FCM TV

Om FC Midtjylland og Black Wolves
HKP

FCM TV

Indlæg af HKP »

Ja, satte lige overskriften, fordi jeg synes, at med de markedsføringegenskaber klubben besidder, ville det være indlysende med en sådan TV-kanal. Er der nogen, der ved om man brygger på sådan noget?

Hvad er holdningen til det? Er der andre, der synes det kunne være fedt?
Senest rettet af HKP 11. aug 2007, 21:08, rettet i alt 1 gang.

BW # 163

Re: FCM TV

Indlæg af BW # 163 »

Jeg synes ikke det er så relevant for FC Midtjylland. En decideret kanal er dyr at drive, og jeg tvivler på at det kan betale sig økonomisk.

Men man kunne måske forestille sig en variant, hvor der via hjemmesiden gives adgang til særlige klip med holdet, fra træningslejre, træninger, rejser osv.

Hvor man så ad hoc kan købe sig adgang, eller fx. lade sæsonkortholdere få adgang til dette materiale. Man kunne også smide optaktstingene fra storskærmene ind på www.fcm.dk og så lade folk logge sig ind hvis det har interesse, mod et mindre gebyr.

Det kunne forstærke PR-fronten yderligere med et sådant tiltag. Men en decideret kanal, jeg tror ikke der ville kunne være indhold nok til mere end 1/2 time om dagen.

BW # 163

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Der er planer om noget net-tv på fcm.dk indenfor det næste år, så vidt jeg ved, hvor der vil komme interviews med spillerne, klip fra træningen osv.

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

fck tv er bedder!!!!!!!!

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Der er planer om noget net-tv på fcm.dk indenfor
> det næste år, så vidt jeg ved, hvor der vil komme
> interviews med spillerne, klip fra træningen osv.
>
> Peter Ross

Lyder i hvertfald som en spændende ide.

simon99

Indlæg af simon99 »

Jeg så meget hellere at man i første omgang satser på radio før man lever egentlig tv (dog gerne noget webtv i stil med halftime i aalborg).

Men taget i betragtning, hvor mange af klubbens fans der kommer fra hele regionen, ville det være indlysende at lave et "post-game" show af cirka en times varighed. Det ville være perfekt for fans at køre hjem til. Evt. kunne det være med lidt analyse og ikke mindst mulighed for at man ringer ind og diskuterer kampen

Besvar