Link til underskriftindsamling imod WE WILL ROCK YOU!
-
Mr. Brandt
WE WILL ROCK YOU!!!!!
<hvor længe skal man blive ved med at høre på dette ligegyldige stykke musik hver gang vores helte løber på banen, og samtid endda lægge øre til begge holds fans. skrige det komplet idiotiske "F.. you". oveni, det er blot blevet endnu mere pinligt efter vi har fået,de ellers rigtig gode storskærme, hvor man kan se små børn stå nede på Nordea og give finger m.m ned mod 15 gymnasie elever fra Viborg katedral skole,(eller noget), der så gengælder "hilsenen".
Er det ikke på tide vi hæver os op over denne tåbelige ide, og ganske enkelt dropper det pis.Jeg tør ikke tænke på hvor mange stadions rundt omkring i verden der har dette stykke "queen crap" kørende i højtalerne...GYS....
Det er f.eks en fonøjelse at se der nu kører fast den samme sang hver gang, tror det er når kampen er gået i gang, (jeg kan tage fejl).
Hvis man har så travlt med at forsøge at dæmpe div. smædesange mod udeholdene, og istedet fokusere på at skamrose vores egne, burde man måske starte her.
Hvorfor har vi ikke en sang deres er "vores sang" istedet,finde et nummer vi have kørende fast inden kamp sæson efter sæson.
Ikke for at sammenligne, men mere tænkt som eksempel, you'll never walk alone i liverpool, Barca har deres egen, bundby´s JUMP med Van Halen osv. osv.
vores kunne f.eks. være Duran Duran med Hungry like the wolf...SMILER...
Er det bare mig der har denne holdning????
Gør BW noget i dette????
Hvem bestemmer egentlig hvad der spilles i højtaleren???
Find selv på flere
Er det ikke på tide vi hæver os op over denne tåbelige ide, og ganske enkelt dropper det pis.Jeg tør ikke tænke på hvor mange stadions rundt omkring i verden der har dette stykke "queen crap" kørende i højtalerne...GYS....
Det er f.eks en fonøjelse at se der nu kører fast den samme sang hver gang, tror det er når kampen er gået i gang, (jeg kan tage fejl).
Hvis man har så travlt med at forsøge at dæmpe div. smædesange mod udeholdene, og istedet fokusere på at skamrose vores egne, burde man måske starte her.
Hvorfor har vi ikke en sang deres er "vores sang" istedet,finde et nummer vi have kørende fast inden kamp sæson efter sæson.
Ikke for at sammenligne, men mere tænkt som eksempel, you'll never walk alone i liverpool, Barca har deres egen, bundby´s JUMP med Van Halen osv. osv.
vores kunne f.eks. være Duran Duran med Hungry like the wolf...SMILER...
Er det bare mig der har denne holdning????
Gør BW noget i dette????
Hvem bestemmer egentlig hvad der spilles i højtaleren???
Find selv på flere
-
nybo
Re: WE WILL ROCK YOU!!!!!
jep den sang skulle være stoppet for længe side...
Håber virkelig dem der ved noget om det melder sig på banen sådan at det i det mindste kan blive debatteret.
eventuelt kan vi også debattere os frem til forskellige sange sådan vi kunne holde en afstemning ?
Håber virkelig dem der ved noget om det melder sig på banen sådan at det i det mindste kan blive debatteret.
eventuelt kan vi også debattere os frem til forskellige sange sådan vi kunne holde en afstemning ?
-
Mikael Madsen
Nej du er absolut ikke den eneste der har den holdning! Synes simplethen den er helt til grin...tror jeg sender en mail til FCM og brokker mig med det samme.
-
kopien
jeg har spurgt en person fra administrationene om dette da jeg også synes sangen er en smule pinlig, meget håndboldpræget faktisk:-S
Jeg foreslog AC/DC's thunderstruck i stedet for da dan bliver spillet stort set lige inden queens pinlige sang.
Svare var at den nu var blevet en tradition som man ikke havde i sinde at lave om.. En skam synes jeg og dejligt at høre der er flere der deler min mening.
Hvem jeg snakkede med og hvornår er sagen ligegyldig i øvrigt...
kopi..
Jeg foreslog AC/DC's thunderstruck i stedet for da dan bliver spillet stort set lige inden queens pinlige sang.
