Brøndbys nedtur

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Vinding

Re: ER blandt favoritterne til at overtage Køhlerts job

Indlæg af Vinding »

Hvorfor skulle han tage derover og spille om nedtykning, nu når han er med til at spille om medaljer igen i år?

Men jeg kunne godt forestille mig at han tager derover om nogle år... Men så trænger vi sikkert også til nyt blod.

Vinding

Kent

Bjørnebye fyret

Indlæg af Kent »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=73243

Måske en mulig ny træner i BIF

Vinding

Re: Bjørnebye fyret

Indlæg af Vinding »

Han har jo også en fortid i klubben.

Vinding

Vinding

Re: ER blandt favoritterne til at overtage Køhlerts job

Indlæg af Vinding »

Nu bliver det i hvert fald ikke ER i denne omgang

http://fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=17 ... hed&topID=

Men det findes der allerede en anden tråd om.
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,61852

Vinding

Nat_KBH

Brøndby Satire

Indlæg af Nat_KBH »

En blind mand er til Brøndby kamp i Jylland. Hans førerhund stortuder fra første fløjt. En spørger:"Hvorfor tuder hunden?"
"Fordi den er stor Brøndby fan og kan ikke lide når de taber" svarer den blinde mand.
"Nå, hvad så når BIF vinder?" sørger manden igen.
"Det ved jg jeg ikke, den er kun havandet år gammel", svarer den blinde mand.

Xort

Re: Brøndby Satire

Indlæg af Xort »

hehe.. der er nok en der spiller drømmehold? ;-)

Nat_KBH

Indlæg af Nat_KBH »

Xort Skrev:
-------------------------------------------------------
> hehe.. der er nok en der spiller drømmehold? ;-)

Nope, fik den pr. SMS og tænkte at den kunne da sikkert sprede lidt glæde i de jyske hjerter ;-)

Xort

Indlæg af Xort »

Jamen så er der da lige en under bæltestedet:

3. klasse har de "klassens time" Alle børnene skal fortælle hvad deres far laver.
Og de fortæller, at de er brandmænd, politimænd, politikere etc.
Læreren spørger lille Ib hvad hans far laver og han svarer ”min far er erotisk danser i en bøsseklub hvor han tager alt tøjet af foran andre mænd. Og hvis tilbuddet er godt, tager han med ind på et billigt hotel og fjoller rundt med dem hele natten."

Efter timen tager lærerinden lille Ib med ud i skolegården og spørger om det er sandt.

"Nej siger Ib, men det sgu da flovt at sige, at han spiller fodbold for Brøndby"

Anni

Indlæg af Anni »

Så vil jeg også være med:

Jydske Bank har forsøgt at blive sponsor for Brøndby. Men Køhlert takkede nej med ordene: "Dem får vi nok af i forvejen".

/Ulvemor

p.s. har nogen skrevet den vandede vittighed før, så har jeg ikke set ordentlig efter :o)

Xort

Indlæg af Xort »

hehe, den er jo næsten på grænsen til genial :)

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

FCM-drengene sad inden en kamp mod Brøndby, på SAS Arena, og snakkede om at det jo næsten ville blive for nemt.
Thyge kom derfor med det forslag at de andre bare smuttede ned på den lokale bar - så skulle han nok klare skærene.
De andre smuttede på bar og fulgte kampen via tekst tv. Da der var gået 2 minutter kom meldingen: FCM - BIF: 1-0, Mikkel Thygesen
Super tænkte de - det går jo efter planen - og så glemte de alt om kampen.
Da kampen var slut kom en af dem i tanke om lige at tjekke resultatet. De slår op på side 270 og ser: FCM - BIF: 1-1

Det forstår de ikke - og de skynder sig derfor ud til Thygesen der sidder grådkvalt i omklædningsrummet, og spørger ham hvad der gik galt.

Dertil svarer Thygesen: "Ja jeg er sgu ked af det, men jeg fik rødt kort efter 4 minutter"

Casper Søe

Re: Brønbys nedtur - grundenb til 5-0

Indlæg af Casper Søe »

Nu ved man hvorfor de tabte 5-0, de vidste jo ikke om der måske ville komme en ny profil, så er det jo klart :P http://www.bold.dk/nyt/?vis=73483

Griner virkeli hvis de får et stort nederlag til aab eller FCK

Kent

Indlæg af Kent »

Så vidt jeg kan se, så er Køhlert bare ved at forsøge at redde sin egen røv. Han udtalte jo tidligere, at hvis ikke der kom fremskridt inden 14 dage, så smuttede han. Nu fabler han så rundt i alt mulig om fremskridt, for at undgå at skulle tage konsekvensen ved nederlag til AaB og FCK.

Iøvrigt pudsigt at han nu har taget flere spillere op i truppen, samtidig med at han tidligere talte om en for stor trup og brug for nedskæringer.

Ydermere må det store antal af hjælpetrænere vel efterhånden underminere Køhlerts autoritet en del. Det er nok ikke fordi klubben har den stor tillid til ham, at man har givet ham 3 nye hjælpetrænere....

Chap

Indlæg af Chap »

For mig lyder det præcis lige sådan. Det er en udtalelse, der bare skal crowdplease en smule, plus han, som du siger, forsøger at redde sin egen røv. Uanset hvad der bliver sagt, tror jeg ikke på en BIF sejr i de 2 næste kampe, da de også har et par skader + nogle der er tvivlsomme.

Anni

Indlæg af Anni »

5 Brønby fans havde været inde at se kampen FCM-BIF, som vi jo alle ved - endte 5-0.

Da de efter kampen når Brøndby og står ud af bussen, skal de videre med en taxi.

De prajer en taxi - åbner døren og skal til at stige ind, hvorefter det lyder fra chaufføren:

"Desværre gutter, jeg lukker kun 4 ind".

/Anni (der keder sig :o)

Besvar