Angående sæson kort

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Re: Angående sæson kort

Indlæg af Kent »

Der var en opgørelse i Tipsbladet i tirsdags, som bragte ca. de samme tal. VFFs er inkl. sponsorer m.m., mens FCMs udelukkende er salg til private.

uschel

Indlæg af uschel »

Som mini påpeger kan man jo vælge at se det som positivt at klubben får flere penge ind ved køb ved indgangen. Og jeg vil da håbe at de 4400 kort er alt incl

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja pointen er jo om man tæller alle pladser solgt på forhånd, altså pakker til sponsore og specielle arrengementer eller det kun er "ægte" sæsonkort.

Med Viborgs gennemsnit kan man jo regne ud at der næste ingen, på dagen, betalende kommer. Ha også hørt historier om at fansene stort set alle komme ind via firmabilletter....men jeg ved ikke om det er generelt.

uschel

Indlæg af uschel »

godt Kent
Så er jeg mere urolig og slet ikke imponeret nærmest tværtimod over viborgs tal
Man kan dog undre sig over at så mange alligevel har valgt at smide penge ud til noget så åndsvagt som et VFF kort

Fyhn

Busser til ALLE udekampe...

Indlæg af Fyhn »

Hej..

Der er en taste fejl inde på Vores hjemmeside for kampen mod FCK er ikke kl 20 men kl 18 så vi er "allerede" hjemme kl 23.30 ca ;-)

Jeg kan sige med 99% sikkerhed at der er INGEN af vores kampe i år der bliver aflyst. Det kan godt være der ikke kommer en 50 persons bus afsted med der kommer en mindre bus afsted til alle kampene.

Fyhn
Bestyrelsen

YahooSeeker [Bot]

Antal fans, til udekampene

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg synes egentlig det er utroligt få, som tager med på de busturene.
Jeg har ikke selv mulighederne for det, da jeg arbejder i weekenderne, men når man ser det på tv, er det skuffende der ikke er flere.

De kampe der var mange med til sidste sæson, var hvor vi skulle sikre os medaljerne, og fordi der var nogle gode tilbud, for ALLE.
Jeg tror også det ville tiltrække flere, hvis man ikke skulle være medlem af BW, men selvfølgelig er det jeres valg.

Fyhn

Re: Antal fans, til udekampene

Indlæg af Fyhn »

Fordi der var mange med til de sidste kampe sidste år, var ikke fordi det var for alle men fordi det var enten GRATIS eller meget meget billig.

Og der bliver ikke lavet om på det, så vores ture bliver åben for alle.

Fyhn
Bestyrelsen

Tatiana

Re: Antal fans, til udekampene

Indlæg af Tatiana »

Nu har det ikke tidligere været et krav at man var medlem af BW. Man har i stedet skulle betale en mer-pris for at deltage på busturene.
Vi har nu valgt at kun medlemmer kan deltage på busturene, hvilket ikke gør den store forskel idet 99% af deltagerne er medlemmer.

Jeg mener personligt at dette gør medlemsskabet "mere værd" og vi undgår at udvande medlemskortets værdi...

Tatiana
Busudvalget

Ellen J

Indlæg af Ellen J »

Desuden er den der nyhed fra fcm.dk ret gammel, tror da nok nogle flere har købt siden.. :)

Hoffmann

Indlæg af Hoffmann »

Ellen J Skrev:
-------------------------------------------------------
> Desuden er den der nyhed fra fcm.dk ret gammel,
> tror da nok nogle flere har købt siden.. :)

Ret gammel? alt er jo relativt, men er en nyhed gammel når den ikke er et døgn endnu? Men du har ret(jeg har nemlig først købt idag)

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Ellen J

Indlæg af Ellen J »

Nej, det er min, jeg troede det var den fra flere måneder siden, havde ikke set der var kommet en ny.. :)

Kent

Indlæg af Kent »

Det kan så oplyses, at der i dag er 3.164 tilskuere til Viborgs kamp mod EfB - med 4.400 solgte sæsonkort, er det ikke ligefrem imponerende.....

Thomasnoerum

Indlæg af Thomasnoerum »

hej,hvis man køber et sæsonkort over internettet, og det ikke er kommet. kan man så vise kviteringen ved indgangen og komme ind? på forhånd tak

Besvar