interviews med en flæbende Køhlert?
Det er jo klart at tvseerene får det hele med nogle min. forsinkelse så man kan fingere tekniske vanskeligheder hvis det ser for godt ud fo FCM. Undervejs kan kommentatorene så lyve ud gennem tænderne. Der er jo alligevel ikke noget der kan få deres udlægning af tingene til at stemme overens man den kamp man ser på stadion så ingen vil undres.
> Den forklaring er jeg villig til at acceptere,
> uden videre sværdslag. Det er jo åbenlyst i sin
> enkelthed. De sataner!
>
> Men hvad gør Viasat med de første 50 min, hvor vi
> spiller fiskerne helt ud på Dokker Banke - altså
> inden det totale sammenbrud i 2. halveg? Sort
> skærm? Ekstra interviews med en flæbende Køhlert?
Det er jo klart at tvseerene får det hele med nogle min. forsinkelse så man kan fingere tekniske vanskeligheder hvis det ser for godt ud fo FCM. Undervejs kan kommentatorene så lyve ud gennem tænderne. Der er jo alligevel ikke noget der kan få deres udlægning af tingene til at stemme overens man den kamp man ser på stadion så ingen vil undres.
-
Bjerg90
Jeg ved ikke om det er mig der har overset noget ?
Men i dette link som Kent har skrevet med kampene for resten af foråret, forekommer det at FCM spiller stort set alle sine kampe kl 15:00.
Er det noget nyt at tv-selvskaberne har lavet, eller er tiden ikke fastsat?
Jeg har i hvert fald ikke hørt noget ?
Men i dette link som Kent har skrevet med kampene for resten af foråret, forekommer det at FCM spiller stort set alle sine kampe kl 15:00.
Er det noget nyt at tv-selvskaberne har lavet, eller er tiden ikke fastsat?
Jeg har i hvert fald ikke hørt noget ?
-
Kent
Nu er du godt nok i den forkerte tråd, men det skal da ikke stoppe mig for at svare: Viasat har ret til at bestemme kamptidspunkterne og gør det ca. 8 uger inden kampene. Derfor er kampene i foråret ikke fordelt på tv-kanaler endnu, og derfor hedder tidspunktet kl. 15 - da det er det "normale", selvom ingen spiller på det tidsspunkt længere.
-
Bjerg90
Kent Skrev:
> Nu er du godt nok i den forkerte tråd, men det
> skal da ikke stoppe mig for at svare:
Sorry, my bad!
Men tak for svaret ! (:
> Nu er du godt nok i den forkerte tråd, men det
> skal da ikke stoppe mig for at svare:
Sorry, my bad!
Men tak for svaret ! (:
-
Hausser
Det forekommer mig besynderligt at en mand med din indsigt, ikke får nævnt illuminati og 9/11-sammensværgelsen som selv den mest retarderede Biffer udemærket ved står bag det hele, om igen!