Dagens Tifo

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Henrik Christensen

Dagens Tifo

Indlæg af Henrik Christensen »

Tak til Tifogruppens arbejde til denne fantastiske kamp.

Jeg har fast plads på Faxe kONDI TRIBUNEN,men lever utroligt med i jeres arbejde.

Nu med de nye skærme så jeg resultatet af jeres arbejde og kan kun sige FLOT.

Men til mine medfans på denne side var der selvfølgelig nogle der ikke forstår budskabet desværre..

Vokalen fra Nordea var bare ok, hold kæft i fik pestegnens medvandrende folkefærd til at holde keje..

Bølgen taler kun for sig selv, på hvilket stadion i Danmark laver man dette??

Kun på SAS Arene!!

FLOT
Senest rettet af Henrik Christensen 30. jul 2007, 16:18, rettet i alt 1 gang.

Søren

Re: Dagens Tifo

Indlæg af Søren »

Henrik Christensen Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Bølgen taler kun for sig selv, på hvilket stadion
> i Danmark laver man dette??
>
> Kun på SAS Arene!!
>

Hvis det er rigtigt vil jeg bare sige: Heldigvis!!
For det er da noget af det mest kiksede landskampspis der findes. Personligt står jeg og krummer tæer hver gang den kører. Det er synd den bliver lavet til sidst, på en dag hvor vi gør det rigtig godt på tribunen. Godt nok hjulpet godt på vej at drengene på banen, men alligevel...

/Søren

Thomas Lund

Re: Bølgen

Indlæg af Thomas Lund »

Jeg ved ikke hvorfor det forbindes med landskampe. Jeg kan knap nok huske hvornår jeg har set en bølge til en (dansk) landskamp.

Jeg syntes det fungerer fint. Den laves kun når sejren er sikker og den får folk på siddepladserne lidt med og, som der nævnes, så erd et kun på SAS Arena at vi laver det.

Til gengæld er det superplat at stå og synge "Bøsserne fra vestegnen". Jeg synger aldrig med på platte sange og slet ikke når den hetzer mod en befolkningsgruppe pga. deres seksualitet. Og hvis ikke beskeden skulle være trængt igennem så er den PLAT (plat plat plat!!!)

Lund

-Lad nu den forpulede sang ligge Søren Ross (og Jon). Den bliver ALDRIG en succes

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Enig med Lund. Bølgen er ikke bare roligan-shit. Det er the real deal.

Bølgen er nok den mest holdbare tifo der findes. Og når den lykkes er den flot.

BW # 163

Henrik Christensen

Indlæg af Henrik Christensen »

Jeg kan kun give dig ret lund.

Man kan godt håne modstandere, men man skal ligeså huske at gøre det på en ordentlig måde.

Tak alligevel for en kanon god oplevelse iaften..

Jon Damsgaard

Re: Bølgen Att. Lund

Indlæg af Jon Damsgaard »

Hej Lund.

Jeg vil nævne at det er første gang i meget lang tid vi (jeg) har været med til at starte bølgen eller synge med på den - men hvis den ikke skulle startes idag - hvis vi ikke skulle have de andre tribuner med idag hvordan skulle vi så? Kære venner 5-0 over Brøndby.

Mht til "Bøsserne fra vestegnen" sang hverken mig eller Søren ikke med - vi skal dog nok være bedre til at få startet en ny sang når disse "platte" sange startes, for jeg giver dig ret Lund det er latterligt!

/Damsgaard

Kent

Indlæg af Kent »

Generelt mener jeg faktisk at det er helt forkert, at synge smædesange mod BIF-spillerne i dag. Alt krudt burde da være brugt på at hylde vores egne spillere.

YahooSeeker [Bot]

Re: Dagens Tifo

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

>
> Bølgen taler kun for sig selv, på hvilket stadion
> i Danmark laver man dette??
>
> Kun på SAS Arene!!
>
> FLOT

Vi havde nu ogå en dejlig bølge da vi "vandt" bronze i den sidste kamp mod Odense! ;-)

/Jesper

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Hej Henrik

Tak for de fine ord. Vi har også lagt mange, mange timer i arbejdet, og nu hvor vi er inde på TIFOen, vil jeg da lige benytte lejligheden til at give en stor tak til alle de, der har hjulpet med især opsætningen af den. Uden jeres hjælp havde vi aldrig fået det sat op (grundet regn og blæst var det nødvendigt at vente med opsætning af den nederste halvdel til søndag formiddag). Opsætning af en mosaik-TIFO er ikke lige frem det mest interessante i verden, men igen - tak for jeres hjælp ; )

Jeg er helt enig i, at de fans, der synger smædesange, bør stoppe det med det samme. Det er, som Lund siger, plat. Personligt synger jeg kun med på/starter jeg kun de sange, der støtter vores eget hold.

Forresten skulle TIFOen ligge på nettet allerede i løbet af mandag...

/Jonas Dahl, BW TIFO

Arff

Indlæg af Arff »

Henrik Christensen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Man kan godt håne modstandere, men man skal ligeså
> huske at gøre det på en ordentlig måde.

"Luder søn" - er det ikke at hæne modstanderen?
Personligt synger jeg ikke med på den sang, da jeg mener det er for personligt.

YahooSeeker [Bot]

Hånen er det der gør man gider komme

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hvad er det for noget piverri, med at man ikke må håne de andre...det er forhelvede halvdelen af grunden til at komme på stadion.

Det er det at tage pis på de andre deres nuværende situation osv, der er halvdelen af sporten. Specielt når man allerede har været gennem repitoaret af sange så er der masser af plads til at håne modstanderen.

Mht. Brøndby specifikt så skulle man da være et skar, hvis ikke man kunne gribe jydekomplekset.

Der er også sange jeg ikke synger med på, men jeg synes faktisk det er spild af tid at harselere over det som Mini gør. Iøvrigt er jeg heller ikke helt enig i hans udlægning.

For mig er det den symbolske vold der giver det hele energi.

Peter Ross

Re: Hånen er det der gør man gider komme

Indlæg af Peter Ross »

Hekler Skrev:
> Der er også sange jeg ikke synger med på, men jeg
> synes faktisk det er spild af tid at harselere
> over det som Mini gør. Iøvrigt er jeg heller ikke
> helt enig i hans udlægning.

Det er ikke håne-sange jeg er i mod, men den vanvittige mangel på opfindsomhed i disse sange. Folk står jo bare og plagierer hvad der er sunget af stort set alle andre de sidste 5 år, det er pinligt at høre på.

Peter Ross

TBM FCM

Indlæg af TBM FCM »

Når vi nu taler om hån
http://www.myspace.com/nowinsaway

Thomas

Jon Damsgaard

Indlæg af Jon Damsgaard »

http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,490 ... #msg-58542

Skrev i tidligere emne Thomas.. ;)

- Tænkte jeg hellere måtte skrive det inden folk gik amok ;-)

/Damsgaard - Som stadig nyder sejren!

Besvar