Jeg er lige kommet hjem fra en rigtig fed oplevelse på SAS arena. Sikke et topbrag.
Men det var ikke så meget kampen jeg ville kommentere.
Jeg stod midt for på Nordea og havde et godt udsyn ud over hele SAS Arena. Jeg ser et par gange små børn/unge smide ting (pap og papirruller) efter OB's målmand og kontrolørerne. Ja det er nogle små bløde ting de kaster med og jeg vil heller ikke frem til at kontrolørerne skal kaste deres 100 kg dovne kroppe over de små, men jeg syntes de burde for at vide at det ikke høre hjemme at smide ting på banen. Smed jeg en øl efter målmanden, rydder jeg jo ud på stedet, så lidt mere obs på det tak.
Og så var der jo også den klaphat som løb på banen. sikke en idiot. Han kan/har sikkert ødelægge rigtig meget med hans handling i dag. Her tænke jeg på debatten omkring hooligansregister. (gad godt have set Chr. Poulsen havde sparket ham ned i bedste Cantona stil)
Fodboldtosser
-
Hausser
Re: Fodboldtosser
I parken var der snak om at en sådan tåbelighed skulle koste 25.000kr, håber det samme er tilfældet i Herning, så kan han sgu lære det!
-
Claus J
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> I parken var der snak om at en sådan tåbelighed
> skulle koste 25.000kr, håber det samme er
> tilfældet i Herning, så kan han sgu lære det!
Der står på nogle sedler med ordensregler for SAS Arena, at det kan komme til at koste 10000 kr.
-------------------------------------------------------
> I parken var der snak om at en sådan tåbelighed
> skulle koste 25.000kr, håber det samme er
> tilfældet i Herning, så kan han sgu lære det!
Der står på nogle sedler med ordensregler for SAS Arena, at det kan komme til at koste 10000 kr.
-
Kasper_Nielsen
Det værste var egentlig at baba collins var fri foran målet, da dommeren fløjtede af.