KFC vil købe Agbetu
-
Kent
Re: KFC vil købe Agbetu
Lidt nyt i sagen:
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69525
De er åbenbart klar til at betale min 1 mio. - hvilket vel er en ok pris for en spiler, som vi ikke selv kan bruge.
Men jeg synes sgu den er svær - Kolding virker rent ud sagt lidt som en dead-end for Akeem. Sandsynligheden for at de rykker op i ligaen indenfor en overskuelig årrække er vel ikke så stor.
Personligt håber jeg på, at der er andre og større klubber, der har fået øjnene op for ham, så vi kan sælge ham til en klub i bunden af SAS-ligaen i stedet. Det vil være et bedre udstillingsvindue, hvorfra vi forhåbentlig kan få en god gevinst af den videresalgsklausul, som vi jo nok skal have ind i kontrakten.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69525
De er åbenbart klar til at betale min 1 mio. - hvilket vel er en ok pris for en spiler, som vi ikke selv kan bruge.
Men jeg synes sgu den er svær - Kolding virker rent ud sagt lidt som en dead-end for Akeem. Sandsynligheden for at de rykker op i ligaen indenfor en overskuelig årrække er vel ikke så stor.
Personligt håber jeg på, at der er andre og større klubber, der har fået øjnene op for ham, så vi kan sælge ham til en klub i bunden af SAS-ligaen i stedet. Det vil være et bedre udstillingsvindue, hvorfra vi forhåbentlig kan få en god gevinst af den videresalgsklausul, som vi jo nok skal have ind i kontrakten.
-
Bhomaszz
En videresalgsklausul vil kun gælde for den næste klub som han så skriver med, og ikke som en ting "klubben han bliver solgt til" vil blive nødt til at forhandle ind i deres salg af spilleren ikk?
så synes jeg det er lige tidligt nok at sælge ham, det er jo ikke sikkert at han slår igennem på to år og til den tid vil han have en alder på 21 år, hvilket stadigvæk er ungt. det ses tit at hvis afikanske spillere ikke slår rimelig hurtigt til bliver de solgt til en 2.divisions klub eller i bedste fald et bundhold i 1.division hvilket der jo ikke er den store penge indtigt i...
håber ikke mit indlæg bærer alt for meget præg af at jeg gerne ser Agbetu fortsætte i FCM:)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
så synes jeg det er lige tidligt nok at sælge ham, det er jo ikke sikkert at han slår igennem på to år og til den tid vil han have en alder på 21 år, hvilket stadigvæk er ungt. det ses tit at hvis afikanske spillere ikke slår rimelig hurtigt til bliver de solgt til en 2.divisions klub eller i bedste fald et bundhold i 1.division hvilket der jo ikke er den store penge indtigt i...
håber ikke mit indlæg bærer alt for meget præg af at jeg gerne ser Agbetu fortsætte i FCM:)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Hausser
Det jeg mener er er mest centralt i forbindelse med et eventuelt salg af Agbetu, er den signalværdi som vi udsender. Jeg har ikke lige tid til at uddybe det nu, men jeg har tænkt med at skrive et indlæg senere, som forklarer, har allerede en titel klar, "Det Afrikanske Dilemma" 
-
Nicolai Kammersgaard
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lidt nyt i sagen:
>
> http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69525
>
> De er åbenbart klar til at betale min 1 mio. -
> hvilket vel er en ok pris for en spiler, som vi
> ikke selv kan bruge.
>
Jeg synes 1. mio. lyder lavt. Han har scoret 10 mål i 12 og hvis vi venter, med evt. at sælge ham til januar tranfervinduet, så vil prisen kunne blive presset op hvis han fortsætter med at score. Hvis det modsatte sker så er der for mig at se ikke så stor forskel på 500.000 eller 1. mio, når man ser på FCMs års regnskab. Men de vil selvfølgelig varme i kassen, men det er bare ærgerligt hvis vi kan få mere for ham om seks måneder.
Nicolai Kammersgaard
> Lidt nyt i sagen:
>
> http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69525
>
> De er åbenbart klar til at betale min 1 mio. -
> hvilket vel er en ok pris for en spiler, som vi
> ikke selv kan bruge.