Svare var at den nu var blevet en tradition som man ikke havde i sinde at lave om.. En skam synes jeg og dejligt at høre der er flere der deler min mening.
Hvem jeg snakkede med og hvornår er sagen ligegyldig i øvrigt...
kopi..
-
Thomas Lund
Re: Kølbæk!!!!!
Der er kun en mand at takke for denne yderst pinlige sang - Torben Kølbæk
Jeg syntes da at folk skal gå igang med at forespørge sangen fjernet. I de par år den har kørt imens jeg var formand for BW var det ikke muligt at trænge igennem til manden (måske lukker designerbrillerne af for al fornuft?). Sæt igang!
tk@fcm.dk
Lund
Jeg syntes da at folk skal gå igang med at forespørge sangen fjernet. I de par år den har kørt imens jeg var formand for BW var det ikke muligt at trænge igennem til manden (måske lukker designerbrillerne af for al fornuft?). Sæt igang!
tk@fcm.dk
Lund
-
Peter Ross
Jeg eeeeeeeeeeeelsker traditioner. I sær når de gør, man ikke udskifter denne sang. Kan vi ikke også få DJ Ötzi i højtalerne ? Heeeeeeeeey baby, hu ha !
Forestil jer en playliste der siger:
Lupus - Track 4 (navn ?) (for at lokke børnene tidligt ud på stadion)
Birthe Kjær - Knaldrøde gummibåd (for at lokke pensionisterne tidligt ud)
Johnny Reimar - Du burde købe dig en tyrolerhat (pensionisterne skal fastholdes)
Teddy Edelmann - Himmelhunden (pensionisterne igen + bønderne)
Bahamen - Who let the dogs out ? (folket tabt i 90'erne)
Aqua - Barbie girl (folket tabt i 90'erne igen)
DJ Ötzi - Hey baby (Igen 90'er-folket)
Queen - We will rock you (traditioner !)
Selvfølgelig krydret med Hans Krabbes fine fine interviews fra træningsbanen.
Peter Ross
Forestil jer en playliste der siger:
Lupus - Track 4 (navn ?) (for at lokke børnene tidligt ud på stadion)
Birthe Kjær - Knaldrøde gummibåd (for at lokke pensionisterne tidligt ud)
Johnny Reimar - Du burde købe dig en tyrolerhat (pensionisterne skal fastholdes)
Teddy Edelmann - Himmelhunden (pensionisterne igen + bønderne)
Bahamen - Who let the dogs out ? (folket tabt i 90'erne)
Aqua - Barbie girl (folket tabt i 90'erne igen)
DJ Ötzi - Hey baby (Igen 90'er-folket)
Queen - We will rock you (traditioner !)
Selvfølgelig krydret med Hans Krabbes fine fine interviews fra træningsbanen.
Peter Ross
-
kopien
Tror du glemmer følgende sange såsom:
"det koster sved sved, litervis af sved" for at få folk der elsker fcm.dk på stadion.
Et hav af sange fra football manager således folk der rent faktisk tror ER sætter holdet udfra hvem der er gode i FM føler sig velkommen.
Diverse reklameindslag for at please sponsorene.... hmm, den lader vi lige stå lidt sammen med følgende sætning "men alle ved da at man ikke kan få råd til både sunde sager og flødekager" - gul pris min ...
sidst men ikke mindst "VLTJ" og alverdens lir fra papkasseshow som jo har brilieret på sas arena før:-/
kopi...
"det koster sved sved, litervis af sved" for at få folk der elsker fcm.dk på stadion.
Et hav af sange fra football manager således folk der rent faktisk tror ER sætter holdet udfra hvem der er gode i FM føler sig velkommen.
Diverse reklameindslag for at please sponsorene.... hmm, den lader vi lige stå lidt sammen med følgende sætning "men alle ved da at man ikke kan få råd til både sunde sager og flødekager" - gul pris min ...
sidst men ikke mindst "VLTJ" og alverdens lir fra papkasseshow som jo har brilieret på sas arena før:-/
kopi...
-
Jesper - BW415
Link til underskriftindsamling imod WE WILL ROCK YOU!
Hvis du også er enig i at WE WILL ROCK YOU umiddelbart inde kampstart er noget CRAP så smid din underskrift her: http://onlineunderskrift.dk/web/FCMIDTJYLLAND
Senest rettet af Jesper - BW415 17. sep 2007, 19:39, rettet i alt 1 gang.
