BW aktion standser sponsortifo
-
YahooSeeker [Bot]
BW aktion standser sponsortifo
Ved ankomst til Fortet kunne FCM fans se at Kvik køkkener sammen med FCM havde planlagt at dele reklamefalag ud til alle tilskuere.
En sådan fornærmelse mod fankulturen kunne Black Wolves ikke sidde overhørigt og et hastigt udført banner, proklamerende utilfredsheden blev lavet.
Allerede inden kampen havde flere pressefotografer været forbi, og måske var det, det der fik FCM til at fjerne flagene. Eller også var det fordi utallige selvbestaltede hævnere ødelage de flag de kunne komme i nærheden af.
Under alle omstændigheder, måtte FCM bøje sig for fansenes magt, og flagene blev fjernet.
En sejr for fankulturen i Danmark og på Heden!
/Hekler
En sådan fornærmelse mod fankulturen kunne Black Wolves ikke sidde overhørigt og et hastigt udført banner, proklamerende utilfredsheden blev lavet.
Allerede inden kampen havde flere pressefotografer været forbi, og måske var det, det der fik FCM til at fjerne flagene. Eller også var det fordi utallige selvbestaltede hævnere ødelage de flag de kunne komme i nærheden af.
Under alle omstændigheder, måtte FCM bøje sig for fansenes magt, og flagene blev fjernet.
En sejr for fankulturen i Danmark og på Heden!
/Hekler
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 22. apr 2005, 11:36, rettet i alt 1 gang.
-
henneberg
Re: BW aktion standser sponsortifo
det var nogen grimme flag så mig og et par gutter fik lavet konfetti af en kas flag det var federe
-
YahooSeeker [Bot]
Det lyder da som en fin sejr at forhindre sponsor-tifo.
Men jeg tror at den bedste måde at vinde sejrene på er kommunikation inden, og ikke selvtægt under. Jeg vil nødig have at FCM og BW kommer på kant med hinanden, fordi vi anvender ukonventionelle metoder og forhindrer en sponsor der lægger penge hos FCM i at få den eksponering de har betalt for.
Er da enig i at TIFO'erne skal fokusere på FCM og spillerne og ikke på Kvik-køkkener, men håber da at det her fører til en konstruktiv snak med FCM i stedet for en skyttegravskrig, hvor vi med jævne mellemrum saboterer FCM's sponsor-samarbejde.
Men jeg tror at den bedste måde at vinde sejrene på er kommunikation inden, og ikke selvtægt under. Jeg vil nødig have at FCM og BW kommer på kant med hinanden, fordi vi anvender ukonventionelle metoder og forhindrer en sponsor der lægger penge hos FCM i at få den eksponering de har betalt for.
Er da enig i at TIFO'erne skal fokusere på FCM og spillerne og ikke på Kvik-køkkener, men håber da at det her fører til en konstruktiv snak med FCM i stedet for en skyttegravskrig, hvor vi med jævne mellemrum saboterer FCM's sponsor-samarbejde.
-
Søren
Der har også hele tiden været en fin kommunikation mellem FCM og BW/BW-TIFO.. Det her er simpelhen bare glippet...
/Søren - BW-TIFO
/Søren - BW-TIFO
-
YahooSeeker [Bot]
Det regnede jeg også med, ved godt at der er god kontakt normalt. Jeg tænkte bare ud fra Heklers beskrivelse at vi måske havde skadet forholdet til FCM lidt, for jeg går ud fra at Kvik-køkkener nok har været lidt kede af resultatet af deres kamp-sponsorat...
-
Peter Ross
Det er ikke første gang der kommer et eller andet sponsor-halløj ind over kamp-sponsoraterne. Det kommer der uheldigvis også til Pokalfinalen, hvilket er skyld i, at BW-Tifo har måttet lave planerne om, da "fan-gaven" vil ødelægge det visuelle billede.
Smid forhelvede de 5.000 kr. mere, så vi slipper for jeres lorte sponsor-flag !
Kent Lodahl var heller ikke tilfreds med banneret, men vi gider bare ikke 5000 lorte flag fra Kvik-Køkkener. Derfor ville vi vise vores utilfredshed, og et banner var et god og effektiv måde, syntes vi.
Peter Ross - Flagene smadrede ikke sig selv, ungersvendene gav god hjælp !
Smid forhelvede de 5.000 kr. mere, så vi slipper for jeres lorte sponsor-flag !
Kent Lodahl var heller ikke tilfreds med banneret, men vi gider bare ikke 5000 lorte flag fra Kvik-Køkkener. Derfor ville vi vise vores utilfredshed, og et banner var et god og effektiv måde, syntes vi.
Peter Ross - Flagene smadrede ikke sig selv, ungersvendene gav god hjælp !
-
bw152/michael
Det er kanont.!
Men hvad stod der på det hurtigproducerede banner..?
Men hvad stod der på det hurtigproducerede banner..?
-
YahooSeeker [Bot]
smørtyven skrev:
-------------------------------------------------------
> SPONSORTIFO NEJ TAK!!
Som Dolph ville have sagt det:
Sponsor Tifo? Nej tak! Voksne mænd på alle fire der syer og maler? YEEES SIR!!
-------------------------------------------------------
> SPONSORTIFO NEJ TAK!!
Som Dolph ville have sagt det:
Sponsor Tifo? Nej tak! Voksne mænd på alle fire der syer og maler? YEEES SIR!!
-
Eistorp - BW#1830
Jeg er egentlig intereseret i at vide om BW-tifo har efterfulgt denne oplevelse, med et brev til FCM hvori der bliver redegjort for at vi ikke ønsker sponsortifoer?
Jeg håber vi kan få stoppet det svineri så hurtigt som muligt. Lad kreativiteten udfolde sig, uden nogle pengemænd bag.
Kristian Eistorp
Jeg håber vi kan få stoppet det svineri så hurtigt som muligt. Lad kreativiteten udfolde sig, uden nogle pengemænd bag.
Kristian Eistorp