>
Jeg synes 1. mio. lyder lavt. Han har scoret 10 mål i 12 og hvis vi venter, med evt. at sælge ham til januar tranfervinduet, så vil prisen kunne blive presset op hvis han fortsætter med at score. Hvis det modsatte sker så er der for mig at se ikke så stor forskel på 500.000 eller 1. mio, når man ser på FCMs års regnskab. Men de vil selvfølgelig varme i kassen, men det er bare ærgerligt hvis vi kan få mere for ham om seks måneder.
Nicolai Kammersgaard
-
Martin
Nicolai Kammersgaard Skrev:
> Kent Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Lidt nyt i sagen:
> >
> > http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69525
> >
> > De er åbenbart klar til at betale min 1 mio. -
> > hvilket vel er en ok pris for en spiler, som vi
> > ikke selv kan bruge.
> >
> Jeg synes 1. mio. lyder lavt. Han har scoret 10
> mål i 12 og hvis vi venter, med evt. at sælge ham
> til januar tranfervinduet, så vil prisen kunne
> blive presset op hvis han fortsætter med at score.
> Hvis det modsatte sker så er der for mig at se
> ikke så stor forskel på 500.000 eller 1. mio, når
> man ser på FCMs års regnskab. Men de vil
> selvfølgelig varme i kassen, men det er bare
> ærgerligt hvis vi kan få mere for ham om seks
> måneder.
>
>
> Nicolai Kammersgaard
1. mil. det bliver han ikke solgt for... det tror jeg simpelt ikke på, måske 2 men en er for lavt...
> Kent Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Lidt nyt i sagen:
> >
> > http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69525
> >
> > De er åbenbart klar til at betale min 1 mio. -
> > hvilket vel er en ok pris for en spiler, som vi
> > ikke selv kan bruge.
> >
> Jeg synes 1. mio. lyder lavt. Han har scoret 10
> mål i 12 og hvis vi venter, med evt. at sælge ham
> til januar tranfervinduet, så vil prisen kunne
> blive presset op hvis han fortsætter med at score.
> Hvis det modsatte sker så er der for mig at se
> ikke så stor forskel på 500.000 eller 1. mio, når
> man ser på FCMs års regnskab. Men de vil
> selvfølgelig varme i kassen, men det er bare
> ærgerligt hvis vi kan få mere for ham om seks
> måneder.
>
>
> Nicolai Kammersgaard
1. mil. det bliver han ikke solgt for... det tror jeg simpelt ikke på, måske 2 men en er for lavt...
-
Altoriso
Nu beskriver de jo også en økonomisk ramme fra 1 million til 100 millioner, så mon ikke det kunne tænkes at vi kunne hive lidt mere ud af dem 
-
Hausser
Så kom der endeligt noget nyt i denne sag.
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=138575
Syntes det er det rigtige at sælge ham, selv om vi nok ikke vil få en pris som er i nærheden af hans reelle værdi, set i forhold til alder, potentiale og præstationer.
Han er i overskud i FCM, men syntes det er vigtigt at signalere at vores næstbedste spillere også er dygtige boldspillere som er penge værd og kan bruges på højt niveau herhjemme. Det kan et salg af Agbetu hjælpe os med at bevise.
Spørgsmålet er hvad prisen på Agbetu vil være? Kolding fc udtalte tidligere at de havde en investor-gruppe i ryggen til at sikre økonomien i købet og at de var villige til at betale over en mio. kr.. Mon ikke prisen ligger mellem 1,5 og 2 mio. kr.?
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=138575
Syntes det er det rigtige at sælge ham, selv om vi nok ikke vil få en pris som er i nærheden af hans reelle værdi, set i forhold til alder, potentiale og præstationer.
Han er i overskud i FCM, men syntes det er vigtigt at signalere at vores næstbedste spillere også er dygtige boldspillere som er penge værd og kan bruges på højt niveau herhjemme. Det kan et salg af Agbetu hjælpe os med at bevise.
Spørgsmålet er hvad prisen på Agbetu vil være? Kolding fc udtalte tidligere at de havde en investor-gruppe i ryggen til at sikre økonomien i købet og at de var villige til at betale over en mio. kr.. Mon ikke prisen ligger mellem 1,5 og 2 mio. kr.?
