FCK vs FCM
-
mrjelle
FCK vs FCM
SAS Liga 19/08/07 18:00 FCK - FCM
FCM kommer med rimelig selvtillid i rygsækken. FC HAKA er her til aften blevet besejret på udebane og resultaterne i SAS Ligaen har ligeledes været flotte. Også selvom spillet ikke altid ar været derefter.
På Søndag venter FCK i Parken en svær kamp i mod de danske mestre. Der dog heller ikke virker helt oppe i gear selvom de spillede en flot kamp imod Benfica i tirsdags.
Tip resultat: 1-1
Grønkjær & Frank
Min opstilling:
Raska
Afriyie - Klimpl - Troest - CP
Claus - Femi - Thyge - Simon
Baba
Frank
Håber Claus bliver klar til kampen han virkede til at være i god spillemæssig form inden skaden.
FCM kommer med rimelig selvtillid i rygsækken. FC HAKA er her til aften blevet besejret på udebane og resultaterne i SAS Ligaen har ligeledes været flotte. Også selvom spillet ikke altid ar været derefter.
På Søndag venter FCK i Parken en svær kamp i mod de danske mestre. Der dog heller ikke virker helt oppe i gear selvom de spillede en flot kamp imod Benfica i tirsdags.
Tip resultat: 1-1
Grønkjær & Frank
Min opstilling:
Raska
Claus - Femi - Thyge - Simon
Baba
Frank
Håber Claus bliver klar til kampen han virkede til at være i god spillemæssig form inden skaden.
Senest rettet af mrjelle 23. aug 2007, 20:18, rettet i alt 1 gang.
-
BW - 665
Re: FCK vs FCM
Jeg er enig, synes også vi virker til at have selvtilliden og motivationen i orden nu, som der var åbenlyse problemer med i de første par kampe. Jeg er sikker på vi nok skal gå over og levere en indsats vi kan være mere end bekendt! Mht. FCK så er jeg ret usikker... Hvis de viser den skarphed de viste i sidste SAS liga kamp, så kan vi få det ufatteligt svært med vores direkte spil, men er de en smule umotiverede som jo før har været tilfældet mellem Europæiske kampe, så kan vi måske udnytte det til vores fordel.
Tip resultat: 2-1 efter en meget jævnbyrdig kamp
2x Allbäck og Collins
Min opstilling:
Raska
Claus/D. Olsen - Femi - Thyge - Simon
Baba
Frank
Håber ligesom dig meget at C. Madsen er 100% fit, han har været en dygtig spiller for os! Og D. Olsen har slet ikke kunne finde sit niveau...
Tip resultat: 2-1 efter en meget jævnbyrdig kamp
2x Allbäck og Collins
Min opstilling:
Raska
Claus/D. Olsen - Femi - Thyge - Simon
Baba
Frank
Håber ligesom dig meget at C. Madsen er 100% fit, han har været en dygtig spiller for os! Og D. Olsen har slet ikke kunne finde sit niveau...
-
Chap
Jeg er også sikker på, at vi kommer til København med en masse selvtillid i bagagen. Derudover er jeg enig i, at det nok bliver en meget jævnbyrdig kamp, da vi pt. er godt kørende (Bortset fra FCN kampen). Min foretrukne opstilling må være:
Raska
Kolja - Troest - Klimpl - C. Poulsen
Madsen - Thyge - Femi - S. Poulsen
Baba
Frank
Denne opstilling mener jeg er vores klart stærkeste, som jeg synes, at vi skal benytte, for ellers tror jeg, at vi simpelthen bliver kørt over i Parken. Dog er det usikkert, om Claus Madsen når at blive klar, som jeg virkelig håber på, da Danny rent ud sagt har spillet af helvede til.
Mit bud på resultatet må blive en fræk 1-2, da jeg tror, vi overrasker i Parken. Jeg tror ikke, at vi kan holde dem helt fra at score, men vi banker selv 2 kasser ind, så vi dermed vinder kampen og får de 3 point.
