Horsens - FCM 0-1
-
Hausser
Re: Karakterer
Hovsa, dengang jeg smed karakterene op må jeg have slettet Dadu og Thyge, de er tilføjet igen.
-
Hausser
Re: Horsens - FCM. Elendig FCM og elendig dommer
Hvor ved du det fra? Vi så, mig bekendt, ingen slowoptagelser af den og i studiet sådan at den var helt klar.
-
Ellen J
Re: Horsens - FCM. Elendig FCM og elendig dommer
Man så tydeligt at Thyge var på linje med anføreren.. (Tror jeg nok det var, anyway han var på linje alligevel...)
Derfor er der ikke offside...
Derfor er der ikke offside...
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Horsens - FCM 2-1
lasse-k Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja jeg må sku sige at jeg sad med en rigtig god
> fornemmelse efter 8 min da vi bragte os foran.....
> De første 20 minutter spillede FCM jo fantastisk
> fodbold..... Men, men, men- hvad sker der så lige
> med indstillingen..??? Det var jo rædsomt at se
> på, ja nærmest pinligt
>
> Håber og tror på at de tager sig gevaldigt sammen,
> mod Brøndby og ikke mindst Keflavik, for ellers
> bliver det sku' en lang og træls sæson på SAS
> arena.....
>
> Ommer, ommer, ommer - Capice!!!!!!!!
>
> Lasse- en skuffet´, men fortrøstningsfuld FCM
> Fan!!!!!
Sidste sæson kom vi ofte bagud for så at vinde.Nu kommer vi i begge kampe foran og taber.Lad det ikke blive et mønster for i år for så får vi satme problemer med det forsvar vi har nu efter udsalget.
> Ja jeg må sku sige at jeg sad med en rigtig god
> fornemmelse efter 8 min da vi bragte os foran.....
> De første 20 minutter spillede FCM jo fantastisk
> fodbold..... Men, men, men- hvad sker der så lige
> med indstillingen..??? Det var jo rædsomt at se
> på, ja nærmest pinligt
>
> Håber og tror på at de tager sig gevaldigt sammen,
> mod Brøndby og ikke mindst Keflavik, for ellers
> bliver det sku' en lang og træls sæson på SAS
> arena.....
>
> Ommer, ommer, ommer - Capice!!!!!!!!
>
> Lasse- en skuffet´, men fortrøstningsfuld FCM
> Fan!!!!!
Sidste sæson kom vi ofte bagud for så at vinde.Nu kommer vi i begge kampe foran og taber.Lad det ikke blive et mønster for i år for så får vi satme problemer med det forsvar vi har nu efter udsalget.
-
Ravnen
Re: Skodelendig indstilling.
Er helt enig i at indstillingen er ekstrem dårlig i dag. Det er ok de første 20 minutter hvor vi kommer godt igang, men så falder spillerne mentalt i søvn..
Den er gal mentalt over hele linien, og spillemæssigt fylder pecielt Røll ikke nok på midtbanen. Der skal være fuld drøn på samtlige 90 minutter derinde.
Og så de endeløse høje afleveringer, vi er SÅ gode når vi kombinerer, hvorfor skal bolden så hamres op og frem hele tiden??
Thyge har lidt problemer med at falde ind i den gamle rolle. Men det skal nok komme, han scorede da (selvom der blev fløjtet), og med lidt held havde han gjort det igen.
Christoffer Poulsen var rigtig god, en skam han udgik.
Den er gal mentalt over hele linien, og spillemæssigt fylder pecielt Røll ikke nok på midtbanen. Der skal være fuld drøn på samtlige 90 minutter derinde.
Og så de endeløse høje afleveringer, vi er SÅ gode når vi kombinerer, hvorfor skal bolden så hamres op og frem hele tiden??
Thyge har lidt problemer med at falde ind i den gamle rolle. Men det skal nok komme, han scorede da (selvom der blev fløjtet), og med lidt held havde han gjort det igen.
Christoffer Poulsen var rigtig god, en skam han udgik.
-
Ravnen
Re: Skodelendig indstilling.
Jeg synes Raska gjorde det rigtig godt, og Klimpl i øvrigt også.
Raska fik raget kastanjerne ud af ilden for os flere gange. Han tager ikke straffet, sådan er det, og er rimelig chanceløs på 2-1 målet, men derimellem har han flere rigtig gode redninger.
Raska fik raget kastanjerne ud af ilden for os flere gange. Han tager ikke straffet, sådan er det, og er rimelig chanceløs på 2-1 målet, men derimellem har han flere rigtig gode redninger.
-
Martin
Re: Karakterer
Hausser Skrev:
> Karakterer herfra:
>
> Raska -6- Virker igen usikker på samtlige indgreb
> og kommunikationen er tydeligvis ikke forbedret
Enig
> Leon -6- Klart svagere end CP, men vi spillede
> også langt bedre da han var på banen. Tøven ved
> 2-1 til ACH.
8 - spillede som en af de få godt idag, havde mange løb - og spillede solidt i forsvaret
> Klimpl -7- Viser egentlig gode ting og kan blive
> til noget stort, men han gør det alt for svært og
> mangler tydeligvis kamptræning.
Enig - men tror nok han skal blive en gevinst
> Troest -6- Ikke så sikker som han plejer, syntes
> kan kom til at se tung ud flere gange.
Dumt straffe 6
> Kolja -5- Gang på gang kom de igennem i vores
> højre side og han pasninger var under al kritik.
> Mister bolden ved deres andet mål.
6 - lige akkurat bestået i min verden
> CP -8- Havde flere gode aktioner mens han var på
> banen og en fin tænding, omend det kostede en
> ostemad.
7 - synes ikke han var speciel god
> Claus Madsen -7- Har en enkelt god afslutning i
> anden halvleg, men ellers gør han ikke meget væsen
> af sig.
7 - han var slet ikke i gear
> Danny Olsen -7- Slår giftige dødbolde man havde
> hjælper det når vi ikke kan score på disse, det
> har vi ikke kunne i mere end et halvt år. Ellers
> faldt han også meget ud af kampen og manglede også
> vilje.
Enig
> Røll -5- Helt galt med ham idag, hav af
> fejlafleveringer og virkede som en hindring for
> vores opspil i lange perioder. Ellers fyldte han
> også alt for lidt defensivt.
03 - total ringe - han gider jo ikke kæmpe...
> Femi -9- Klart vores bedste spiller, fylder som
> altid godt og bryder utrolig mange ACH opspil.
8 - men hvornår lærer han at sparke på mål ?
> Simon P. -6- Mentalitetsproblemer det er helt
> tydeligt, manden lignede et omvandrende rødt kort.
> Enkelt god aktion hvor Thyge burde have scoret
6 - han spillede sig ikke tættere på startformationen
> Frank -7- Fint mål, men helt usynlig i lange
> perioder og samspillet med Thyge fungerede slet
> ikke.
8 - han scorer - og laver også et flot forarbejde
> Thyge -7- Ser rusten ud. Løb meget, men fungerede
> ikke i samspillet med Frank og formåede slet ikke
> at løfte holdet.
7 - mangler kamptræning
> Dadu -6- Det var desværre langsomme tunge Dadu som
> gerne vil med hæl og tå fra foråret, vi så idag og
> ikke Dadu som er kommet på plads og har fået mod
> på tilværelsen
7 - han får sgu en syvver herfra for sin ostemad - han viser da indstilling...
Dommer: 5 - synes generelt meget gik Horsens vej idag, og på et tidspunkt lader giver han fordel uden det reelt er noget fordel, og så var der kæmpe hånd udenfor feltet på et tidspunkt - og fra min synsvinkel så det altså ikke ud til, at Thyge var offside - han står på linier med Rieper, men hvad hjælper det, sket er sket...
> Karakterer herfra:
>
> Raska -6- Virker igen usikker på samtlige indgreb
> og kommunikationen er tydeligvis ikke forbedret
Enig
> Leon -6- Klart svagere end CP, men vi spillede
> også langt bedre da han var på banen. Tøven ved
> 2-1 til ACH.
