Petter Furuseth Olsen
-
Mathias
Petter Furuseth Olsen
Med en spillestil baseret på gennembrudsstærke fløjspillere, ville det vel være oplagt at FCM ledelsen kigger lidt nærmere på Viborgs nye stjerne Petter Furuseth Olsen? Såfremt vi på et tidspunkt mister Simon P har vi vel brug for yderligere garderinger en blot Danny, Claus og Flinta?? - og er PFO ikke bedre end både Danny og Flinta...
Senest rettet af Mathias 20. sep 2007, 12:09, rettet i alt 1 gang.
-
BW#2264
Re: Petter Furuseth Olsen
Danny og Flinta er begge stadig unge og kan udvikle sig. Er Petter Furuseth ikke 29, og dermed på vej ind i karrierens efterår? Der er jo ingen fremtid i ham, og i øvrigt mener jeg at han har et alt alt for lavt bundniveau.
Bortset fra kampen i går mod Lyngby har han egentlig været piv-ringe i denne sæson - og sidste for den sags skyld, hvor han røg på forårets flop-hold i Norge....
Så NEJ - ikke om han så var den eneste tilgængelige spiller i verden....
Bortset fra kampen i går mod Lyngby har han egentlig været piv-ringe i denne sæson - og sidste for den sags skyld, hvor han røg på forårets flop-hold i Norge....
Så NEJ - ikke om han så var den eneste tilgængelige spiller i verden....
-
Danny
Og han er lige kommet til Viborg.. Så et skifte til vinter lyder ikke særlig sandsyndlig, synes jeg ikke.. Synes også at vi er okay besat på fløjene.. Hvis Simon bliver solgt til vinter (tror mere på at det bliver til sommer), så har vi nogle unge som Siv og andre som kan komme op. Og jeg synes da at Danny Olsens formkurve er opadgående..
-
Arff
BW#2264 Skrev:
>at han har et
> alt alt for lavt bundniveau.
Og det mener du ikke Danny og Flinta har?
> Bortset fra kampen i går mod Lyngby har han
> egentlig været piv-ringe i denne sæson - og sidste
> for den sags skyld, hvor han røg på forårets
> flop-hold i Norge....
Hvor mange af Viborgs kampe har du set, siden han er ankommet?
>at han har et
> alt alt for lavt bundniveau.
Og det mener du ikke Danny og Flinta har?
> Bortset fra kampen i går mod Lyngby har han
> egentlig været piv-ringe i denne sæson - og sidste
> for den sags skyld, hvor han røg på forårets
> flop-hold i Norge....
Hvor mange af Viborgs kampe har du set, siden han er ankommet?
-
BW - 665
Jeg kan ikke se meget perspektiv i ham for fremtiden.
Han har nogle gode pasninger og har en hurtig boldomgang samt en god teknik og gode udfordringer. Han besider afgjort de kvaliteter en fløjspiller skal have, men som sagt, så tror jeg Danny på sigt har potentiale til at blive en bedre spiller og jeg sætter også spørgsmål ved hvor klogt det er at hente en 29-årig kantspiller og dermed bremse udviklingen i form af førsteholdsfodbold for vores unge talenter?
Han har nogle gode pasninger og har en hurtig boldomgang samt en god teknik og gode udfordringer. Han besider afgjort de kvaliteter en fløjspiller skal have, men som sagt, så tror jeg Danny på sigt har potentiale til at blive en bedre spiller og jeg sætter også spørgsmål ved hvor klogt det er at hente en 29-årig kantspiller og dermed bremse udviklingen i form af førsteholdsfodbold for vores unge talenter?
-
Kent
Kom nu.
Han er alt for gammel og har ikke spillet særlig godt (og inden nogen spørger, så har jeg set 3-4 viborgkampe i år). Den eneste grund til han bliver nævnt er fordi han blev fremhævet for én god kamp igår.
Vi har forhåbentlig talenterne klar til at tage over, når Simon rejser, enten i form af Siv, Chr. Olsen, Danny eller en af vores unge afrikanere. Ellers må vi investere i en god spiller med potentiale, som fx Tobias Mikkelsen i BIF, når de ryger ned.
Desuden har han alt for grimt hår, og vi har rigelig med grimt hår i truppen i form af Dadu og Flinta.
Han er alt for gammel og har ikke spillet særlig godt (og inden nogen spørger, så har jeg set 3-4 viborgkampe i år). Den eneste grund til han bliver nævnt er fordi han blev fremhævet for én god kamp igår.
Vi har forhåbentlig talenterne klar til at tage over, når Simon rejser, enten i form af Siv, Chr. Olsen, Danny eller en af vores unge afrikanere. Ellers må vi investere i en god spiller med potentiale, som fx Tobias Mikkelsen i BIF, når de ryger ned.
Desuden har han alt for grimt hår, og vi har rigelig med grimt hår i truppen i form af Dadu og Flinta.
-
BW#2264
Arff Skrev:
-------------------------------------------------------
> BW#2264 Skrev:
> >at han har et
> > alt alt for lavt bundniveau.
>
> Og det mener du ikke Danny og Flinta har?
Jo men som sagt: De kan stadig nå at hæve det betydeligt i kraft af deres unge alder.