-
Kent
Synes også det er fint nok at få ham skudt af. Hvis vi forventer at holde på Frank, Baba og Dadu en sæson eller to endnu, så er der ikke plads til ham, selvom han naturligvis kunne overtage Chr. Olsens bænkeplads, hvis han smutter.
Videresalgssklausul må være kodeordet, selvom man nok ikke kan forvente at KFC kan sælge ham videre for noget stort beløb på noget tidspunkt
Videresalgssklausul må være kodeordet, selvom man nok ikke kan forvente at KFC kan sælge ham videre for noget stort beløb på noget tidspunkt
-
Bhomaszz
Det ville da være dumt at sælge Ham, hvad er han 19 år?? Og ni mål i ti kampe er sgu da ikke så lidt, selv i 1.division. han er sgu da god, har ihvertfald imponeret mig når jeg har set ham... og får sølle 2 millioner, hvorfor sælger vi så billigt??
hvad hvis speedy smutter, så har vi 3 angribere, og med frank på skånekost er det ikke så meget. plus eventuelt en skade - you do the math. nu ved jeg så ikke med unge ""upcoming stars", men i mine øjne er det stadig ikke nok
hvad hvis speedy smutter, så har vi 3 angribere, og med frank på skånekost er det ikke så meget. plus eventuelt en skade - you do the math. nu ved jeg så ikke med unge ""upcoming stars", men i mine øjne er det stadig ikke nok
-
Mikkelsen
det tror jeg så overhovedet ikke på - latterlig pris. Trods alt en god spiller på U20 hold i Nigeria. 1-2 mio må han kunne bringe hjem
-
Takito
Du spørger - og jeg siger hvad jeg tror.
Tvivler på, at 1. div klub vil betale 2 mill for en spiller der ikke engang kan spille sig på en plads hos os!
Tvivler på, at 1. div klub vil betale 2 mill for en spiller der ikke engang kan spille sig på en plads hos os!
-
Nicolai Kammersgaard
Takito Skrev:
> Du spørger - og jeg siger hvad jeg tror.
> Tvivler på, at 1. div klub vil betale 2 mill for
> en spiller der ikke engang kan spille sig på en
> plads hos os!
De har ellers samlet en kreds af sponsorer som vil købe Akeem og selv om KFCs økonomi ikke er den bedste så tvivler jeg på at de ikke ville kunne rejse 300.000 selv. Nej jeg tror også prisen ligger på 1-2 millioner plus en videresalgs klausul.
Desuden er Akeem også rimelig populær i KFC og lavede massere af mål i foråret så jeg tror ikke at de kigger så meget på at han ikke slog igennem på det andet bedste hold i Danmark.
Nicolai Kammersgaard
> Du spørger - og jeg siger hvad jeg tror.
> Tvivler på, at 1. div klub vil betale 2 mill for
> en spiller der ikke engang kan spille sig på en
> plads hos os!
De har ellers samlet en kreds af sponsorer som vil købe Akeem og selv om KFCs økonomi ikke er den bedste så tvivler jeg på at de ikke ville kunne rejse 300.000 selv. Nej jeg tror også prisen ligger på 1-2 millioner plus en videresalgs klausul.
Desuden er Akeem også rimelig populær i KFC og lavede massere af mål i foråret så jeg tror ikke at de kigger så meget på at han ikke slog igennem på det andet bedste hold i Danmark.
Nicolai Kammersgaard
-
Hausser
De har udtalt at de kunne rejse en million igennem en sponsorgruppe så det må vi som minimum få. Som tidligere nævnt så må prisen være mellem 1-2 mio. kr.
Som Kent også skriver, så er en videresalgsklausul desværre ikke særligt interessant, da en spiller fra Kolding næppe vil kunne sælges for de helt store beløb, lad os dog alligevel få 25% her også, lidt har også ret
Som Kent også skriver, så er en videresalgsklausul desværre ikke særligt interessant, da en spiller fra Kolding næppe vil kunne sælges for de helt store beløb, lad os dog alligevel få 25% her også, lidt har også ret