-
Anni
Thunderstruck ja. Jeg står og bliver p**** irriterende hver gang, fordi de ikke fortsætter dette dejlige stykke musik. Der er da ikke noget musik bedre end AC/DC.
Eller måske Here I go again med White Snake :O)
/Anni F... Queen
Eller måske Here I go again med White Snake :O)
/Anni F... Queen
-
Peter Ross
Re: Link til underskriftindsamling imod WE WILL ROCK YOU!
Der burde også næsten oprettes en til afskaffelse af den sindssygt ringe "Midtjylland goooooooal"-jingle der bliver spillet, når der er scoret. Det er nok det mest belastende ved at være på SAS Arena, men det er jo nok også en "tradition"...
Peter Ross
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Sådan er vi så forskellige AC/WC kan jeg godt leve med...men jeg gad godt opleve Pantera´s " Cowboys from Hell" blive brugt som optakt - bare en enkelt gang.( ja, det er endnu et 90er nummer)
-
Mikael Madsen
Svarer du til mig?
Lad mig præcisere, at det som sådan ikke er selve "We will rock you" jeg har noget i mod, men det at den bliver brugt på den måde den gør.
Jeg vil skam også meget gerne høre Pantera på SAS Arena... Var heldigvis så heldig at se dem live mens det stadig var muligt;-)
Lad mig præcisere, at det som sådan ikke er selve "We will rock you" jeg har noget i mod, men det at den bliver brugt på den måde den gør.
Jeg vil skam også meget gerne høre Pantera på SAS Arena... Var heldigvis så heldig at se dem live mens det stadig var muligt;-)
-
Thomas Lund
En ting ad gangen Peter Ross. We will rock you er meget nemmere at fjerne end måljinglen.
Det er lige som med rygeforbudet. Det er nemt nok at få regeringen til at lave en halvhjertet vattet lovgivning og sige at "nu har man gjort noget" end at indføre et totalt rygestop og stoppe for salget af smøger. (dette er IKKE et oplæg til diskussion).
Derfor lad os tage denne kamp først og se om der kan samles et par hundrede underskrifter.
Lund
Det er lige som med rygeforbudet. Det er nemt nok at få regeringen til at lave en halvhjertet vattet lovgivning og sige at "nu har man gjort noget" end at indføre et totalt rygestop og stoppe for salget af smøger. (dette er IKKE et oplæg til diskussion).
Derfor lad os tage denne kamp først og se om der kan samles et par hundrede underskrifter.
Lund
-
Lars EC
Hermed skrevet under. Ringe sang af format, når den bliver spillet på den måde. Thunderstruck er 1000000 gange bedre, hvis det endelig skal være. Eller lad vær med at spil sange min. 10 min før kampen starter, så vi kan skråle igennem 
-
YahooSeeker [Bot]
Mikael Madsen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Svarer du til mig?
>
> Lad mig præcisere, at det som sådan ikke er selve
> "We will rock you" jeg har noget i mod, men det at
> den bliver brugt på den måde den gør.
>
> Jeg vil skam også meget gerne høre Pantera på SAS
> Arena... Var heldigvis så heldig at se dem live
> mens det stadig var muligt;-)
Nej, det var mere til tråde jeg generelt svarede. Ellers plejer jeg at citere den person jeg svare til…
Fedt, fedt desværre har jeg ikke oplevet Pantera live; men du må indrømme at ”Cowboys form Hell” kan ” kick starte” selv de mest sløve på stadion(--:
-------------------------------------------------------
> Svarer du til mig?
>
> Lad mig præcisere, at det som sådan ikke er selve
> "We will rock you" jeg har noget i mod, men det at
> den bliver brugt på den måde den gør.
>
> Jeg vil skam også meget gerne høre Pantera på SAS
> Arena... Var heldigvis så heldig at se dem live
> mens det stadig var muligt;-)
Nej, det var mere til tråde jeg generelt svarede. Ellers plejer jeg at citere den person jeg svare til…
Fedt, fedt desværre har jeg ikke oplevet Pantera live; men du må indrømme at ”Cowboys form Hell” kan ” kick starte” selv de mest sløve på stadion(--: