Ny sang/melodi

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Chap

Re: NYE SANGE - Start skud til ny tekst af St. pauli sang

Indlæg af Chap »

Ikke for at jeg skal gøre mig selv hellig, da jeg heller ikke selv er ret god til at komponere tekster, men hvis du synger den for dig selv, vil du garanteret kunne høre, at det lyder af lort :) Derudover passer teksten slet ikke med melodien.

Thomas Lund

Re: NYE SANGE - Start skud til ny tekst af St. pauli sang

Indlæg af Thomas Lund »

versefødderne passer ikke! (det er når teksten matcher melodiens "rytme")

We love you -er 3

Vi el-sker jer -er 4

and where you play we follow -er 7
Vi vil ha en sejr - er 6

og sådan kan jeg blive ved. Tæl selv versefødderne inden teksten laves. Det er normalt det antal stavelser der er.

Lund

BLange

Re: NYE SANGE - lær dem!!!

Indlæg af BLange »

Jeg synes det kunne være fedt, hvis du har mulighed for at lave kopierne!!

Fordi der er 2 "faste" på Ulvegraven der synes der er noget kopifis, så er det jo ikke ensbetydende med at alle mener det! Jeg er sikker på den bliver et hit som den er, også selvom det er en kopi...

En oversættelse med næsten samme betydning er sgu da ikke et hak bedre i mine øjne!!!

Håber du gør det Rosenkvist! Godt initiativ (efter min mening)..... :o)

FCM_ole

ST. Pauli sang ubrugelig!

Indlæg af FCM_ole »

Nu er det hvert fald helt sikker slut med at få den her sang op at køre, har lagt mærke til at OB, bruger denne sang og syntes egentlig det lyder okay, bortset fra at man ikke rigtig kan høre hvad de synger, men måske bare fordi at jeg er vild med takten at det lyder godt i mine ører, Men nu skal sangen hvert fald ikke tages i brug da en konkurrende superliga klub bruger den! Ærgeligt at vi ikke fik gjort noget ved det da den var relevant.

HauG

Re: Ny sang/melodi

Indlæg af HauG »

Jeg så vejle kampen i TV og mindes at jeg på et tidspunkt hørte denne sang/melodi blive brugt, kan det passe? og var det i givet fald Vejle eller FCM fans som brugte den?

Hvis det var FCM fans, er der så nogen som ved hvilken tekst der bliver brugt?

Chap

Re: Ny sang/melodi

Indlæg af Chap »

Det er Vejle der bruger den - derudover bruger OB den vist nok også.

Besvar