Det er fand´me iorden Thomasberg går ud og forsvarer sine spiller.
Sådan en papnæse mand.
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 331376.ece
Syntes sgu han spiller udemærket.
Målene kommer på torsdag.
Tv3+
-
Lars
3+ det er en OM'er
Jeg må sige jeg er overrasket og det negativt.
Efter at have taget en tur der hver vej er på et par timer for at se kampen på SAS Arena og have set er FCM hold der styrede spillet og til sidst på trods af stor modgang (Sanes mål til 0-1 og 0-2 i første halveg) ikke lader sig slår ud får kæmpet sig tilbage og kommer på 2-2 til pausen. Og sidst i kampen går det til slutresultatet 3-2.
Min opfattelse var at der fra hele holdets side var givet en præstation der vidnede om høj moral og en fantastisk vilje.
At man så kan læse at 3+ vælger at angribe Dadu på den måde det er jo helt absurd, manden kæmper jo fremragende og så har han ikke marginalerne med sig i nogle situationer i øjeblikket.
Efter at have taget en tur der hver vej er på et par timer for at se kampen på SAS Arena og have set er FCM hold der styrede spillet og til sidst på trods af stor modgang (Sanes mål til 0-1 og 0-2 i første halveg) ikke lader sig slår ud får kæmpet sig tilbage og kommer på 2-2 til pausen. Og sidst i kampen går det til slutresultatet 3-2.
Min opfattelse var at der fra hele holdets side var givet en præstation der vidnede om høj moral og en fantastisk vilje.
At man så kan læse at 3+ vælger at angribe Dadu på den måde det er jo helt absurd, manden kæmper jo fremragende og så har han ikke marginalerne med sig i nogle situationer i øjeblikket.
-
Kent
Re: 3+ det er en OM'er
Lars Skrev:
-------------------------------------------------------
> At man så kan læse at 3+ vælger at angribe Dadu på
> den måde det er jo helt absurd
Tilgengæld fandt vi så ud af hvem, der gennem sig bag nicket topscore(r)
> At man så kan læse at 3+ vælger at angribe Dadu på
> den måde det er jo helt absurd
Tilgengæld fandt vi så ud af hvem, der gennem sig bag nicket topscore(r)
-
HKP
Ja, det var fanme fuldstændigt aller laveste primitive niveau man kom med igår!!
Jeg har aldrig set (hørt) noget lignende! Jeg ved sgu ikke hvad der gik af manden. Han fortjener simpelthen ikke at befinde sig i medieverdenen med det niveau. Ja, han fortjener egentlig bare en flyveskalle! (ja, undskyld, jeg var ligeså oprevet over det som TT)
Derudover fik man et fuldstændigt fordrejet billede af kampen. det lykkedes også den f... latterlige niveauløse journalist-kopi! Han glimrede med bemærkninger som "Randers bevarede presset" hvornår??? og "pludselig stod det 3-2" efter Franks scoring, som om det kom ud af det rene ingenting!
TV3 burde se sig selv lidt i spejlet. Fatter ikke at de accepterer en tilsvining som denne på bamse og kyllingen-niveau.
Jeg har aldrig set (hørt) noget lignende! Jeg ved sgu ikke hvad der gik af manden. Han fortjener simpelthen ikke at befinde sig i medieverdenen med det niveau. Ja, han fortjener egentlig bare en flyveskalle! (ja, undskyld, jeg var ligeså oprevet over det som TT)
Derudover fik man et fuldstændigt fordrejet billede af kampen. det lykkedes også den f... latterlige niveauløse journalist-kopi! Han glimrede med bemærkninger som "Randers bevarede presset" hvornår??? og "pludselig stod det 3-2" efter Franks scoring, som om det kom ud af det rene ingenting!
TV3 burde se sig selv lidt i spejlet. Fatter ikke at de accepterer en tilsvining som denne på bamse og kyllingen-niveau.
-
Casper Søe
+ de viste 4 klip, hvor han lavede fejl, og sagde "Nu har vi ikke tid til at vise det hele, men her kommer de groveste af hans fejl" eller noget i den stil, som om at Dadu ikke havde lavet andet end fejl den dag.
-
Thø / BW#2660
Jeg undrede mig da også over, at de "fejl" de valgte at vise var Dadu's brændte chancer - Jo, han burde da score på et par af dem, men det at han får alle de chancer er sku' da ikke tilfældigt!
Han er i mine øjne en af FCM's bedste angribere, der bare er i en scoring-krise - (Frank har prøvet det, og er kommet stærkt tilbage) Og jeg er 79% sikker på at Dadu scorer 10+ mål i denne sæson, han bliver bedre og bedre for hver kamp - Og forhåbentligt begynder han også på en scoring-stime snart...
Han er i mine øjne en af FCM's bedste angribere, der bare er i en scoring-krise - (Frank har prøvet det, og er kommet stærkt tilbage) Og jeg er 79% sikker på at Dadu scorer 10+ mål i denne sæson, han bliver bedre og bedre for hver kamp - Og forhåbentligt begynder han også på en scoring-stime snart...
-
Martin
Thø / BW#2660 Skrev:
> Jeg undrede mig da også over, at de "fejl" de
> valgte at vise var Dadu's brændte chancer - Jo,
> han burde da score på et par af dem, men det at
> han får alle de chancer er sku' da ikke
> tilfældigt!
> Han er i mine øjne en af FCM's bedste angribere,
> der bare er i en scoring-krise - (Frank har prøvet
> det, og er kommet stærkt tilbage) Og jeg er 79%
> sikker på at Dadu scorer 10+ mål i denne sæson,
> han bliver bedre og bedre for hver kamp - Og
> forhåbentligt begynder han også på en
> scoring-stime snart...
Det der er så godt ved Dadu er, at han kommer frem til chancerne, han er en mand uden selvtillid, og alligevel kommer han frem til den ene chance efter den anden, jeg kan ikke lade værd med at tænke på, hvor mange mål han vil score når han først kommer igang, det skal nok blive til nogle stykker...
Manden har et cv der står mål på, lige pt. er han i målkrise, men det har vi set før, og han skal nok komme igen...
> Jeg undrede mig da også over, at de "fejl" de
> valgte at vise var Dadu's brændte chancer - Jo,
> han burde da score på et par af dem, men det at
> han får alle de chancer er sku' da ikke
> tilfældigt!
> Han er i mine øjne en af FCM's bedste angribere,
> der bare er i en scoring-krise - (Frank har prøvet
> det, og er kommet stærkt tilbage) Og jeg er 79%
> sikker på at Dadu scorer 10+ mål i denne sæson,
> han bliver bedre og bedre for hver kamp - Og
> forhåbentligt begynder han også på en
> scoring-stime snart...
Det der er så godt ved Dadu er, at han kommer frem til chancerne, han er en mand uden selvtillid, og alligevel kommer han frem til den ene chance efter den anden, jeg kan ikke lade værd med at tænke på, hvor mange mål han vil score når han først kommer igang, det skal nok blive til nogle stykker...
Manden har et cv der står mål på, lige pt. er han i målkrise, men det har vi set før, og han skal nok komme igen...