Målscorere:
0-1 Frank
1-1 Hutchinson
1-2 Baba
Raska
Kolja - Troest - Klimpl - C. Poulsen
Madsen - Thyge - Femi - S. Poulsen
Baba
Frank
Denne opstilling mener jeg er vores klart stærkeste, som jeg synes, at vi skal benytte, for ellers tror jeg, at vi simpelthen bliver kørt over i Parken. Dog er det usikkert, om Claus Madsen når at blive klar, som jeg virkelig håber på, da Danny rent ud sagt har spillet af helvede til.
Mit bud på resultatet må blive en fræk 1-2, da jeg tror, vi overrasker i Parken. Jeg tror ikke, at vi kan holde dem helt fra at score, men vi banker selv 2 kasser ind, så vi dermed vinder kampen og får de 3 point.
Målscorere:
0-1 Frank
1-1 Hutchinson
1-2 Baba
-
Ravnen
Jeg er også optimistisk, men tror dog det bliver 1-1 eller 2-2. Vi plejer at spille meget lige op med FCK, så det skal nok blive uhyre spændende 
-
foboldfreaken1001
Jeg tror på at vinder 1-0 efter en meget jævnbyrdig kamp hvor spillet bølger frem og tilbage. Store chancer til begge hold, men hvor Baba han er bare det lidt skarbere i afslutningen end de andre og sikrer os sejren....
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg tror, at FCM får en hel usædvanlig stor røvfuld over i Parken. Selvom FCM er god til at angribe, så er der forsat en del fumleri i vores forsvar. Jeg er ret sikker på, at vores angriber får store problemer mod en stærk målmand fra FCK. Jeg tror derfor, at forskellen bliver meget synlig, fordi vores bedste forsvar er angreb. Vi kommer til at stå meget defensivt, og det bliver et problem for FCM. Hvis vi skal forsøge at få point med fra København, så kræver det Raska står en fejlfri kamp, og Dadu viser han er en klasseangriber. Så der skal efter min opfattelse leveres en hel ekstraordinær indsats fra alle på hele banen. Jeg mener vores angreb er bedre end FCKs, vores midtbane er bedre end FCKs. , og vores forsvar næsten lige så godt som FCKs, men FCKs målmand er mange gange bedre end Raska – det tror jeg kan blive meget afgørende i topkampen.
FCM taber 4 – 1.
1 – 0 jeg er i tvivl om det bliver Raska eller Nordstrand.
2 – 0 Igen en vis tvivl om det bliver Raska eller Grønkjær.
3 – 0 Ingen i tvivl om det bliver Raska eller Albæk
4 – 0 egentligt igen i tvivl om det bliver Raska eller Silverbauer.
4 – 1 et trøstemål til FCM i over tid af B. Collins, som erstatter Dadu efter jeg har sat i 90 min. og rykker alle hårene ud af min hovedbund i frustrationer over alle Dadus boldtab, som igangsætter en kontra til FCK.
FCM taber 4 – 1.
1 – 0 jeg er i tvivl om det bliver Raska eller Nordstrand.
2 – 0 Igen en vis tvivl om det bliver Raska eller Grønkjær.
3 – 0 Ingen i tvivl om det bliver Raska eller Albæk
4 – 0 egentligt igen i tvivl om det bliver Raska eller Silverbauer.
4 – 1 et trøstemål til FCM i over tid af B. Collins, som erstatter Dadu efter jeg har sat i 90 min. og rykker alle hårene ud af min hovedbund i frustrationer over alle Dadus boldtab, som igangsætter en kontra til FCK.
-
Noe
Tjae, bedømt på referatet på fcm.dk reddede Raska mindst et point i Finland. Og derudover: Ingen er perfekt - det hedder f.eks. TopscoreR.
/Noe
/Noe
-
bw152/michael
Jeg tror/ håber vi starter sådan her:
Raska
Leon - Troest - Klimpl - C. Poulsen
Flinta - Thyge - Femi - S. Poulsen
Baba
Frank
Flinta skal selvfølgelig erstattes hvis Madsen er 100 % klar igen. Danny er overhovedet ikke inde i mine overvejelser til højrekanten, dertil er han simpelthen for ringe, han taber bolden meget får kun slået enkelte gode indlæg pr. kamp. Så vil jeg hellere give Flinta chancen for at bevise hans værd.
Grunden til jeg har valgt Leon frem for Kolja er at Leon i mine øjne er bedre til at pakke de virkelig dygtige spillere ind, se bare Nomwethe i de sidste par kampe mod AAB har Leon virkelig gjort det godt og derfor mener jeg han skal være med i stedet for Kolja, Kolja er ikke god nok til disse kampe, han bliver rundet gang på gang af hurtige kantspillere.
En mulighed er også at tage Baba ud, rykke Thyge derop og Salami ind ved siden af Femi, men jeg tror at det er bedre at starte med Thyge og Baba inde frem for Salami.
Dette er i lige nu mit bedste bud på en start-11er og nok den stærkeste vi kan stille med lige for tiden.
Det kræver en kanon indsats med fight og vilje for vi overhovedet kan drille FCK, vi skal angribe fra start og IKKE stille os tilbage og afvente, så bliver vi kørt over. Jeg håber vi kan få et godt resultat, men jeg tror desværre UEFA-cup kampen kommer til at koste os dyrt i denne kamp. En sejr til FCK må være mit bud.
Raska
Leon - Troest - Klimpl - C. Poulsen
Flinta - Thyge - Femi - S. Poulsen
Baba
Frank
Flinta skal selvfølgelig erstattes hvis Madsen er 100 % klar igen. Danny er overhovedet ikke inde i mine overvejelser til højrekanten, dertil er han simpelthen for ringe, han taber bolden meget får kun slået enkelte gode indlæg pr. kamp. Så vil jeg hellere give Flinta chancen for at bevise hans værd.
Grunden til jeg har valgt Leon frem for Kolja er at Leon i mine øjne er bedre til at pakke de virkelig dygtige spillere ind, se bare Nomwethe i de sidste par kampe mod AAB har Leon virkelig gjort det godt og derfor mener jeg han skal være med i stedet for Kolja, Kolja er ikke god nok til disse kampe, han bliver rundet gang på gang af hurtige kantspillere.
En mulighed er også at tage Baba ud, rykke Thyge derop og Salami ind ved siden af Femi, men jeg tror at det er bedre at starte med Thyge og Baba inde frem for Salami.
Dette er i lige nu mit bedste bud på en start-11er og nok den stærkeste vi kan stille med lige for tiden.
Det kræver en kanon indsats med fight og vilje for vi overhovedet kan drille FCK, vi skal angribe fra start og IKKE stille os tilbage og afvente, så bliver vi kørt over. Jeg håber vi kan få et godt resultat, men jeg tror desværre UEFA-cup kampen kommer til at koste os dyrt i denne kamp. En sejr til FCK må være mit bud.
-
Thomas Lund
Re: OT: trættende ensformigt
Du er efter hånden så trættende at høre på, som en plade der er gået i hak, at jeg er sikker på at flere debattører hovedrystende læser dine indlæg imens flere og flere er begyndt at springe dem over.
Dine indlæg er så gennemsyret af din holdning til visse spillere på holdet, at det fuldstændig ødelægger den saglighed, der evt. gemmer sig i dine indlæg.
Lund
Dine indlæg er så gennemsyret af din holdning til visse spillere på holdet, at det fuldstændig ødelægger den saglighed, der evt. gemmer sig i dine indlæg.
Lund
-
Martin
Thomas Lund Skrev:
-------------------------------------------------------
> Du er efter hånden så trættende at høre på, som en
> plade der er gået i hak, at jeg er sikker på at
> flere debattører hovedrystende læser dine indlæg
> imens flere og flere er begyndt at springe dem
> over.
