FCM - Lokomotiv billetter
-
metal9
Re: Lokomotiv - FCM på 3+
BW east ? Jeg er i hovedstaden den aften? Er der tiltag til noget, deltager jeg gerne.
-
Altoriso
metal9 Skrev:
-------------------------------------------------------
> BW east ? Jeg er i hovedstaden den aften? Er der
> tiltag til noget, deltager jeg gerne.
Der bliver da helt sikkert lavet et eller andet, så hold øje med hjemmesiden nedenfor !
Jan / BWEast
> BW east ? Jeg er i hovedstaden den aften? Er der
> tiltag til noget, deltager jeg gerne.
Der bliver da helt sikkert lavet et eller andet, så hold øje med hjemmesiden nedenfor !
Jan / BWEast
-
kopien
Re: Lokomotiv - FCM på 3+... i Loungen??
Med denne nyhed kunne man jo spørge om det ikke var en mulighed, for netop den dag ekstraordinært åbne loungen så vi sammen kunne se den derude???
Jeg synes da det kunne være temmelig meget federe at se den derude i samlet flok end hver for sig rundt omkring i Herning.. (ja ved godt Fox sikkert viser den også)
Kopi
Jeg synes da det kunne være temmelig meget federe at se den derude i samlet flok end hver for sig rundt omkring i Herning.. (ja ved godt Fox sikkert viser den også)
Kopi
-
Toksvig
Hvis I åbner loungen, så giv et praj - så kommer jeg muligvis og laver en reportage til fcm.dk. Og hvis I åbner den for alle - så skal vi nok reklamere for det samme sted.
-
Fc-Arne
Læste noget om det på et ob forum, hvor en ansvarlig fra Tv2sport forklarede, at det var fordi, at de kun havde rettighederne til aab, ob og fcm's hjemmekampe.
- Beklager, har ikke lige et link..
- Beklager, har ikke lige et link..
-
Altoriso
Hmm der må vist være noget med nogle rettigheder til visning på storskærm, der skal undersøges først !
-
hitman202
>
> Jeg synes da det kunne være temmelig meget federe
> at se den derude i samlet flok end hver for sig
> rundt omkring i Herning.. (ja ved godt Fox sikkert
> viser den også)
>
> Kopi
Hvad med at se kampen inde på stadion istedet;-)
Det er da meget federe, og så er man samtidig med til at sende drengene videre i UEFA Cuppen;-)
> Jeg synes da det kunne være temmelig meget federe
> at se den derude i samlet flok end hver for sig
> rundt omkring i Herning.. (ja ved godt Fox sikkert
> viser den også)
>
> Kopi
Hvad med at se kampen inde på stadion istedet;-)
Det er da meget federe, og så er man samtidig med til at sende drengene videre i UEFA Cuppen;-)
-
Noes
Billet sitiuationen ?
Nogle som ved hvor mange billetter der bliver sat til salg i morgen på stadion ?
-
Poulsgaard
JA og på stadion har vi de største MF skærme.....
-
SchelleBoy
Re: Billet sitiuationen ?
Noes Skrev:
> Nogle som ved hvor mange billetter der bliver sat
> til salg i morgen på stadion ?
Jeg kender ikk antallet af hvor mange billetter der er tilbage. Men jeg har lige snakker med Fc midtjylland. Da jeg selv ik har fået købt billetter. Men hvis du er på Stadion kl 19.00 så du helt sikker på en plads fik jeg afvide..
Sejr idag skal vi ha !!!
> Nogle som ved hvor mange billetter der bliver sat
> til salg i morgen på stadion ?
Jeg kender ikk antallet af hvor mange billetter der er tilbage. Men jeg har lige snakker med Fc midtjylland. Da jeg selv ik har fået købt billetter. Men hvis du er på Stadion kl 19.00 så du helt sikker på en plads fik jeg afvide..
Sejr idag skal vi ha !!!