Sådan skrev han - en mand med fodboldforstand

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Gubben

Sådan skrev han - en mand med fodboldforstand

Indlæg af Gubben »

Ja, jeg mener Troest er bedre end Bak, pga. han vælger de sikre løsninger, og det gør Bak ikke. Bak koster også flere mål, pga. han sommetider står og sover – til gengæld er jeg ( og andre der ikke gider sige noget) overrasket over, hvor hurtig Bak fejltagelser bliver målmandsfejl, fx AR eller LH. Nu er sæsonen slut, hvor jeg har lovet ikke, at kommentere på vores nye målmand Martin Raska. Min opfattelse er, at hvis Raska ikke er bedre end hvad han har vist, så var det bedre at få LH tilbage. Raska laver mindst et kæmpe drop i hver eneste kamp – og sommetider flere. Efter min mening så nyder K. Bak mere kredit end han overhovedet er berettiget til. Om det så er fordi han er FCMs anfører, så han får den ekstra opbakning, det ved jeg ikke. Han er bare totalt overvurderet, og overraskende dårlig i sine afslutninger, når man tænker på, at han er fhv. angriber. Han mangler meget af Søren Skrives kvaliteter – altså efter han stoppede med at lave selvmål. Det kan også være, at grunden til K. Bak vurderes så højt er, at folk læser i aviserne omkring hvor højt hans gennemsnit er – og der har han jo det største karaktergennemsnit, og det kan uundgåeligt ikke lade være med at påvirke mange. Ok, så er han også en spiller af vores egen avl, det betyder sikkert også en del for mange fans.

Kort sagt Troest og Reid er langt bedre end Bak var på deres alder. K. Bak kommer aldrig til en udenlandsk klub, det er han bare ikke god nok til. Derimod ender både Troest og Reid i en udenlandsk klub, da de er noget nær komplette forsvarsspiller ( nå ja også Simon Kjær for den sags skyld ryger til udlandet). Jeg er ret sikker på, at FCM skal være meget glade, hvis de kan sælge K. Bak til udlandet, og hvis de kan få et tocifret millionbeløb, så skal vi være meget, meget, meget glade.

Det var d. 17. juni.

Måske skal man engang imellem tænke før man skriver ????
Senest rettet af Gubben 26. jul 2007, 22:40, rettet i alt 1 gang.

Chap

Re: Sådan skrev han - en mand med fodboldforstand

Indlæg af Chap »

Godt set Sherlock Holmes!

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

hvor vil du hen med det?

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

@ Gubben

Hvis du havde fulgt lidt med tidligere, så har vedkommende også trukket udtalelsen tilbage. Desuden ser jeg ikke nogen grund til at oprette en helt ny tråd bare for at skabe lidt opmærksomhed omkring et ligegyldigt og overstået kapitel.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja, det er mig, som skrev det. Jeg mener fortsat, at Bak kostede mål og er klar overvurderet.
Selvom jeg blev meget overrasket over, at FCM kunne sælge ham til den pris - ligsom jeg bliver overrasket den dag Bak løber på banen for det danske landshold.

Så hvad jeg skrev den gang, det er stadig i dag min mening.

/ og Gubben og Casper Søe velkommen til Ulvegraven da dette er jeres første indlæg.

HKP

Indlæg af HKP »

Come on!!!

Hvordan kan du have sagt sådan en gang møj??

Det er da et ekstremt bevis på manglende fodboldforstand. Hvor f... står du på stadion??

Hvad var grunden til hans høje gennemsnit i medierne og landsholdsudtagelser? Var det fordi han var anfører. Nej, det var ikke. det er fordi Bak bare er stor klasse.!!

Det her fatter jeg bare ikke.... for latterligt!

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

HKP Skrev:
-------------------------------------------------------
> Come on!!!
>
> Hvordan kan du have sagt sådan en gang møj??
>
> Det er da et ekstremt bevis på manglende
> fodboldforstand. Hvor f... står du på stadion??
>
> Hvad var grunden til hans høje gennemsnit i
> medierne og landsholdsudtagelser? Var det fordi
> han var anfører. Nej, det var ikke. det er fordi
> Bak bare er stor klasse.!!
>
> Det her fatter jeg bare ikke.... for latterligt!

Det kaldes at have en mening? Hvis du får sådan et sammenbrud hver gang du møder en mening der er langt fra din, så får du det godt nok svært...

Gubben

Indlæg af Gubben »

Det er altid godt at følge forudsigelser op. Du kan se, at topscore kommer med endnu en forudsigelse, - og jeg vil sørge for at holde øje med om den også holder. Om jeg så til den tid starter en ny tråd med denne oplysning, - ja så må du jo bære over med mig. Vi er jo ikke alle lige skarpe til at vurdere hvornår en tråd er relevant, - vel ?? Men fint med folk som holder styr på kvaliteten i disse så mange velformulerede og velskrevne indlæg.

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

I virkeligheden ynder jeg ikke just at supplere med indlæg til denne - i min verden - ligegyldige samt irrelevante tråd. Men om jeg begriber hvordan man kan kalde Troest, og ikke mindst Reid bedre end Bak? Jeg må stille mig uforstående over, hvordan man som FCM fan kan stille spørgsmålstegn til Kristian Baks kvaliteter med SAS liga klassen som generel målestok. Ud over at være en klassespiller, som får mange SAS ligaspillere til at ligne en flok semi professionelle serie 5 spillere, er han også en spiller som har en unik og yderst særpræget udstråling, som i den grad appellere til os fans. Det er vel sagtens grunden til, at han blandt mange er kendt som "fansenes yngling".

Besvar