>
> > Bortset fra kampen i går mod Lyngby har han
> > egentlig været piv-ringe i denne sæson - og
> sidste
> > for den sags skyld, hvor han røg på forårets
> > flop-hold i Norge....
>
> Hvor mange af Viborgs kampe har du set, siden han
> er ankommet?
en 4-5 stykker vil jeg skyde på. Og hvis det lige præcis har været de 4-5 stykker ud af 9 hvor han har været elendig så er jeg sgu ret uheldig med kampvalget
> BW#2264 Skrev:
> >at han har et
> > alt alt for lavt bundniveau.
>
> Og det mener du ikke Danny og Flinta har?
Jo men som sagt: De kan stadig nå at hæve det betydeligt i kraft af deres unge alder.
>
> > Bortset fra kampen i går mod Lyngby har han
> > egentlig været piv-ringe i denne sæson - og
> sidste
> > for den sags skyld, hvor han røg på forårets
> > flop-hold i Norge....
>
> Hvor mange af Viborgs kampe har du set, siden han
> er ankommet?
en 4-5 stykker vil jeg skyde på. Og hvis det lige præcis har været de 4-5 stykker ud af 9 hvor han har været elendig så er jeg sgu ret uheldig med kampvalget
-
Casper Søe
Ifølge vision 2011: Top 3 spiller i dk eller potentiale til at blive?
-
Bobby
Kent Skrev:
>
> Desuden har han alt for grimt hår, og vi har
> rigelig med grimt hår i truppen i form af Dadu og
> Flinta.
Nu har jeg efterhånden læst lignende kommentarer op til flere gange, og jeg ved godt, at der ikke er noget ondt ment i det, så fred være med det - men vi behøver sgu da ikke gøre os til større bonderøve, end vi egentlig er. At alle med langt hår, som er bare en lille smule (læs meget) mere med på moden, end visse andre på dette forum, skulle have grimt hår, vidner da bare om, at der på dette forum er nogle personer, der tror, de er helt fremme i bussen, fordi de har fået nye træsko uden hælkap og en sort lædervest, der matcher. Kom nu ind i kampen! Fair nok at ikke alle har opdaget, at vi ikke længere lever i år 1997, men det bliver sgu lidt for bonderøvsagtigt at høre på, at alle med langt hår har grimt hår.
PS. jeg er selv korthåret...
>
> Desuden har han alt for grimt hår, og vi har
> rigelig med grimt hår i truppen i form af Dadu og
> Flinta.
Nu har jeg efterhånden læst lignende kommentarer op til flere gange, og jeg ved godt, at der ikke er noget ondt ment i det, så fred være med det - men vi behøver sgu da ikke gøre os til større bonderøve, end vi egentlig er. At alle med langt hår, som er bare en lille smule (læs meget) mere med på moden, end visse andre på dette forum, skulle have grimt hår, vidner da bare om, at der på dette forum er nogle personer, der tror, de er helt fremme i bussen, fordi de har fået nye træsko uden hælkap og en sort lædervest, der matcher. Kom nu ind i kampen! Fair nok at ikke alle har opdaget, at vi ikke længere lever i år 1997, men det bliver sgu lidt for bonderøvsagtigt at høre på, at alle med langt hår har grimt hår.
PS. jeg er selv korthåret...
-
BW - 665
Casper Søe Skrev:
> Ifølge vision 2011: Top 3 spiller i dk eller
> potentiale til at blive?
Jeg forstår ikke hvad du prøver at sige? Du mener Furuseth er en top 3 spiller i DK på sin plads?
Hvis det er din påstand, så vil jeg sige at det er jeg ikke enig i, og selv hvis det var tilfældet holder jeg på at D. Olsen har potentialet til at være endnu bedre, hvilket hans seneste sæson for FCN også underbygger, på trods af hans lidt svingende start på heden
> Ifølge vision 2011: Top 3 spiller i dk eller
> potentiale til at blive?
Jeg forstår ikke hvad du prøver at sige? Du mener Furuseth er en top 3 spiller i DK på sin plads?
Hvis det er din påstand, så vil jeg sige at det er jeg ikke enig i, og selv hvis det var tilfældet holder jeg på at D. Olsen har potentialet til at være endnu bedre, hvilket hans seneste sæson for FCN også underbygger, på trods af hans lidt svingende start på heden
-
Kent
Re: Petter Furuseth Olsen (ot)
Så hvis bare man er mere med på moden end mig, så bliver Dadus hår smart eller hvad?
-
Persian_Wolf
Dadus hår er på ingen måde heldigt. Det siger selv jeg som har haft en alvorlig grim afro i mine unge dage.
-
Altoriso
Kent Skrev:
> Så hvis bare man er mere med på moden end mig, så
> bliver Dadus hår smart eller hvad?
Alle er det mere med på moden end dig Kent
Dadus hår er da for fedt...
Jan, som oftest slet ikke har noget hår
> Så hvis bare man er mere med på moden end mig, så
> bliver Dadus hår smart eller hvad?
Alle er det mere med på moden end dig Kent
Dadus hår er da for fedt...
Jan, som oftest slet ikke har noget hår
-
Altoriso
Jesper BW1100 Skrev:
> Hvad skal vi bruge hende til?
Det har Mathias vel svaret fint på i hans indlæg !
> Hvad skal vi bruge hende til?
Det har Mathias vel svaret fint på i hans indlæg !