8 - spillede som en af de få godt idag, havde mange løb - og spillede solidt i forsvaret
> Klimpl -7- Viser egentlig gode ting og kan blive
> til noget stort, men han gør det alt for svært og
> mangler tydeligvis kamptræning.
Enig - men tror nok han skal blive en gevinst
> Troest -6- Ikke så sikker som han plejer, syntes
> kan kom til at se tung ud flere gange.
Dumt straffe 6
> Kolja -5- Gang på gang kom de igennem i vores
> højre side og han pasninger var under al kritik.
> Mister bolden ved deres andet mål.
6 - lige akkurat bestået i min verden
> CP -8- Havde flere gode aktioner mens han var på
> banen og en fin tænding, omend det kostede en
> ostemad.
7 - synes ikke han var speciel god
> Claus Madsen -7- Har en enkelt god afslutning i
> anden halvleg, men ellers gør han ikke meget væsen
> af sig.
7 - han var slet ikke i gear
> Danny Olsen -7- Slår giftige dødbolde man havde
> hjælper det når vi ikke kan score på disse, det
> har vi ikke kunne i mere end et halvt år. Ellers
> faldt han også meget ud af kampen og manglede også
> vilje.
Enig
> Røll -5- Helt galt med ham idag, hav af
> fejlafleveringer og virkede som en hindring for
> vores opspil i lange perioder. Ellers fyldte han
> også alt for lidt defensivt.
03 - total ringe - han gider jo ikke kæmpe...
> Femi -9- Klart vores bedste spiller, fylder som
> altid godt og bryder utrolig mange ACH opspil.
8 - men hvornår lærer han at sparke på mål ?
> Simon P. -6- Mentalitetsproblemer det er helt
> tydeligt, manden lignede et omvandrende rødt kort.
> Enkelt god aktion hvor Thyge burde have scoret
6 - han spillede sig ikke tættere på startformationen
> Frank -7- Fint mål, men helt usynlig i lange
> perioder og samspillet med Thyge fungerede slet
> ikke.
8 - han scorer - og laver også et flot forarbejde
> Thyge -7- Ser rusten ud. Løb meget, men fungerede
> ikke i samspillet med Frank og formåede slet ikke
> at løfte holdet.
7 - mangler kamptræning
> Dadu -6- Det var desværre langsomme tunge Dadu som
> gerne vil med hæl og tå fra foråret, vi så idag og
> ikke Dadu som er kommet på plads og har fået mod
> på tilværelsen
7 - han får sgu en syvver herfra for sin ostemad - han viser da indstilling...
Dommer: 5 - synes generelt meget gik Horsens vej idag, og på et tidspunkt lader giver han fordel uden det reelt er noget fordel, og så var der kæmpe hånd udenfor feltet på et tidspunkt - og fra min synsvinkel så det altså ikke ud til, at Thyge var offside - han står på linier med Rieper, men hvad hjælper det, sket er sket...
-
Cortez
Oprop!
Nej, jeg har ikke stavet overskriften forkert. Men med en parallel til besættelsesmagten må der bestemt også være tale om en fremmed magt, der besætter spillerne i disse dage.
Sjældent har jeg set mage til uengageret og arrogant indstilling til en fodboldkamp! Men så igen - jeg så heller ikke kampene EfB-FCM, OB-FCM eller for den sags skyld Keflavik-FCM.
Jeg håber, at drengene selv kan se, den er helt gal. Men jeg kan godt have mine tvivl, når man ikke i bare en men i 2 (to!) gældende kampe stiller op med en ligegyldig indstilling, og en "lad os få scoret et mål mod det her skod-hold, så vi kan komme i bad og få sat håret igen". Jeg skal skynde mig at sige, at jeg ikke så kampen i Island (bare inden en af de sædvanlige politibetjente herinde slår mig i hovedet), men fra kampreferaterne, er der vist ingen tvivl om, at indstillingen også her var gal afmarcheret.
