Kamp busser
-
kopien
Kamp busser
Ja ved godt det står på fcm.dk men syns lige jeg vil tage mig tid til at rose dette tiltag.
Synes det er fedt bestyrelsen gør noget for de folk der bor lidt i yderområderne således vi kan få flere folk i loungen(forhåbentlig) og at vi kan skabe en bedre stemning og selvfølgelig må det være dejligt for de folk det drejer sig om.
Vil gerne høre folk der bor i de omtalte byer om det er noget man har tænkt sig at benytte eller?
kopi..
Synes det er fedt bestyrelsen gør noget for de folk der bor lidt i yderområderne således vi kan få flere folk i loungen(forhåbentlig) og at vi kan skabe en bedre stemning og selvfølgelig må det være dejligt for de folk det drejer sig om.
Vil gerne høre folk der bor i de omtalte byer om det er noget man har tænkt sig at benytte eller?
kopi..
Senest rettet af kopien 22. feb 2008, 23:27, rettet i alt 1 gang.
-
Noes
Re: Kamp busser
Bor godt nok i struer, 15 km nord fra holstebro..
Og de bekendte jeg har, er enten ikke FCM fan, eller også interesser de sig ikke i fodbold, så synes da det helt klart er dejligt.. Så mon ikke jeg kommer noget oftere til herning..
Og de bekendte jeg har, er enten ikke FCM fan, eller også interesser de sig ikke i fodbold, så synes da det helt klart er dejligt.. Så mon ikke jeg kommer noget oftere til herning..
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg vil også gerne rose tiltaget, jeg ved at der er folk fra området som har snakket lidt om det og jeg håber det er fordi der er nogen der har været aktive deroppe. Det er noget nemmere hvis der er nogen der vil tage ansvar og være med til at stable det på benene i stedet for Bestyrelsen selv skal gøre det.
-
Vinding
Hvad med de andre yder områder?
Der kommer altid masser af biler fra Grindsted/Kibæk området.
Vinding
Der kommer altid masser af biler fra Grindsted/Kibæk området.
Vinding
-
YahooSeeker [Bot]
Vinding Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvad med de andre yder områder?
>
> Der kommer altid masser af biler fra
> Grindsted/Kibæk området.
Man kan vel gå til kibæk
> Hvad med de andre yder områder?
>
> Der kommer altid masser af biler fra
> Grindsted/Kibæk området.
Man kan vel gå til kibæk
-
bw2443
Hekler Skrev:
> Vinding Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hvad med de andre yder områder?
> >
> > Der kommer altid masser af biler fra
> > Grindsted/Kibæk området.
>
> Man kan vel gå til kibæk
Tænkte lige over hvorfor det netop skal være Holstebro og Aulum? Der kører vel tog begge veje altid.
> Vinding Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hvad med de andre yder områder?
> >
> > Der kommer altid masser af biler fra
> > Grindsted/Kibæk området.
>
> Man kan vel gå til kibæk
Tænkte lige over hvorfor det netop skal være Holstebro og Aulum? Der kører vel tog begge veje altid.
-
Thomas Lund
Ja de 10 km. (og de ekstra 4 fra Stadion ind til byen) går jeg altid når jeg lige skal i Føtex.
Nej der er da grundlag for flere forskellige ruter:
Silkeborg - Engesvang - Ikast - Hammerum - SAS Arena
Grindsted? - Sdr. Felding - Kibæk - SAS Arena
Ringkøbing - Videbæk -SAS Arena
Spørgsmålet er om der er nok deltagere til at gøre buskørsel rentabelt, eller bare køre med et acceptabelt underskud. Jeg tror der sikkert er flere 100 fra de forskellige yderområder, men folk er idag så mageligt indrettede at de selv vil bestemme hvornår de vil afsted (og hjem selvom de bare sidder og glor i bilen. Det kan vi jo se fra fanloungen efter kampen, selvom det er blevet en smule bedre siden motorvejen er kommet).
Jeg tror desværre ikke på tiltaget, men kører der en bus over Kibæk vil jeg da helt sikkert benytte mig af den, måske gennemsnitligt til hver anden hjemmekamp.
Lund
Nej der er da grundlag for flere forskellige ruter:
Silkeborg - Engesvang - Ikast - Hammerum - SAS Arena
Grindsted? - Sdr. Felding - Kibæk - SAS Arena
Ringkøbing - Videbæk -SAS Arena
Spørgsmålet er om der er nok deltagere til at gøre buskørsel rentabelt, eller bare køre med et acceptabelt underskud. Jeg tror der sikkert er flere 100 fra de forskellige yderområder, men folk er idag så mageligt indrettede at de selv vil bestemme hvornår de vil afsted (og hjem selvom de bare sidder og glor i bilen. Det kan vi jo se fra fanloungen efter kampen, selvom det er blevet en smule bedre siden motorvejen er kommet).
Jeg tror desværre ikke på tiltaget, men kører der en bus over Kibæk vil jeg da helt sikkert benytte mig af den, måske gennemsnitligt til hver anden hjemmekamp.
