Jeg er blevet spurgt, om jeg ikke ville lave et wallpaper for Juli måned, selvom vi er næsten halvvejs inde i den, men her er et wallpaper i str. 1280x1024. Hvis I bruger en anden opløsning så bare sig til. Jeg kan ikke lave en for August, da kampprogrammet ikke er fastlagt endnu - lidt skod. Men håber I kan bruge det her:
Det er rigtig godt lavet, god effekt med spillerne i farve og resten sort-hvid. Du siger bare til når sæsonen er igang, hvis du vil have nogle af de nye i stort format til wallpapers
Jeg synes også det er rigtig fedt - dog er jeg så konservativ, at jeg sjældent skiftet baggrundsbillede, så er det muligt at få en version uden kalender - og til bredskærm (1680*1050)?
Chap Skrev:
-------------------------------------------------------
> MortenTp Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Skide flot !
> >
> > Du kunne vel ikke lige lave det i 1600x1200 ?
>
> Link:
> http://img221.imageshack.us/img221/262/kalender2jc
> 8.jpg
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes også det er rigtig fedt - dog er jeg så
> konservativ, at jeg sjældent skiftet
> baggrundsbillede, så er det muligt at få en
> version uden kalender - og til bredskærm
> (1680*1050)?
Chap, det er super, at du laver disse skrivebordsbaggrunde/kalendere. De er supergo'e ; )
Hvis det ikke er for meget besvær, må du gerne lave både med og uden kalender hver gang. Så har man en kalender for den pågældende måned, og efter månedens udløb har man bare et rigtigt fedt wallpaper. Er, lige som Kent, lidt konservativ omkring det med at skifte baggrund... Det er sker ikke så ofte ; )