Kampen i dag / Opbakning !
-
YahooSeeker [Bot]
Kampen i dag / Opbakning !
Er ked af at jeg har læst at busturen til Herfølge idag er aflyst pga. for få tilmeldinger.. Det er sgu lidt sørgeligt..
Vi altid mange hjemme i vores egen hule, og sådan skal det jo også være, men.. Vi ligger altså nr. 3 i den bedste danske liga, og kan så ikke engang fylde en bus med fans til en tur til Herfølge, og det er bestemt ikke godt nok.
Nu bor jeg selv i Kolding, og kunne selvfølgelig godt have tilmeldt mig turen, men jeg har samlet 11 venner for lang tid siden, og vi kører nu til Herfølge om lidt. Ikke så meget for stemningens skyld, selvom vi nok skal skabe stemning, men for at se om vi har det der skal til for at holde vores 3 plads, nu da vi har en del skader, og ikke spillede så godt sidst mod SIF. Og selfølgelig også for at se Frank scorre 2 mål. Og det burde I andre altså også..
Det skal altså op og stå det med at i det mindste at kunne få en bus afsted hver gang, også til de kampe mod de lavere rangerende hold, for idag bliver jo pludselig en utrolig vigtig kamp, eftersom en sejr virkelig ville kunne give lidt luft til forfølgerne. Og der er vel ikke mange der er i tvivl om at vi skal med i Royal League, og i UEFA cuppen, så der kan komme penge ind til klubben, som jeg ser det, helt har taget fejl af økonomien i klubben.
Nå.. Men god kamp til alle denne søndag, som byder på godt vejr, kolde fadøl, og en sejr til FCM.
Forresten.. Kampen vises på Viasat Sport 3 direkte... Men det er bestemt ingen undskyldning.. Fodbolden skal ses LIVE.
JR Ewing
BW # 3087
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 17. apr 2005, 16:00, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: Kampen i dag / Opbakning ! BWEast kommer !
Hej JR !
Super at I kommer en pæn sjat fra Kolding idag
Tag endelig en masse flag og halstørklæder mv. med, så vi trods alt kan få lavet en lille smule tifo
Og I må da meget gerne synge med ! Det plejer at være en fornøjelse at overdøve tilskuerne i Herfølge og det er ikke ret svært....
Vi ses i Herfølge !
BWEast kommer selvfølgelig også derned med en pæn sjat fans !!!
Og vi regner med både at nå at få lidt at spise på den lille grill, samt få tid til at købe en enkelt øl eller 2 på pubben skråt over for stadion !
Mvh
Jan / sjællænderen
BWEast
Super at I kommer en pæn sjat fra Kolding idag
Tag endelig en masse flag og halstørklæder mv. med, så vi trods alt kan få lavet en lille smule tifo
Og I må da meget gerne synge med ! Det plejer at være en fornøjelse at overdøve tilskuerne i Herfølge og det er ikke ret svært....
Vi ses i Herfølge !
BWEast kommer selvfølgelig også derned med en pæn sjat fans !!!
Og vi regner med både at nå at få lidt at spise på den lille grill, samt få tid til at købe en enkelt øl eller 2 på pubben skråt over for stadion !
Mvh
Jan / sjællænderen
BWEast
-
mancitydk
Re: Kampen i dag / Opbakning !
Hejsa JR og Alto.
Jeg synes også det er skidt at vi ikke kan samle folk til Herfølge.
Min undskyldning er dårlig men reel. Jeg bor i Århus og lever på vores latterlige regerin´gs sulte su og må derfor vælge om at komme til Herfølge idag eller tage til pokalsemifinale på onsdag.
Og jeg vil altså hellere til Pokalsemifinale -> stemningen var fed sidste gang.
Men hyg jer og bak nu godt op.
mvh
Jeg synes også det er skidt at vi ikke kan samle folk til Herfølge.
Min undskyldning er dårlig men reel. Jeg bor i Århus og lever på vores latterlige regerin´gs sulte su og må derfor vælge om at komme til Herfølge idag eller tage til pokalsemifinale på onsdag.
Og jeg vil altså hellere til Pokalsemifinale -> stemningen var fed sidste gang.