Lund
-
Thomas Lund
Ser du på medlemslisten vil du se at de er 70 medlemmer i Holstebro. Det er nok den by der har det største potentiale for en evt. lokalafdeling, der selv kunne arrangere en bus til alle hjemmekampe og endda også udekampe.
Lund
Lund
-
Jesper - BW415
Jeg synes også det er en glimrende ide og jeg kunne også sagtens finde på at bruge bussen i et vidst omfang - f.eks. til lørdagskampe eller kampe hvor man bare ved der bliver, eller har bestemt sig for at der skal blive knald på og hvor det derfor ik er så hensigtsmæssigt at køre selv.
Det eneste jeg er bange for mht. bussen på søndag er om folk der ikke lige følger med online er klar over tiltaget...
Men som sagt, god ide..
Det eneste jeg er bange for mht. bussen på søndag er om folk der ikke lige følger med online er klar over tiltaget...
Men som sagt, god ide..
-
Jon Damsgaard
Mon ikke bestyrelsen har tænkt over en vis form for reklame f.eks. i Loungen eller andre steder.
/Damsgaard
/Damsgaard
-
foboldfreaken1001
Når jeg flytter til Holstebro på Mandag så vil jeg ihvert fald benytte mig af det..
Det er et godt tiltag...
Det er et godt tiltag...
-
Vinding
Thomas Lund Skrev:
> Ja de 10 km. (og de ekstra 4 fra Stadion ind til
> byen) går jeg altid når jeg lige skal i Føtex.
>
> Nej der er da grundlag for flere forskellige
> ruter:
>
> Silkeborg - Engesvang - Ikast - Hammerum - SAS
> Arena
> Grindsted? - Sdr. Felding - Kibæk - SAS Arena
> Ringkøbing - Videbæk -SAS Arena
>
> Spørgsmålet er om der er nok deltagere til at gøre
> buskørsel rentabelt, eller bare køre med et
> acceptabelt underskud. Jeg tror der sikkert er
> flere 100 fra de forskellige yderområder, men folk
> er idag så mageligt indrettede at de selv vil
> bestemme hvornår de vil afsted (og hjem selvom de
> bare sidder og glor i bilen. Det kan vi jo se fra
> fanloungen efter kampen, selvom det er blevet en
> smule bedre siden motorvejen er kommet).
>
> Jeg tror desværre ikke på tiltaget, men kører der
> en bus over Kibæk vil jeg da helt sikkert benytte
> mig af den, måske gennemsnitligt til hver anden
> hjemmekamp.
>
> Lund
Jeg tror sagtens at det ka lade sig gøre ved lørdags kampene. Jeg ville personligt gerne med en bus, så jeg kunne få lidt øl samtidigt. Med det antal personer som der kommer fra Grindsted området vil det overraske mig meget hvis der ikke også er andre der gerne vil have en øl, og samtidig lade bilen stå derhjemme.
Vinding
> Ja de 10 km. (og de ekstra 4 fra Stadion ind til
> byen) går jeg altid når jeg lige skal i Føtex.
>
> Nej der er da grundlag for flere forskellige
> ruter:
>
> Silkeborg - Engesvang - Ikast - Hammerum - SAS
> Arena
> Grindsted? - Sdr. Felding - Kibæk - SAS Arena
> Ringkøbing - Videbæk -SAS Arena
>
> Spørgsmålet er om der er nok deltagere til at gøre
> buskørsel rentabelt, eller bare køre med et
> acceptabelt underskud. Jeg tror der sikkert er
> flere 100 fra de forskellige yderområder, men folk
> er idag så mageligt indrettede at de selv vil
> bestemme hvornår de vil afsted (og hjem selvom de
> bare sidder og glor i bilen. Det kan vi jo se fra
> fanloungen efter kampen, selvom det er blevet en
> smule bedre siden motorvejen er kommet).
>
> Jeg tror desværre ikke på tiltaget, men kører der
> en bus over Kibæk vil jeg da helt sikkert benytte
> mig af den, måske gennemsnitligt til hver anden
> hjemmekamp.
>
> Lund
Jeg tror sagtens at det ka lade sig gøre ved lørdags kampene. Jeg ville personligt gerne med en bus, så jeg kunne få lidt øl samtidigt. Med det antal personer som der kommer fra Grindsted området vil det overraske mig meget hvis der ikke også er andre der gerne vil have en øl, og samtidig lade bilen stå derhjemme.
Vinding
-
foboldfreaken1001
Jeg vil lige høre om jeg skal betale de 40 kroner selvom jeg kun tager med på hjemturen..
EDIT: Og, ja jeg har tænkt mig om inden jeg skriver dette....
EDIT: Og, ja jeg har tænkt mig om inden jeg skriver dette....
-
BW 3421
Jeg ville gerne hvis der gik en bus fra Grinsted til Herning, jeg bor i Sdr Omme det ville være godt hvis man kunne komme med bus derfra.