Træningskamp ACH

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Re: Træningskamp ACH

Indlæg af Ravnen »

Stærkt af Christian Olsen. Tror han bliver svær at holde på bænken den kommende sæson. Men mon ikke der kommer rotation med ham og Simon.

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Er de færdig og blev det 4-1....?
Det lyder da meget godt og godt at de får så mange godt i gang:)

Bjerg90

Indlæg af Bjerg90 »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Stærkt af Christian Olsen. Tror han bliver svær at
> holde på bænken den kommende sæson. Men mon ikke
> der kommer rotation med ham og Simon.

Tror du at han vil blive brugt på kanten ?
Tror han er bedre at have som angriber, da vi nu har C. Poulsen på den kant , som udskrifter, og Leon på backen ?!

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Dejligt med en sejr. Nogle der kan fortælle hvordan anden halvleg var?

Amtrup

Indlæg af Amtrup »

FCM vandt 4-1.

1-0 Kolja
1-1 Gil
2-1 Christian O
3-1 Dadu
4-1 Christian O

Startende hold:

Kristensen

Thygesen

Flinta Femi Salami Danny

C.Poulsen Troest Reid Kolja

Heinze

Dadu, Juelsgård, Kjær, Christian O, Røll, Sivebæk og Collins ind.

Dagens bedste FCM'ere var efter min mening Kolja, Danny, Dadu og Christian Olsen.

Kolja dirigerede rigtig godt og spillede fremragende på højresiden sammen med Danny. Dadu kom ind efter små 20 min. for en skadet Frank. Han gjorde det også rigtig godt. Vinder en masse bolde. Til sidst Christian Olsen, som fik de sidste 25 min. på banen. Han satte rigtig gang i tingene. Blev snydt for et kæmpe straffe, da han blev fældet af ACH målmanden og laver ellers 2 gode mål. Blev skiftet ind for Flinta, som var en skuffelse. Allerede efter 10 min. på banen havde Christian Olsen vist mere på venstre kanten end ham. Andre skuffelser må være Heinze i målet. Selvom ACH ikke kommer frem til meget, så virker han meget usikker i luftspillet ved nogle ACH hjørnespark. Ellers jævnt spil fra resten.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Christian Olsen var venstre kant i Middelfart, og har vist også spillet det på andetholdet. Tror ikke han kan få en fast plads som angriber, når vi kun spiller med en angriber helt oppe så er det Frank og Dadu der er i spil.

Hængende angriber tror jeg Thyge og Baba sidder på.

Christopher Poulsen tror jeg er tiltænkt venstre back.

Men vi bliver jo meget klogere når sæsonen kommer igang.

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Hvad laver Raska (holder han sommerferie?
Hvor galt var det med Frank?

Amtrup

Indlæg af Amtrup »

Ved ikke helt, hvor Raska var. Med hensyn til Frank, så tror jeg umiddelbart ikke, at det er så slemt. Blev skadet, fordi han bragede sammen med Salami.

Mikkelsen

Indlæg af Mikkelsen »

meget enig i din udlægning - Dadu, Danny, Christian O, Kolia og CP var meget toneangivende. Så i det hele taget ret fornuftigt ud. Vi skiftede 5 mand ind (Baba, Siv, Røll, Simon Kjær og Olsen) - og det sænkede ikke niveauet - nok snarere tværtimod. Som jeg ser det (jeg kan blive rigtig meget klogere) har vi en ca. start, der ser sådan ud:

Raska, CP, Troest, Klimpl, Kolia, Femi, Salami/Røll, Thygesen, Simon P, Dadu/Frank og Danny. Jeg tror personligt der er størst tvivl om makker til Femi og hvem der skal spille helt i front. Frank kender vi jo - men jeg spår også en ret giftig Dadu den kommende sæson : - ) Mega kamp om pladserne - men sådan skal det jo være i vores topklub.

Raska? jeg ved det ikke - håber IKKE det er skulderen igen........Nogen, der ved det?

René - der vil savne Jesper Mikkelsen (en meget overset spiller i FCM - hvem skal nu score vores frisparksmål, når det ser aller sortest ud?)

Mikkelsen

Indlæg af Mikkelsen »

meget enig i din udlægning - Dadu, Danny, Christian O, Kolia og CP var meget toneangivende. Så i det hele taget ret fornuftigt ud. Vi skiftede 5 mand ind (Baba, Siv, Røll, Simon Kjær og Olsen) - og det sænkede ikke niveauet - nok snarere tværtimod. Som jeg ser det (jeg kan blive rigtig meget klogere) har vi en ca. start, der ser sådan ud:

Raska, CP, Troest, Klimpl, Kolia, Femi, Salami/Røll, Thygesen, Simon P, Dadu/Frank og Danny. Jeg tror personligt der er størst tvivl om makker til Femi og hvem der skal spille helt i front. Frank kender vi jo - men jeg spår også en ret giftig Dadu den kommende sæson : - ) Mega kamp om pladserne - men sådan skal det jo være i vores topklub.

Raska? jeg ved det ikke - håber IKKE det er skulderen igen........Nogen, der ved det?

René - der vil savne Jesper Mikkelsen (en meget overset spiller i FCM - hvem skal nu score vores frisparksmål, når det ser aller sortest ud?)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Raska stødte sammen med Kolja til træningen i går, så her til morgen var hans knæ hævet så meget, at han stod over.

Frank udgik pga. problemer med vejr-trækningen, ikke pga. sammenstødet med Salami. Der kom overhovedet ikke luft til lungerne, så han opgav at fortsætte efter små 25 minutter.

Peter Ross

Mikkelsen

Indlæg af Mikkelsen »

Slemt med Raska?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Næppe. Sæsonstarten er i hvertfald ikke i fare, lød det til.

Peter Ross

Alto

Re: Træningskamp ACH, Chr. O

Indlæg af Alto »

188 Skrev:
-------------------------------------------------------
> de gules forum "Friløber til Christian Olsen (FCM)
> og dribler uden om Lasse Sørensen i AC målet, men
> snubler og han brænder "

Som det er skrevet andetsteds snublede han aldeles ikke. Målmanden fældede ham, og der var kæmpe straffe. I øvrigt fik Christian O. også et perlemål underkendt da han halvflugtede en forlængning fra Dadu op i krydset. Så det lader til Christian O. bare øger sin effektivitet med to mål samt et straffe og et underkendt mål på en halv time.

Høj høj klasse af Christian, der brugt rigtig er en sinddsyg vigtig spiller at have i truppen.

Ellen J

Indlæg af Ellen J »

Hvad med Frank?

Besvar