Bwtifos nye hjemmeside...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Amby

Bwtifos nye hjemmeside...

Indlæg af Amby »

... Ligger nu endelig til åben beskuelse på adressen http://www.bwtifo.tk/ . Den vil om et par uger blive flyttet til et .dk domæne, men indtil da, vil den være at finde på ovennævnte adresse.

Jeg vil gerne fremhæve muligheden for, at man kan tilmelde sig vores hjælper-nyhedsbrev, da vi af og til kan bruge en hjælpende hånd, men ofte har svært ved at komme i kontakt med folk. Så har du lyst til at hjælpe en gang i mellem er det bare at tilmelde sig med det samme. Så vil du modtage en mail, næste gang vi mangler et par hjælpere.

De andre ting på siden kan i vel selv finde ud af at se... ;-)

Forslag til forbedringer eller tilføjelser bedes skrevet i denne tråd, eller på mail til henrikamby(a)gmail.com

Mvh Amby - BWtifo
Senest rettet af Amby 23. apr 2005, 00:46, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Bwtifos nye hjemmeside...

Indlæg af Altoriso »

Det er en rigtig fin Tifo-side I har fået lavet !!!

Den glæder jeg mig til at klikke ind på fremover :-)

Jan / sjællænderen

Jacobbay

Indlæg af Jacobbay »

Meget fin side - men i må meget gerne gøre den røde baggrund lidt mindre skarp - den blinder næsten.

Amby

Indlæg af Amby »

Jacobbay skrev:
-------------------------------------------------------
> Meget fin side - men i må meget gerne gøre den
> røde baggrund lidt mindre skarp - den blinder
> næsten.

Jeg har nu gjort den lidt mørkere, håber det gjorde det bedre... :-)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg synes det er en RIGTIG flot side! den virker meget professionel.... hvis man kan sige det sådan :-)

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Fed side og dejligt med sangene skrevet ned, men hvorfor er der skrevet nogle sange som vi ikke synger på stadion? er det nogle vi skal begynde at synge?

Nicolai Kammersgaard

Jannick

Indlæg af Jannick »

...og måske var det en idé at vente med at skrive sange på før de lavet "færdige" og er blevet afprøvet:

Amby

Indlæg af Amby »

Hmm... Sangene er direkte kopieret ind efter et indlæg her på graven for et par uger siden fra über capo Søren Ross.. ;-) Men hvis du lyster, må du da gerne sende en rettet udgave til mig...

/Amby

Jannick

Indlæg af Jannick »

Søren er lidt hurtig ude. Jeg arbejder stadig på en ordenlig slutning til "We are the Black Wolves, We know..." Jeg skal nok lige se på den. Ellers en udemærket hjemmeside.

Jannick

Eistorp - BW#1830

Indlæg af Eistorp - BW#1830 »

Ganske fint initiativ og god hjemmeside. Der vil helt sikkert komme meget nyttig information derfra i fremtiden.

Jeg synes dog generelt at den er meget svær at finde rundt i. Selve designet ser meget forvirrende ud. Det er dog indholdet der er det vigtigste, og det bliver helt sikkert også godt.

På gensyn
Eistorp

Besvar