Men hyg jer og bak nu godt op.
mvh
-
YahooSeeker [Bot]
mancitydk skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg lever på vores latterlige regerin´gs
> sulte su
Ja, latterlig regering der giver dig 4.000 om måneden, samt betaler din skolegang. Utaknemmelige skarn, klip dit hår og få et (studie)-job!
> Jeg lever på vores latterlige regerin´gs
> sulte su
Ja, latterlig regering der giver dig 4.000 om måneden, samt betaler din skolegang. Utaknemmelige skarn, klip dit hår og få et (studie)-job!
-
Tapia
SU - Århus [OT]
Alakazam skrev:
> mancitydk skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg lever på vores latterlige regerin´gs
> > sulte su
>
> Ja, latterlig regering der giver dig 4.000 om
> måneden, samt betaler din skolegang. Utaknemmelige
> skarn, klip dit hår og få et (studie)-job!
Der er vist en som ikke studerer. 4000 Rækker sgu ikke langt når der skal betales husleje samt bøger. Hvis man dertil lægger penge til mad er der sgu ikke meget tilbage til fornøjelse. Jeg må da også indrømme at det til tider går ud over mit fremmøde på fortet. Lidt for ofte i denne sæson vil jeg sige.
Studie-job kan være en god løsning. Det er desværre bare ikke alle der har tid til det. F.eks. ville jeg have meget svært ved at passe et almindeligt job i en butik, da min skoletid er meget varierende.
SU-lån er også en løsning, men de 2000 kr. ekstra rækker jo heller ikke uendeligt.
Edit: Dertil kommer så transport frem og tilbage. Det løber sgu op.
> mancitydk skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg lever på vores latterlige regerin´gs
> > sulte su
>
> Ja, latterlig regering der giver dig 4.000 om
> måneden, samt betaler din skolegang. Utaknemmelige
> skarn, klip dit hår og få et (studie)-job!
Der er vist en som ikke studerer. 4000 Rækker sgu ikke langt når der skal betales husleje samt bøger. Hvis man dertil lægger penge til mad er der sgu ikke meget tilbage til fornøjelse. Jeg må da også indrømme at det til tider går ud over mit fremmøde på fortet. Lidt for ofte i denne sæson vil jeg sige.
Studie-job kan være en god løsning. Det er desværre bare ikke alle der har tid til det. F.eks. ville jeg have meget svært ved at passe et almindeligt job i en butik, da min skoletid er meget varierende.
SU-lån er også en løsning, men de 2000 kr. ekstra rækker jo heller ikke uendeligt.
Edit: Dertil kommer så transport frem og tilbage. Det løber sgu op.
-
Jesper - BW415
Re: SU - Århus [OT]
Ja ja... men det kan regeringen sku da ikke gøre ved... Hvem fanden har nu pludselig bestemt at det skal være billigt at studere...
/Jesper... HB-FCM 0-5
/Jesper... HB-FCM 0-5
-
YahooSeeker [Bot]
Re: SU - Århus [OT]
Jeg er skam studerende (men min SU er udløbet iøvrigt), jeg synes bare det var lidt rigeligt krævende, når man tager i betragtning hvor meget man trods alt får smidt i hovedet. Uddannelsen koster jo en formue hvis man selv skal betale, og ikke nok med at denne er gratis, så får man penge for at gå der ved siden af. Vi har det sgu for godt i DK når man er utilfreds med det. 
-
YahooSeeker [Bot]
Re: SU - [OT]
Det gør den når man har studeret længe nok...
Man har kun SU til den nominerede tid plus 12 måneder...
-
YahooSeeker [Bot]
Det med langhåret osv. var nu også mest ud fra den kommentar fra den gamle dame i Tuborg-reklamen, hvor manden fra Heavy Rock bandet vil låne penge af hende.
"Jeg synes du skulle klippe dit hår og få et job" siger hun.
"Så' der the og kringleee" Er en af hendes andre gyldne kommentarer.
"Jeg synes du skulle klippe dit hår og få et job" siger hun.
"Så' der the og kringleee" Er en af hendes andre gyldne kommentarer.
-
YahooSeeker [Bot]
ENIG..............
-
YahooSeeker [Bot]
Den tuborg reklame er uden tvivl den bedste reklame jeg har set! 
-
YahooSeeker [Bot]
Ja, "Sååe' der the og kriingleee!" har helt sikkert en plads højt på listen over de fedeste reklamer nogensinde. "Neej... Spiller i kinaskak?"