FC HAKA - FCM
-
Cee-Jay
Re: FC HAKA - FCM SLUT 1-2
Det er fandme godt gået... Kanon start Franke har fået på sæsonen... Lad os håber han aldrig stopper igen... Den skal køres hjem nu...!
-
mrjelle
Flot af gutterne. Kanon resultat som vi skal kunne kører sikkert hjem på SAS arena.
Jeg er dog stadig i tvivl hvis vi går videre er vi så i UEFA gruppespil?
Jeg er dog stadig i tvivl hvis vi går videre er vi så i UEFA gruppespil?
-
Chap
mrjelle Skrev:
-------------------------------------------------------
> Flot af gutterne. Kanon resultat som vi skal kunne
> kører sikkert hjem på SAS arena.
> Jeg er dog stadig i tvivl hvis vi går videre er vi
> så i UEFA gruppespil?
Nej. Hvis vi går videre, kommer vi til at skulle møde ét af de her hold: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,521 ... #msg-52281 Hvis vi sammenlagt vinder der, er vi i gruppespillet.
> Flot af gutterne. Kanon resultat som vi skal kunne
> kører sikkert hjem på SAS arena.
> så i UEFA gruppespil?
Nej. Hvis vi går videre, kommer vi til at skulle møde ét af de her hold: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,521 ... #msg-52281 Hvis vi sammenlagt vinder der, er vi i gruppespillet.
-
Jean / BW# 1238
mrjelle Skrev:
> så i UEFA gruppespil?
Når vi har slået Haka ud, så er vi færdige med 2. kvalifikationsrunde, og så venter 1. runde i hovedturneringen, vinder vi der, så er vi i gruppespillet.
> så i UEFA gruppespil?
Når vi har slået Haka ud, så er vi færdige med 2. kvalifikationsrunde, og så venter 1. runde i hovedturneringen, vinder vi der, så er vi i gruppespillet.
-
Hausser
Vurdering af spillerne?
Er her nogen som har abonnement til Herning Folkeblad som evt gider at smide deres vurdering af de enkelte spillere herind? Jeg er meget interesseret i hvordan Flinta bliver bedømt, at det jo ville være rart hvis han er et plausibelt alternativ til starteren..
-
Morratz
Re: Vurdering af spillerne?
Hausser Skrev:
> Er her nogen som har abonnement til Herning
> Folkeblad som evt gider at smide deres vurdering
> af de enkelte spillere herind?
Vurdering iflg Her. Folkeblad:
Martin Raska 10
Målet kunne han ikke gøre noget ved,men det kunne han heldigvis ved de øvrige finske chancer.
Kolja Afriyie 7
Virkede usikker og nervøs.Valgte i endnu en kamp pludselig at spille en modstsander helt fri.
Maros Klimpl 10
Er det Krtistian Bak i forklædning? Han virker akkurat så rutineret, iskold og sikker i sine indgreb.
Magnus Troest 9
Passede godt på bagude. Der var styr på FCM-defensiven i aftes
Leon Jessen 8
Venstrebacken var fin i defensiven, men der skete ikke så meget som sædvanligt frem ad banen.
Dennis Flinta 9
En fin kamp af nyindkøbet, der med en smule held havde kronet aftenen med et eller to mål.
Ajilore Femi 9
Gjorde det fint som bolderobrer og igangsætter, men havde også oceaner af plads
Mikkel Thygesen 9
Meget løbestærk -selvfølgelig- og fik også fordelt boldene fint i første halvleg
Simon Poulsen 9
Startede svagt, men spillede sig gevaldigt op. Hans kantspil var en af nøglefaktorerne for sejren.
Baba Collins 8
Fyldte meget oppe foran, men kom til for lidt. Mangler stadig lidt overblik til at se de frie medspillere.
Frank Kristensen 10
Scorede 2 mål på de 2 første gange han rørte bolden i målfeltet. Det er international klasse.
Danny Olsen 8
Meget driblestærk, men man savnede nogle flere indlæg fra den hurtige kantspiller
Christopher Poulsen 7
Ind på midtbanen, og det er tydeligvis ikke venstrebackens favoritplads.
Christian Olsen 8
Sprintede af sted i hullerne, men fik ikke de rigtige afleveringer.
Anna-Maria
> Er her nogen som har abonnement til Herning
> Folkeblad som evt gider at smide deres vurdering
> af de enkelte spillere herind?
Vurdering iflg Her. Folkeblad:
Martin Raska 10
Målet kunne han ikke gøre noget ved,men det kunne han heldigvis ved de øvrige finske chancer.
Kolja Afriyie 7
Virkede usikker og nervøs.Valgte i endnu en kamp pludselig at spille en modstsander helt fri.
Maros Klimpl 10
Er det Krtistian Bak i forklædning? Han virker akkurat så rutineret, iskold og sikker i sine indgreb.
Magnus Troest 9
Passede godt på bagude. Der var styr på FCM-defensiven i aftes
Leon Jessen 8
Venstrebacken var fin i defensiven, men der skete ikke så meget som sædvanligt frem ad banen.
Dennis Flinta 9
En fin kamp af nyindkøbet, der med en smule held havde kronet aftenen med et eller to mål.
Ajilore Femi 9
Gjorde det fint som bolderobrer og igangsætter, men havde også oceaner af plads
Mikkel Thygesen 9
Meget løbestærk -selvfølgelig- og fik også fordelt boldene fint i første halvleg
Simon Poulsen 9
Startede svagt, men spillede sig gevaldigt op. Hans kantspil var en af nøglefaktorerne for sejren.
Baba Collins 8
Fyldte meget oppe foran, men kom til for lidt. Mangler stadig lidt overblik til at se de frie medspillere.
Frank Kristensen 10
Scorede 2 mål på de 2 første gange han rørte bolden i målfeltet. Det er international klasse.
Danny Olsen 8
Meget driblestærk, men man savnede nogle flere indlæg fra den hurtige kantspiller
Christopher Poulsen 7
Ind på midtbanen, og det er tydeligvis ikke venstrebackens favoritplads.
Christian Olsen 8
Sprintede af sted i hullerne, men fik ikke de rigtige afleveringer.
Anna-Maria
-
Hausser
Mange tak for det 
Lyder til Flinta spillede fint. Kan selvfølgelig ikke bedømme ham ud fra denne enkelte kamp men lader da til han ihvertfald har genfundet niveauet til førsteholdet. Fint med et alternativ til Danny, når han nu spiller så skidt som han gør p.t.
Lyder til Flinta spillede fint. Kan selvfølgelig ikke bedømme ham ud fra denne enkelte kamp men lader da til han ihvertfald har genfundet niveauet til førsteholdet. Fint med et alternativ til Danny, når han nu spiller så skidt som han gør p.t.
-
Arff
Morratz Skrev:
> Dennis Flinta 9
> En fin kamp af nyindkøbet, der med en smule held
> havde kronet aftenen med et eller to mål.
Det lyder lidt som om han har overhalet Danny i kampen om pladsen på højrekant.
Jeg synes også Flinta gjorde det godt oppe i Nordsjælland.
Han virkede mere udfordrende end Danny.
> Dennis Flinta 9
> En fin kamp af nyindkøbet, der med en smule held
> havde kronet aftenen med et eller to mål.
Det lyder lidt som om han har overhalet Danny i kampen om pladsen på højrekant.
Jeg synes også Flinta gjorde det godt oppe i Nordsjælland.
Han virkede mere udfordrende end Danny.