FCM - FC Haka optakt
-
Amtrup
Re: Modstandere det blir værre og værre
FCM kommer højst sandsynlig i gruppe 1 som useedet. Villareal og Lokomotiv Moskva skulle gerne være blandt de seedede i denne gruppe. Getafe, Atletico Madrid og Zenith S. Petersborg skulle gerne skiftes ud, da der kun må være 1 hold fra hvert land i hver gruppe. Dette kunne betyde at AEK Athen, Sporting Braga og Everton ryger over i gruppe 1, sådan som jeg ser det.
-
Hausser
Håber da du har ret, men ingen af holdene kan møde hinanden, så virker da ulogisk at bytte dem ud, kan ikke se hvad motivet skulle være?
-
BW # 163
Villareal med Jon Dahl. Det ville være en stor mundfuld.
Men måske de omrokerer det meste, vi ender med Bayern.
Se det kunne være stort !
BW # 163
Men måske de omrokerer det meste, vi ender med Bayern.
Se det kunne være stort !
BW # 163
-
viksfar
Amtrup Skrev:
-------------------------------------------------------
> FCM kommer højst sandsynlig i gruppe 1 som
> useedet. Villareal og Lokomotiv Moskva skulle
> gerne være blandt de seedede i denne gruppe.
> Getafe, Atletico Madrid og Zenith S. Petersborg
> skulle gerne skiftes ud, da der kun må være 1 hold
> fra hvert land i hver gruppe. Dette kunne betyde
> at AEK Athen, Sporting Braga og Everton ryger over
> i gruppe 1, sådan som jeg ser det.
Hvis det så stod til mig, så jeg helst:
Zenith skt Petersborg (Fordi de er det næstsvageste hold i hele den pulje)
Getafe (Mediebevågningen pga. Hr Laudrup, og de kan sgu godt slåes af os)
Everton (Igen Mediernes søgelys, pga. Gravesen er tilbage, og så har de sgu ikke fået den ultimative start på PL)
Villareal (Simpelthen pga Tommason)
dvs ALT andet end Lokomotiv Moskva, hvor vi højst sandsynligt vil få en røvfuld af rang!!!
Men hey....ligemeget hvad, så tror vi da på videre deltagelse!!!
-------------------------------------------------------
> FCM kommer højst sandsynlig i gruppe 1 som
> useedet. Villareal og Lokomotiv Moskva skulle
> gerne være blandt de seedede i denne gruppe.
> Getafe, Atletico Madrid og Zenith S. Petersborg
> skulle gerne skiftes ud, da der kun må være 1 hold
> fra hvert land i hver gruppe. Dette kunne betyde
> at AEK Athen, Sporting Braga og Everton ryger over
> i gruppe 1, sådan som jeg ser det.
Hvis det så stod til mig, så jeg helst:
Zenith skt Petersborg (Fordi de er det næstsvageste hold i hele den pulje)
Getafe (Mediebevågningen pga. Hr Laudrup, og de kan sgu godt slåes af os)
Everton (Igen Mediernes søgelys, pga. Gravesen er tilbage, og så har de sgu ikke fået den ultimative start på PL)
Villareal (Simpelthen pga Tommason)
dvs ALT andet end Lokomotiv Moskva, hvor vi højst sandsynligt vil få en røvfuld af rang!!!
Men hey....ligemeget hvad, så tror vi da på videre deltagelse!!!
-
gusten
Lodtrækningen til UEFA Cup'ens 1. runde foregår fredag i Monaco, men allerede inden lodtrækningen ligger det ifølge UEFA's seednings-system fast, hvilke potentielle modstandere de fire danske hold kan få.
FCK havnede som de andre danske hold i den dårlige seedningshalvdel, og frem for hold som polske Groclin Grodzisk eller cypriotiske Famagusta, vil københavnerne ifølge UEFA's hjemmeside komme til at møde et af disse fem hold: Getafe, Tottenham, Lens, Dinamo Bukarest eller FK Crvena.
Mens københavnerne altså kan løbe ind i Michael Laudrups nye klub Getafe, kan FC Midtjylland risikere - eller måske glæde sig til - at møde Christian Poulsen, hvis Sevilla ryger ud af Champions League-kvalifikationen i den udsatte kamp mod AEK Athen. De fire andre mulige modstandere er Rapid Bukarest, Lokomotiv Moskva, Bolton og Martin Jørgensens Fiorentina.
OB kan se frem til at møde enten Panathinaikos, Bordeaux, Sparta Prag, Atlético Madrid eller Empoli, mens AaB skal op mod enten Alkmaar, Anderlecht, Sochaux, Sampdoria eller Spartak Moskva.
FCK havnede som de andre danske hold i den dårlige seedningshalvdel, og frem for hold som polske Groclin Grodzisk eller cypriotiske Famagusta, vil københavnerne ifølge UEFA's hjemmeside komme til at møde et af disse fem hold: Getafe, Tottenham, Lens, Dinamo Bukarest eller FK Crvena.
