Danny O Vs Claus Madsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mrjelle

Danny O Vs Claus Madsen

Indlæg af mrjelle »

Som overskiften nok antyder vil jeg gerne høre folks mening omkring hvem der skal spille højrekant i denne sæson.
Personligt var jeg begejstret da FCM offentliggjorde købet af Danny Olsen, men den hans første tid i FCM har bestemt ikke været let for ham. Og hans kamp i sændags var bunden. Han virkede ikke klar eller som en der havde lyst til at spille.
Claus derimod har vist god form men som vi alle ved er han desværre skrøbelig og er igen blevet skadet.
Egentligt havde jeg regnet med Danny ville være førstevalg og Claus ville bliver benyttet som indskifter, men jeg er blevet mere i tvivl.
Hvem mener i bør være førstevalg både nu og på længere sigt?
Senest rettet af mrjelle 6. aug 2007, 22:25, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: Danny O Vs Claus Madsen

Indlæg af Ravnen »

Det giver vel sig selv. Madsen nu, og Danny på sigt hvis han vel at mærke formår at hæve sit bundniveau :-)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg kan heller ikke se det er til debat Klart Madsen.
Når man fx er til træning ser man overblikker og kreativiteten stråle igennem.

Arff

Indlæg af Arff »

Jeg mener klart Madsen er sikker på vores højre kant, når han ikke enten skal spares eller sidder ude med en skade.
Madsen er langt mere udfordrende i sit spil, og synes han har været en af de bedre spillere for os, indtil videre i denne sæson.
Som du selv nævner, lige Danny ikke en mand som har lyst til at spille fodbold, når han er på banen.
Når man ser tilbage, og kigger på nogle af hans præstationer i Nordsjælland, er han jo en skægge af sig selv.
Da han spillede i FCN var han konstant udfordrende, og turde at udfordre sin dirkete modstander, hvilket man overhovedet ikke har set i FCM.
Personligt tror jeg det er mangel på selvtillid.

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Jeg vil også klart holde på Madsen, men hvis mængden af kampe holder kommer den vel til at være meget lige, grundet Claus'es skåneprogram... Desuden er det vel også kampe der skal til for at Danny kommer op på det høje niveau igen, og får samlet noget selvtillid... ?

Mikkelsen

Indlæg af Mikkelsen »

giver helt sig selv - Madsen er p.t. klart bedre end Danny - langt mere udfordrende og teknisk bedre, også mere sikker og stærkere defensivt. Klart valg!

Besvar