ER! Det er bare ikke godt nok! Og hvis du ike magter at tage dig af en attitude ændring i holdet, så må Ørgaard træde i karakter og få hyret en der kan!
Der er bare ikke nok organisation og struktur i vores spil. Det er ikke nok i moderne fodbold at kunne spille offensivt. Der må heller ikke lukkes mål ind. Ja, det koster lidt på underholdningsværdien at spille kynisk, kontrolleret fodbold, men vi kan ikke forvente at score 3 mål i hver kamp, hvilket åbenbart er nødvendigt for at sikre plus i målscoren.
Udfra Peter Ross' udemærkede træningsreferater skinner det jo ikke ligefrem tydeligt igennem, at vi træner helhjertet på vores defensive placeringer og -løb. Det lader mere til at være en ½ times lad os lege lidt bold, og se om vi kan have det skægt. Dog lyder det til at den fysiske træning antager lidt mere seriøse dimensioner. Kunne man enddog forestille sig at blive en times tid efter frokost, og så lade backkæden snakke lidt sammen, og få afklaret nogle af de åbenlyse kommunikationsproblemer der er? Eller har spillerne simpelthen for travlt med at komme på café? Eller vil ER ikke komme alt for sent hjem til familien - han har dog en lille køretur?
Ja, jeg sætter tingene på spidsen. Men overdrivelse fremme forståelsen! Og jo, det er måske rigtigt, at det ikke er det klogeste at sætte sig til computeren og skrive indlæg lige efter en skuffende kamp. So sue me!
En meget, meget, meget skuffet Cortez
Sjældent har jeg set mage til uengageret og arrogant indstilling til en fodboldkamp! Men så igen - jeg så heller ikke kampene EfB-FCM, OB-FCM eller for den sags skyld Keflavik-FCM.
Jeg håber, at drengene selv kan se, den er helt gal. Men jeg kan godt have mine tvivl, når man ikke i bare en men i 2 (to!) gældende kampe stiller op med en ligegyldig indstilling, og en "lad os få scoret et mål mod det her skod-hold, så vi kan komme i bad og få sat håret igen". Jeg skal skynde mig at sige, at jeg ikke så kampen i Island (bare inden en af de sædvanlige politibetjente herinde slår mig i hovedet), men fra kampreferaterne, er der vist ingen tvivl om, at indstillingen også her var gal afmarcheret.
ER! Det er bare ikke godt nok! Og hvis du ike magter at tage dig af en attitude ændring i holdet, så må Ørgaard træde i karakter og få hyret en der kan!
Der er bare ikke nok organisation og struktur i vores spil. Det er ikke nok i moderne fodbold at kunne spille offensivt. Der må heller ikke lukkes mål ind. Ja, det koster lidt på underholdningsværdien at spille kynisk, kontrolleret fodbold, men vi kan ikke forvente at score 3 mål i hver kamp, hvilket åbenbart er nødvendigt for at sikre plus i målscoren.
Udfra Peter Ross' udemærkede træningsreferater skinner det jo ikke ligefrem tydeligt igennem, at vi træner helhjertet på vores defensive placeringer og -løb. Det lader mere til at være en ½ times lad os lege lidt bold, og se om vi kan have det skægt. Dog lyder det til at den fysiske træning antager lidt mere seriøse dimensioner. Kunne man enddog forestille sig at blive en times tid efter frokost, og så lade backkæden snakke lidt sammen, og få afklaret nogle af de åbenlyse kommunikationsproblemer der er? Eller har spillerne simpelthen for travlt med at komme på café? Eller vil ER ikke komme alt for sent hjem til familien - han har dog en lille køretur?
Ja, jeg sætter tingene på spidsen. Men overdrivelse fremme forståelsen! Og jo, det er måske rigtigt, at det ikke er det klogeste at sætte sig til computeren og skrive indlæg lige efter en skuffende kamp. So sue me!
En meget, meget, meget skuffet Cortez
-
Martin
JP - er imponeret over Krimpl
http://jp.dk/sport/fodbold/superliga/ho ... 019434.ece
De mener Krimpl er den nye stjerne - og spillede rigtig flot...
