FCM - Keflavik

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dahl Nielsen

Re: Erik var dagens ringeste FCMer

Indlæg af Dahl Nielsen »

Martin Skrev:
-------------------------------------------------------
> topscore Skrev:
> --------------------------------------------------
> > Leon: 6 han er bestået. Særlig havde han en god
> > periode på ca. 30 min. hvor han var med i
> næsten
> > alt opspil, men fald derefter en del i niveau.
> 8
> Han kommer da gang på gang, at Simon P så ikke
> forstår at udnytte det er jo ikke hans skyld, og
> der er vel også en grund til, at han har slået CP
> af...

Hvor får du lige fra, at Leon har slået Christopher Poulsen af?

mortenq

Indlæg af mortenq »

> Endelig synes jeg ikke vi skal bedømme C. Olsen for hårdt. Han kom ind som højrekant og med hans døde højreben var han ubrugelig på højrekanten.

Kom C. Olsen ind på højrekanten? Det var i hvert fald svært at se, da han aldrig var derude. Vi spillede helt uden højrekant og bredde efter speedy kom ind, det blev dog lidt bedre da Danny Olsen kom på banen. Men Speedy spillede sig ikke ligefrem tættere på startopstillingen.

Derudover synes jeg også kritikken mod Dadu er alt for hård. Set i forhold til Frank Kristensen som brænder flere oplagte chancer, så lægger Dadu trods alt op til en kasse og scorer selv det meget vigtige og afgørende mål. Samtidig vandt han også et utal af hovedstødsdueller og kæmpede bravt, ligesom Frank i øvrigt gjorde.
At Dadu er tung og ikke verdens hurtigste fodboldspiller bør ikke komme som nogen nyhed, men det lød til at komme bag på mange på SAS Arena i går.

Så vil jeg gerne rose BW for en hæderlig indsats i går, som dog desværre ikke ligefrem blev fulgt op af Faxe Kondi tribunen, hvor jeg sad. Her kunne folk ikke forstå hvordan holdet kunne være så uskarpe i forhold til i søndags - jeg selv kan ikke forstå hvorfor tilhængere kan vende sig, så meget imod sit hold på fire dage. Folk bliver åbenbart hurtigt forvendte, men stod det ikke i kortene at denne kamp aldrig ville blive en flot kamp?

--
Morten

Martin

Indlæg af Martin »

Dahl Nielsen Skrev:

> Hvor får du lige fra, at Leon har slået
> Christopher Poulsen af?

Siden CP var klar, så virkede det jo underligt, at lade Leon spille, hvis han ikke havde slået ham af, derudover kan man sige, at Leon bestemt heller ikke har spillet sig af, jeg vil tro, at Leon starter igen søndag, medmindre han er kørt træt, hvilket jeg næppe tror...

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ellers har man valgt at spare CP ? Rotationsprincippet er ikke helt ukendt her i FCM, ville jeg mene...

Peter Ross

hitman202

Re: Hvad mener Madsen ?

Indlæg af hitman202 »

ha ha, ja det er dobbeltkonfekt der vil noget. De var bedre end vi havde undervurderet dem til at være;-)
Så gode sys Jeg nu heller ikke de var, de havde bare øvet sig på at stå i vejen, og det lykkedes ganske godt må man sige

Martin

Indlæg af Martin »

Peter Ross Skrev:
> Ellers har man valgt at spare CP ?
> Rotationsprincippet er ikke helt ukendt her i FCM,
> ville jeg mene...
>
> Peter Ross

Jeg er enig i, at det ikke er helt ukendt, men i den betragtning, at vi vel startede i stærkeste formation på samtlige andre pladser gør / gjorde, at jeg mener at Leon simpelt har slået CP af, og derudover, så har Leon lavet den ene gode præstation efter den anden her i efteråret - han har virkelig fået et læs i røven efter CP er begyndt at presse ham... Synes virkelig han har gjort det godt - og synes egentlig også han gjorde det i foråret, der var lige en kamp nede i Horsens, hvor han var helt væk, ellers har han holdt stabilt niveau...

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Det kan godt ske at det er mig der er helt galt på den, men jeg mener at der blev sagt før kampen at CP havde fået et slag i kampen mod BIF og ikke kunne spille samtlige 90 min igår...

Besvar