>
> Dine indlæg er så gennemsyret af din holdning til
> visse spillere på holdet, at det fuldstændig
> ødelægger den saglighed, der evt. gemmer sig i
> dine indlæg.
>
> Lund
Jeg kan kun give dig ret Lund, selvom det direkte er et svar til topscore, så ville jeg blot tilslutte mig Lund for en gang skyld...
> over.
>
> dine indlæg.
>
> Lund
Jeg kan kun give dig ret Lund, selvom det direkte er et svar til topscore, så ville jeg blot tilslutte mig Lund for en gang skyld...
-
Altoriso
Jeg kan kun tillægge mig at hvis jeg læser et indlæg fra topscore, så ender det for det meste med en hovedrysten, men som oftest så springer jeg bare over
Jeg fatter ikke at manden gider at blive ved med de latterligt dårlige indlæg..
Jeg fatter ikke at manden gider at blive ved med de latterligt dårlige indlæg..
-
YahooSeeker [Bot]
Thomas Lund Skrev:
> over.
Jeg er rigtig glad for, at folk kan springe over, og fravælge at læse hvad de har lyst til.
Det er også rigtig dejligt, når folk ryster på hovedet, fordi så har et indlæg gjort et eller andet slags indtryk på læseren.
Jeg er også rigtig glad for, at jeg ikke er enig med majoriteten herinde. Jeg kunne sagtens skrive en masse, som næsten alle er enig i, men det ville være kedeligt og anonymt – ligesom jeg betragter rigtig mange indlæg herinde som kedelige og anonyme. Så der er også en del indlæg som jeg finder kendelige, jeg ryster på hovedet over, og heller ikke andet end skimter. Alligevel glæder det mig, når endelig jeg finder et indlæg, som indholdsmæssig bare er lidt anderledes end alle de foregående.
>
> dine indlæg.
>
> Lund
Jeg vil gerne understrege, at jeg i hvert fald ikke betragter mig selv eller andre individer herinde som saglige. Og det er også en gammel nyhed, at jeg billedligt har en forestilling om Raska, som det tætteste et menneske kan komme på ” Fedtmule som målvogter” uden for Disneys univers. Så Raska kan jeg også godt komme til at grine af, fx når han skvatter rundt på banen. Jeg har også forstået Raska stod ok mod Finnerne, men desværre gik jeg glip af den oplevelse. Så nu håber jeg, at vi ser et stabilt niveau, så Raska fortsætter de takter, som han tilsyneladende har vist oppe i Finland.
Dadu derimod rækker min humor bare ikke til. Så det er rigtigt, at nå det gælder de to spiller, så har jeg meget svært ved at tale positivt. Det negative hos de to syntes jeg kommer til at stå for alt overskyggende, hvis de bare gør en godt ting. Dadu lavede et meget vigtigt mål mod Island, og det var jeg da også glad for, men det vare jo ikke evigt.
> over.
Jeg er rigtig glad for, at folk kan springe over, og fravælge at læse hvad de har lyst til.
Det er også rigtig dejligt, når folk ryster på hovedet, fordi så har et indlæg gjort et eller andet slags indtryk på læseren.
Jeg er også rigtig glad for, at jeg ikke er enig med majoriteten herinde. Jeg kunne sagtens skrive en masse, som næsten alle er enig i, men det ville være kedeligt og anonymt – ligesom jeg betragter rigtig mange indlæg herinde som kedelige og anonyme. Så der er også en del indlæg som jeg finder kendelige, jeg ryster på hovedet over, og heller ikke andet end skimter. Alligevel glæder det mig, når endelig jeg finder et indlæg, som indholdsmæssig bare er lidt anderledes end alle de foregående.
>
> dine indlæg.
>
> Lund
Jeg vil gerne understrege, at jeg i hvert fald ikke betragter mig selv eller andre individer herinde som saglige. Og det er også en gammel nyhed, at jeg billedligt har en forestilling om Raska, som det tætteste et menneske kan komme på ” Fedtmule som målvogter” uden for Disneys univers. Så Raska kan jeg også godt komme til at grine af, fx når han skvatter rundt på banen. Jeg har også forstået Raska stod ok mod Finnerne, men desværre gik jeg glip af den oplevelse. Så nu håber jeg, at vi ser et stabilt niveau, så Raska fortsætter de takter, som han tilsyneladende har vist oppe i Finland.
Dadu derimod rækker min humor bare ikke til. Så det er rigtigt, at nå det gælder de to spiller, så har jeg meget svært ved at tale positivt. Det negative hos de to syntes jeg kommer til at stå for alt overskyggende, hvis de bare gør en godt ting. Dadu lavede et meget vigtigt mål mod Island, og det var jeg da også glad for, men det vare jo ikke evigt.
-
Peter Ross
Det kan godt være, Raska ikke imponerede i foråret, hvilket mange var enige med dig i, men hvis du ikke kan se, at Raska har imponeret stort her i efteråret med en række klasse-præstationer, så bør du søge optiker. Han reddede vores røv mod Keflavik, Viborg, AaB, FCN og åbenbart også i går mod Haka - hvis ikke det er klasse, så har vi ikke samme definition af ordet "klasse".
Peter Ross
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Peter Ross Skrev:
> Det kan godt være, Raska ikke imponerede i
> foråret, hvilket mange var enige med dig i, men
> hvis du ikke kan se, at Raska har imponeret stort
> her i efteråret med en række klasse-præstationer,
> så bør du søge optiker. Han reddede vores røv mod
> Keflavik, Viborg, AaB, FCN og åbenbart også i går
> mod Haka - hvis ikke det er klasse, så har vi ikke
> samme definition af ordet "klasse".
>
> Peter Ross
Ja, jeg har faktisk tænkt på, at jeg måske snart skal søge en optikker, men i gider sikkert ikke høre om mine brille-overvejelser……..
Det kan jeg jo ikke afvise, at to individer ( eller flere individer) har to forskellige opfattelser/ definitioner af klasse. Det er vel ingen stor nyhed. Vi kender jo alle testen, hvor nogen ser en gammel dame ( heks) mens andre ser en smuk dame. Eller lige som jeg selv ser begge dele – når jeg er så fræk, at tage mig lov til at rose mig selv(--:
> Det kan godt være, Raska ikke imponerede i
> foråret, hvilket mange var enige med dig i, men
> hvis du ikke kan se, at Raska har imponeret stort
> her i efteråret med en række klasse-præstationer,
> så bør du søge optiker. Han reddede vores røv mod
> Keflavik, Viborg, AaB, FCN og åbenbart også i går
> mod Haka - hvis ikke det er klasse, så har vi ikke
> samme definition af ordet "klasse".
>
> Peter Ross
Ja, jeg har faktisk tænkt på, at jeg måske snart skal søge en optikker, men i gider sikkert ikke høre om mine brille-overvejelser……..
Det kan jeg jo ikke afvise, at to individer ( eller flere individer) har to forskellige opfattelser/ definitioner af klasse. Det er vel ingen stor nyhed. Vi kender jo alle testen, hvor nogen ser en gammel dame ( heks) mens andre ser en smuk dame. Eller lige som jeg selv ser begge dele – når jeg er så fræk, at tage mig lov til at rose mig selv(--:
-
Peter Ross
Stop nu med at snakke uden om. Man skulle fandme tro du er politiker.
Henhold dig til hvad der bliver skrevet, i stedet for at vige uden om med vittige historier om din brille-søgen !
Peter Ross
Henhold dig til hvad der bliver skrevet, i stedet for at vige uden om med vittige historier om din brille-søgen !
Peter Ross