Jeg synes også han tegner godt, men han skal helt sikkert have noget mere kamptræning...
De mener Krimpl er den nye stjerne - og spillede rigtig flot...
Jeg synes også han tegner godt, men han skal helt sikkert have noget mere kamptræning...
-
jakob88
Re: JP - han er imponeret over Klimpl
Klimpl var også efter min mening MOM i dag. Jeg tror han bliver en meget vigtig spiller for os i denne sæson. På søndag skal vi vinde over BIF og her skal samtlige spillere udvise en helt anden moral og gejst, end hvad tilfældet var i Fredericia i aften!
KOM NU! Det her kan fandme gøres bedre - MEGET BEDRE!!!
KOM NU! Det her kan fandme gøres bedre - MEGET BEDRE!!!
-
Altoriso
Re: JP - han er imponeret over Klimpl
jakob88 Skrev:
> Klimpl var også efter min mening MOM i dag. Jeg
> tror han bliver en meget vigtig spiller for os i
> denne sæson. På søndag skal vi vinde over BIF og
> her skal samtlige spillere udvise en helt anden
> moral og gejst, end hvad tilfældet var i
> Fredericia i aften!
Vi sad også en sjat mennesker i København og så kampen, og vi var da også ret enige i at Klimp tegner til at blive en succes udfra det spil han diskede op med idag
Han kunne godt af og til virke til lige at mangle lidt hurtighed i indgrebene, men der kompenserede han fint med nogle veltimede tacklinger
Jeg tror sgu han bliver et rigtigt godt hit i FCM og dansk fodbold
> Klimpl var også efter min mening MOM i dag. Jeg
> tror han bliver en meget vigtig spiller for os i
> denne sæson. På søndag skal vi vinde over BIF og
> her skal samtlige spillere udvise en helt anden
> moral og gejst, end hvad tilfældet var i
> Fredericia i aften!
Vi sad også en sjat mennesker i København og så kampen, og vi var da også ret enige i at Klimp tegner til at blive en succes udfra det spil han diskede op med idag
Han kunne godt af og til virke til lige at mangle lidt hurtighed i indgrebene, men der kompenserede han fint med nogle veltimede tacklinger
Jeg tror sgu han bliver et rigtigt godt hit i FCM og dansk fodbold
-
Kent
Re: JP - er imponeret over Krimpl
Efter at have set kampen på stadion er min mening også, at hvis ikke man kan se, at Klimpl er en fremragende spiller, som faktisk spiller på et højere niveau end KBN, så har man ikke forstand på fodbold.
Hvis det vi så i dag var hans normale niveau, så har vi hentet en klar forstærkning til midterforsvaret.
At resten så var noget lort, er noget helt andet. Men dog synes jeg ikke det er så pinligt som at læse kommentarerne herinde. Vi diskuterede på vej hjem, hvem der nu skulle være den nye syndebuk, når Dennis Sørensen er væk (og AR samt Daugaard før ham). Men jeg kan da konstatere at pøblen har valgt Raska, som syndebuk. Jubel.
Hvis det vi så i dag var hans normale niveau, så har vi hentet en klar forstærkning til midterforsvaret.
At resten så var noget lort, er noget helt andet. Men dog synes jeg ikke det er så pinligt som at læse kommentarerne herinde. Vi diskuterede på vej hjem, hvem der nu skulle være den nye syndebuk, når Dennis Sørensen er væk (og AR samt Daugaard før ham). Men jeg kan da konstatere at pøblen har valgt Raska, som syndebuk. Jubel.
-
YahooSeeker [Bot]
Lad nu være Kent. Fakta er at Raska havde en offday med de indgreb han havde. Næste gang spiller han måske fremragende, der er ikke nogen der er den nye syndebuk.
-
Hausser
Det er ikke noget med at pøblen har valgt en syndebuk, fakta er at Raska ser frygtelig usikker ud på samtlige ACH dødbolde, noget som også gjorde sig gældende hele sidste sæson.