Idiot på banen med Ob på trøjen
-
Hekler
Idiot på banen med Ob på trøjen
Er der ikke nogen der kan bekræfte hvad der stod på trøjen. tre ord det sidste var vist OB efter mine øjne?
Senest rettet af Hekler 18. sep 2007, 18:17, rettet i alt 1 gang.
-
Jesper BW1100
Re: Idiot på banen med Ob på trøjen
Hvad der stod på trøjen ved jeg ikke, men ifølge OB'erne selv er det en af deres "fans", som åbenbart har gjort det før:
http://ob.dk/forum/7/89553/ShowThread.aspx
Citat: "Dejligt vi så har sådan nogle friske små drengerøve der gang på gang løber på banen. Ufattligt han ikke bliver klogere. Hvordan kan han overhoved komme ind, han har gjort det flere gange før."
http://ob.dk/forum/7/89553/ShowThread.aspx
Citat: "Dejligt vi så har sådan nogle friske små drengerøve der gang på gang løber på banen. Ufattligt han ikke bliver klogere. Hvordan kan han overhoved komme ind, han har gjort det flere gange før."
-
Hausser
Hov du var først, gentar lige her så.
I parken var der snak om at en sådan tåbelighed skulle koste 25.000kr, håber det samme er tilfældet i Herning, så kan han sgu lære det!
I parken var der snak om at en sådan tåbelighed skulle koste 25.000kr, håber det samme er tilfældet i Herning, så kan han sgu lære det!
-
Claus J
Jep det var en OB "fan??" han blev efter kampen af politiet ført op til sine komfirmand venner, hvor han stod og spillede sej og fortalte hvor kold i røven han var med det hele.
Virkelig een af de seje gutter!!
Virkelig een af de seje gutter!!
-
mrjelle
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hov du var først, gentar lige her så.
>
> I parken var der snak om at en sådan tåbelighed
> skulle koste 25.000kr, håber det samme er
> tilfældet i Herning, så kan han sgu lære det!
Mener jeg også man bør overveje, så tror jeg de fleste ville overveje det en ekstra gang. Utroligt folk efter episoden i Sveriges kampen ikke er blevet klogere.
>
Mener jeg også man bør overveje, så tror jeg de fleste ville overveje det en ekstra gang. Utroligt folk efter episoden i Sveriges kampen ikke er blevet klogere.
-
Casper Søe
Virkelig god behandling han fik af vores fans, buet ud.. og ham manden der lige sagde noget til ham, hvorefter han blev klappet ud, det blev gjort med stil fra BW af.
-
Vinding
Hausser Skrev:
>
Jeg håber at han kommer til at betale den bøde som vi får fra DBU pga. en tilskuer på banen...
Vinding
>
Jeg håber at han kommer til at betale den bøde som vi får fra DBU pga. en tilskuer på banen...
Vinding
-
kopien
mener der står på et skilt udenfor stadion at det koster 10.000 kr at løbe ind på banen....
kopi.
kopi.
-
TBM FCM
Jeg kan bekræfte at det 100% er en obér
samt at han har været udelukket fra sas mindst 2 gange tidligere. han er 16 år og han kan se frem til en bøde på mindt 11500kr 10000 fra fcm og 1500 fra politiet
God kamp til ham.
Konge kamp go´indsats på Nordea
Thomas
samt at han har været udelukket fra sas mindst 2 gange tidligere. han er 16 år og han kan se frem til en bøde på mindt 11500kr 10000 fra fcm og 1500 fra politiet
God kamp til ham.
Konge kamp go´indsats på Nordea
Thomas
-
Casper Søe
TBM FCM Skrev:
> Jeg kan bekræfte at det 100% er en obér
Hvorfor?
> samt at han har været udelukket fra sas mindst 2
> gange tidligere. han er 16 år og han kan se frem
> til en bøde på mindt 11500kr 10000 fra fcm og 1500
> fra politiet
> God kamp til ham.
Fra Sas Arena 2 gange eller Sas ligaen?
> Jeg kan bekræfte at det 100% er en obér
Hvorfor?
> samt at han har været udelukket fra sas mindst 2
> gange tidligere. han er 16 år og han kan se frem
> til en bøde på mindt 11500kr 10000 fra fcm og 1500
> fra politiet
> God kamp til ham.
Fra Sas Arena 2 gange eller Sas ligaen?
-
Xort
Snakkede med en kontollør, der sagde at udover bøden på de 10000, så bliver han udelukket fra samtlige danske stadioner de næste 2 år
-
Ravnen
Ja jeg har et billede af ham.
Psycho Crew. Elsker OB
Stod der på trøjen..
Psycho Crew. Elsker OB
Stod der på trøjen..
-
Jakob Jensen
Nu kan jeg ikke huske hvordan det er. Men kan en privat uddele bøder?
Der var noget fremme om det, men jeg mener ikke FCM f.eks. kan tildele ham en bøde på 10.000 kr. De kan tilgengæld retsforfølge ham, så han kommer til at betale evt. bøder som DBU tildeler FCM (at DBU kan tildele bøder hænger vel sammen med det lukkede licenssystem, som fodbold foregår i).
De 2 år fra samtlige Stadions er ikke trådt i kræft endnu, hvis der her henvises til de nye Hooligan regler. Men vores kontrollører vil nok udpege ham fremover, som aftalt mellem klubberne omkring problembørn.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
Der var noget fremme om det, men jeg mener ikke FCM f.eks. kan tildele ham en bøde på 10.000 kr. De kan tilgengæld retsforfølge ham, så han kommer til at betale evt. bøder som DBU tildeler FCM (at DBU kan tildele bøder hænger vel sammen med det lukkede licenssystem, som fodbold foregår i).
De 2 år fra samtlige Stadions er ikke trådt i kræft endnu, hvis der her henvises til de nye Hooligan regler. Men vores kontrollører vil nok udpege ham fremover, som aftalt mellem klubberne omkring problembørn.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
-
Xort
>
> De 2 år fra samtlige Stadions er ikke trådt i
> kræft endnu, hvis der her henvises til de nye
> Hooligan regler. Men vores kontrollører vil nok
> udpege ham fremover, som aftalt mellem klubberne
> omkring problembørn.
>
Tror det er en intern samtale mellem de forskellige stadioner, han sagde at i Horsens har de 5 års udlukkelse
> De 2 år fra samtlige Stadions er ikke trådt i
> kræft endnu, hvis der her henvises til de nye
> Hooligan regler. Men vores kontrollører vil nok
> udpege ham fremover, som aftalt mellem klubberne
> omkring problembørn.
>
Tror det er en intern samtale mellem de forskellige stadioner, han sagde at i Horsens har de 5 års udlukkelse