Mens københavnerne altså kan løbe ind i Michael Laudrups nye klub Getafe, kan FC Midtjylland risikere - eller måske glæde sig til - at møde Christian Poulsen, hvis Sevilla ryger ud af Champions League-kvalifikationen i den udsatte kamp mod AEK Athen. De fire andre mulige modstandere er Rapid Bukarest, Lokomotiv Moskva, Bolton og Martin Jørgensens Fiorentina.
OB kan se frem til at møde enten Panathinaikos, Bordeaux, Sparta Prag, Atlético Madrid eller Empoli, mens AaB skal op mod enten Alkmaar, Anderlecht, Sochaux, Sampdoria eller Spartak Moskva.
-
Kent
Mulige modstandere: http://www.uefa.com/competitions/uefacu ... 77830.html
Sevilla FC (ESP) / AEK Athens FC (GRE)
AFC Rapid Bucuresti (ROU)
FC Lokomotiv Moskva (RUS)
Bolton Wanderers FC (ENG)
ACF Fiorentina (ITA)
Elendigt. Mere præcist kan det vel ikke siges. Ikke nogen sportslige attraktive modstandere. Der kunne måske være nogle penge i enten Sevilla, Fiorentina eller Bolton.
Sevilla FC (ESP) / AEK Athens FC (GRE)
AFC Rapid Bucuresti (ROU)
FC Lokomotiv Moskva (RUS)
Bolton Wanderers FC (ENG)
ACF Fiorentina (ITA)
Elendigt. Mere præcist kan det vel ikke siges. Ikke nogen sportslige attraktive modstandere. Der kunne måske være nogle penge i enten Sevilla, Fiorentina eller Bolton.
-
Hausser
Syntes nu både Bolton og Fiorentina er attraktive modstandere, hvad der dog er mere interessant er, at vi har en reel chance mod både Athen (som det med 90% sikkerhed bliver) og Bukarest så jeg håber helt sikkert på en af dem.
De attraktive modstandere kan kommer NÅR vi har kvalificeret os til gruppespillet, så har jeg ikke noget imod at møde Bayern, faktisk er der ikke noget jeg hellere ville
De attraktive modstandere kan kommer NÅR vi har kvalificeret os til gruppespillet, så har jeg ikke noget imod at møde Bayern, faktisk er der ikke noget jeg hellere ville
-
Mose
Det kan blive godt nok:
Bolton ville ligge godt til os, og de vil måske efter en samlet sejr til FCM få øjnene op for vores spillere. Det er betydeligt bedre at sælge spillere til England frem for Tyskland.
AEK Athen er også et godt bud. Græsk fodbold er på vej retur, og selv om AEK bliver farvoritter er det et af de hold vi afgjort har en chance imod.
Fiorentina er også OK. Godt nok kan vi blive snydt men det kunne være sjovt at måle holdet mod seria A.
De to sidste hold vil være uhyre dårlige lodtrækninger. De er begge meget stærke og på alle måder uattraktive for os.
Bolton ville ligge godt til os, og de vil måske efter en samlet sejr til FCM få øjnene op for vores spillere. Det er betydeligt bedre at sælge spillere til England frem for Tyskland.
AEK Athen er også et godt bud. Græsk fodbold er på vej retur, og selv om AEK bliver farvoritter er det et af de hold vi afgjort har en chance imod.
Fiorentina er også OK. Godt nok kan vi blive snydt men det kunne være sjovt at måle holdet mod seria A.
De to sidste hold vil være uhyre dårlige lodtrækninger. De er begge meget stærke og på alle måder uattraktive for os.
-
Kim Sorensen
Jeg vil prioritere mulighederne således:
1) AEK Athen 40% chance for at gå videre, halv dårlig TV pris. Vel en 7-8.000 på SAS Arena
2) Rapid Bucarest 35% chance for at gå videre, elendig TV pris, 6-8.000 Tilskuere
3) Bolton Wanderers 30% chance for at gå videre, fantastisk TV pris, 8-10.000 Tilskuere
4) Lokomotiv Moskva 25% chance for at gå videre, halv dårlig TV pris, 6-8.000 Tilskuere
5) Fiorentina 15% chance for at gå videre, fantastisk TV pris, 10.000 Tilskuere (vel max kapacitet med sæder)
Kim
1) AEK Athen 40% chance for at gå videre, halv dårlig TV pris. Vel en 7-8.000 på SAS Arena
2) Rapid Bucarest 35% chance for at gå videre, elendig TV pris, 6-8.000 Tilskuere
3) Bolton Wanderers 30% chance for at gå videre, fantastisk TV pris, 8-10.000 Tilskuere
4) Lokomotiv Moskva 25% chance for at gå videre, halv dårlig TV pris, 6-8.000 Tilskuere
5) Fiorentina 15% chance for at gå videre, fantastisk TV pris, 10.000 Tilskuere (vel max kapacitet med sæder)
Kim