Ikast FS-Viborg FF i morgen aften !

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Ikast FS-Viborg FF i morgen aften !

Indlæg af Peter Ross »

Jeg vil hermed opfordre alle folk til at spendere et par timer på Ikast Stadion fredag aften.

Slaget står mellem Ikast FS og Viborg FF. Kampen er en af mange vigtige i kampen om oprykning til 2. division næsten sæson. Pt. er Ikast 4 point fra 4. pladsen der betyder oprykning. Så der skal gerne 3 point på kontoen i morgen, og det plejer at være lettere med lidt opbakning, så kom og støt op om De Gule !

Kampen starter kl. 19.00 - Vel mødt !

Peter Ross - Gule ! Gule ! Gule !
Senest rettet af Peter Ross 14. apr 2005, 22:03, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Ikast FS-Viborg FF i morgen aften !

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jammen jeg vil da være der!

Det kunne være fedt hvis vi kunne skrabe en lige så stor flok sammen som til kampe sidste år.

Martin J

Indlæg af Martin J »

Ja det kunne sku være dejligt med nogle flere folk på stadion til vores kampe!!! :-) Men vi kommer, desværre, vil nogen nok sige, ikke til at optræde i gult mere. For vi spiller i den sort/røde dragt nu...
Men ta bare nogle venner osv med på stadion i morgen, så skal vi nok finde det gode spil frem, med forhåbentlig mange kasser til følge!! ;-)

- Elgen

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Vil I ikke spille lidt bedre end i mandags, jer der da også spiller i morgen ? :-)

Vi havde sgu svært ved at holde varmen ude på sidelinien, eftersom der ikke var meget at klappe af...

Peter Ross

Martin J

Indlæg af Martin J »

Hehe... Ja det er jeg sku ked af... :-) Men vi skal prøve og se om vi ikke kan løbe lidt om hjørner med Viborg i morgen... Tror forresten at de har den gode gamle Søren Frederiksen med på holdet.. Så der skal nok blive målchancer i begge ender er jeg sikker på... Så må vi bare håbe at vi udnytter flere chancer end dem... ;-)

- Elgen

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det lyder ikke rart. Det kunne være man skulle holde sig væk, hvis ham den bette irriterende skal spille ? ;-)

Peter Ross - Mon han er lige så let at pirre som Frank Pingel ?

Martin J

Indlæg af Martin J »

Naa, så vidt jeg ved så er søren frederiksen stille og rolig... Såå, det bliver nok ikke meget vi hører til ham...
Men ses vi så i morgen kl.19.00 Peter??

- ELgen

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Yes sir, nu har jeg vist wanket den rigeligt mht. bold på Ikast Stadion, så skal nok møde op ;-)

Peter Ross

Besvar