FCM-AAB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Re: FCM-AAB (baba skadet)

Indlæg af Ravnen »

Pyha der faldt en sten fra mit hjerte, spekulerede godtnok noget over det på vejen hjem..

FCM_ole

Re: FCM-AAB - Karaktere

Indlæg af FCM_ole »

Syntes ikke der er belæg for at give simon poulsen 9 i dag.. Han kommer alt for meget ind mod midten og flere gange ovre på højrekanten samtidigt med at danny var der.. Han skal holde sin venstrekant noget oftere. Kan da godt se at det kan blive farlig nok nogen gange fordi det bliver så forudsigeligt, men det er vigtigt at vi udnytter den plads der er på venstresiden...

Ravnen

Re: FCM-AAB karakterer

Indlæg af Ravnen »

Karakterer og nogle kommentarer til enkelte spilleres indsats

Raska - 11
Klassemålmand, han bliver bare bedre og bedre!

Kolja - 7
Reid - 8
Troest - 7

Leon - 9
Fantastisk indsats af Leon i dag, viser han vil kæmpe med om pladsen på venstre back. Både Leon og Christoffer har startet sæsonen med fuld knald, og vi er nærmest historisk godt besat på venstre back pladsen!!

Femi - 8

Thyge - 11
Fænomenal arbejdsindsats, han løber sikkert endnu, tror ikke duracel batterierne er brugt op endun :-D
Er alfa og omega for vores offensiv, skaber virkelig ravege konstant.

Simon P - 9
Fræk som altid, dejligt at se han tør udfordre 100%, det er i orden han nogle gange tager en dribling for meget, for andre gange er det jo lige den dribling som gør forskellen.

Danny - 8
Udfordrer også så det er en fryd, og arbejder godt i dag, ingen tendenser til at slå op i banen som han nogen gange gør.

Baba - 10
En stjerne er født, som Thyge skaber han total ravage hver gang han får bolden. Mangler stadig lidt koldblodighed og overblik, forsætter han udviklingen bliver det i Zidan-højder i fremtiden!!

Frank K - 8
God dag på jobbet, fylder godt, er mere spilbar end Dadu mod VFF. Og så scorer han, nydeligt!

Lawal - 7
Kommer ind i en lidt håbløs situation hvor vi er presset i bund, synes han får lukket nogle huller med sin arbejdsindsats, men mere så vi heller ikke.

Chr Poulsen - 7
Kommer ind med 120 km/t og viser fight. Fint samarbejde med Leon, vi spillede næsten med to venstre backs til sidst :-D

Peter Ross

Re: FCM-AAB - Karaktere

Indlæg af Peter Ross »

Jeg begriber ikke, hvordan I kan uddele 6/7-taller til Troest, når han er den ene part af et midterforsvar, der holder AaB væk fra nævneværdige chancer gennem 85 minutter ? Når jeg lige tænker tilbage, mindes jeg kun en chance til Prica, som han sparker pænt forbi, og den chance opstod vist pga. Kolja.

Prica var intet i dag, udover lukket ned.
Det kan godt være bold.dks statistik siger 9 AaB-skud indenfor rammen, men de fleste var skud fra en pæn distance, hvor Raska havde fuldt ud styr på det hele, så stor ros til forsvaret (+ Femi) for at lukke godt ned for AaBs eller dygtige offensiv, der kun fik lov og plads de sidste 10 minutter, hvor de dog også kun skabte 1 åben chance, som Raska tog sig kærligt af.

Peter Ross

Sunds

Re: FCM-AAB karakterer

Indlæg af Sunds »

FEMI spiller da en vildt god kamp (10). Jeg synes ikke han skal bedømmes på det offensive men derimod på hvor god han til at bryde modstandernes spil. Det synes jeg han slap rigtig godt fra. Desuden slipper han ofte godt af med boldene - dog skal hans skud snart indstilles lidt skarpere. Jeg vil mene at Femi er en af vores mest vigtige spillere grundet hans stor styrke at bryde modstandernes spil.
Omkring vores backs synes at de bidrager med meget lidt offentsivt. Kolija står meget godt defentsiv men offensivt er han svag og hans dribling (træk) ind i banen er efterhånden meget forudsigeligt. Omkring Leon - ham har jeg efterhånden svært ved at bedømme objektivt, da jeg efterhånden har antisympati overfor hans evner (vi har vel alle en spiller som vi gerne så på bænken istedet). Grunden til dette, er efter min mening, at han for få gange tager udfordingen op, og går til baglinien og bagom forsvaret. Han fører tit bolden frem for så at stoppe op og spille baglæns. Jeg synes derimod C. Poulsen er bedre både offensivt / defensivt samt mere fysisk styrke.

Besvar