Tænkte lige, da jeg nu læste tråden hvor spillernes kælenavne blev vendt, at det da kunne være sjovt at vide, hvorfra alle os med nicks har de nicks fra !
Altså hvorfor kalder du dig det du gør ???
Er I friske ?
Mvh
Jan / sjællænderen
Kælenavne / nicks - Vores !
-
Altoriso
Kælenavne / nicks - Vores !
Senest rettet af Altoriso 20. apr 2005, 09:50, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: Kælenavne / nicks - Vores !
Altoriso :
Mit nick er selvopfunden og lidt italiensk præget !
Jeg hedder Højris til efternavn
Høj = Alto
Ris = Riso
Højris = Altoriso
PS
og så kunne det jo selvfølgelig godt oprettes i det andet forum, så hvis nogle af de kloge vil flytte det er det ok
Mit nick er selvopfunden og lidt italiensk præget !
Jeg hedder Højris til efternavn
Høj = Alto
Ris = Riso
Højris = Altoriso
PS
og så kunne det jo selvfølgelig godt oprettes i det andet forum, så hvis nogle af de kloge vil flytte det er det ok
-
Fisker K
Tilbage da Gramsespektrum var mest populær lavede vi på en Superbowl-aften, i en ordentlig tåger, et band ved navn Gramz-o-Negative. Musikstilen var en slags industrial og da ingen af os kunne synge ordentligt, så blev teksterne talt.
Alle i bandet fik åndsvage navne. udover mig (Fisker K) var der således: Hotbut, Zune, Tristan, GT (opkaldt efter hvad han drak på det tidspunkt) og Chief.
Årsagen til at jeg netop fik navnet Fisker K tildelt vides ikke.
Bandet er så senere afgået ved døden, men flere af navnene sad fast på folk derefter.
Kenneth
-
Klauzito
Mit stammer fra da jeg var i Israel.
Der var jeg sammen med en Kjøwenhawner der hed Lars og vi arbejdede med køer.
En af israelerne var en kanonflink mand ved navn Shmulik. Når han kom om morgenen og så os lyste han op og sagde "Morning Larsson Hansson Svensson and Klauziitoo""
Så vidt jeg ved er Klauzito sådan halvspansk og betyder "lille Klaus"
Det har så bare hængt ved siden
Der var jeg sammen med en Kjøwenhawner der hed Lars og vi arbejdede med køer.
En af israelerne var en kanonflink mand ved navn Shmulik. Når han kom om morgenen og så os lyste han op og sagde "Morning Larsson Hansson Svensson and Klauziitoo""
Så vidt jeg ved er Klauzito sådan halvspansk og betyder "lille Klaus"
Det har så bare hængt ved siden
-
mancitydk
Mit nick er ikke videre genialt..... men er meget stor Manchester City fan og er fra Danmark... deraf Navnet mancitydk.
-
Lind
Mit nick er meget enkelt, hedder Lind til efternavn.
Derfor, nicket lind.
lind
Derfor, nicket lind.
lind